Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 632 of 673 FirstFirst ... 132532582612622627628629630631632633634635636637642652 ... LastLast
Results 12,621 to 12,640 of 13455

Thread: Photography

  1. #12621
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Slovenia
    Posts
    149
    Credits
    674
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Guyz, ill be takin photos for stencils (female figure), any suggs bout the shooting?

  2. #12622
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    atlanta
    Posts
    930
    Credits
    46
    Earn / Redeem Credits

    Default

    high contrast, use an off camera flash from one side or the other in a dark environment, then amp up the contrast on photoshop till you get the stencil...voila
    ...DINE...DGC...MTS...YDA...

  3. #12623

    Default

    cracked my not even a week old t2i LCD screen

    of all the times ive abused and brought my cameras to raves and w.e.
    it has to be the brand new one...250$ to repair
    yay

    ...shooting without LCD for now. im glad these cameras got the basic settings on the viewfinder

  4. #12624
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Slovenia
    Posts
    149
    Credits
    674
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by dinedgc View Post
    high contrast, use an off camera flash from one side or the other in a dark environment, then amp up the contrast on photoshop till you get the stencil...voila
    I won't be using falsh, ill shoot it with nokia N8 camera, quallity doesnt matter here. I was thinking bout single light sorce, highlighting the object in dark enviroment. What do you think?

  5. #12625

    Default

    lol. phone camera. goodluck with that

  6. #12626
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,017
    Credits
    121
    Earn / Redeem Credits

    Default



    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  7. #12627
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    Slovenia
    Posts
    149
    Credits
    674
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by zio View Post
    lol. phone camera. goodluck with that
    I dont have so much money to buy a good camera and no one will lend me a good camera anyway. So if i want to do it, it's the only way. Ill post the flicks, once they're done.

    This was capturend by nokia N8 camera. low light, Unedited.
    Name:  08022011151.jpg
Views: 202
Size:  79.6 KB

  8. #12628

    Default

    Nice pics/ What city?
    Twarne

  9. #12629
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,017
    Credits
    121
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Hobo Trolley Travelling in Lille, France



    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  10. #12630
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3,692
    Credits
    52
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha nice monkey... got a few photos i took in amsterdam i should upload...
    enjoy the dam when u go man... u should paint at flevopark.. if ur lucky my piece might still be up..
    scary to say i've been here for a while.

  11. #12631
    Junior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    turkey
    Posts
    1
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hello to all...Turkey


    Uploaded with ImageShack.us

  12. #12632

    Default

    that's a clean hobo lol, I'm used to them having ragged clothes and being really dirty
    nice pic
    Quote Originally Posted by J.Channa View Post
    Aw you don't like large pores and nose hairs? Damn bruh you missing out.

  13. #12633
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,017
    Credits
    121
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by runci View Post
    haha nice monkey... got a few photos i took in amsterdam i should upload...
    enjoy the dam when u go man... u should paint at flevopark.. if ur lucky my piece might still be up..
    im not painting any walls...im going for trains mate want to do their subway/metro but i gotta scope it...if not some overgrounds


    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  14. #12634
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,017
    Credits
    121
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by kmcdon3960 View Post
    that's a clean hobo lol, I'm used to them having ragged clothes and being really dirty
    nice pic
    haha yer we werent that dirty at this stage in the trip...was the first day XD


    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  15. #12635
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3,692
    Credits
    52
    Earn / Redeem Credits

    Default

    not what im into after smokin a shit load of bud haha
    scary to say i've been here for a while.

  16. #12636
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,017
    Credits
    121
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i cba to go there to smoke bare though man...i get dope amnesia haze and shit down my way anyway...and usually i get amsterdam shit...im going there to paint, take photos and chill to be fair...i will still be smoking a bit though haha!!


    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  17. #12637
    Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    glasgow
    Posts
    85
    Credits
    73
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Dope flicks monkey, should get yourself to berlin.. Such a sick place to paint man!

  18. #12638

    Default

    starting photo classes this week, just got 30 rolls of tmax 400 and a shitload of developed and paper in the mail. Hopefully ill start actually postin shit soon

  19. #12639

  20. #12640

    Default

    ^loving it, just a bit too much headroom

    K-OS performing at CNE, Toronto











    The D7000 is pretty clean at ISO 3200, it kind of aggrivates me...
    Megapickles.


 

Similar Threads

  1. Photography Poll - ARCHITECTURE
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 31
    Last Post: 10-15-2012, 09:58 PM
  2. Photography Battle - Drinkin/Partyin
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 59
    Last Post: 11-05-2009, 02:00 PM
  3. Photography Poll - Skateboarding/Urban Transport
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 29
    Last Post: 10-21-2009, 06:01 PM
  4. Photography Battle.
    By Proper-issh in forum Old battles
    Replies: 22
    Last Post: 06-07-2008, 08:07 PM
  5. Photography Battle!
    By Proper-issh in forum Old battles
    Replies: 28
    Last Post: 09-11-2007, 05:51 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top