Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 14 of 138 FirstFirst ... 4910111213141516171819243464114 ... LastLast
Results 261 to 280 of 2757
  1. #261

    Default

    yea shelton is right near Bridgeport. AA you get pinched doing graf?
    Ecido, what do you write?

  2. #262

    Default

    shit, bridgeport is real far. if youre near new haven theres prolly alot of HI stuf in your area.

  3. #263
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    yonkers ny biatch
    Posts
    1,944
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sirk givin out ur city and postin up ur shit aint the best combo....id delete either or both if i was you
    914
    G/R/A/F/F/I/T/I....my anti drug

  4. #264

    Default

    Originally posted by SIRK(ARK)5685@Apr 7 2005, 05:25 PM
    yea shelton is right near Bridgeport. AA you get pinched doing graf?
    Ecido, what do you write?
    yah man i got busted.

    it sucks.... but ya we mite be able to bomb sumtime. if i can get a ride out there. haha.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  5. #265

    Default

    cause hes a gentlemen and a scholar....

  6. #266
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    7 DeAdlY CitIez
    Posts
    1,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i hate connectuit, only fucking loser and toys come form there
    -T.o.K-


    .TK<-K_iLLR $qD!.

  7. #267

    Default

    .............no youre not

  8. #268

    Default

    clever your not from new haven so shut the fuck up.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  9. #269

    Default

    does any one like to write by the crappy factories in the lower nagutuk valley in back of the boys and girls club??



    *i have no clue how to spell nagutuk*

  10. #270

    Default

    ^^^ never mind i saw some shyt down there already.

  11. #271
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    7 DeAdlY CitIez
    Posts
    1,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    AA your the best writer i ever seen

    Car2n, Gesus, Okes and Evak should all take lessons form this guy hes the best
    -T.o.K-


    .TK<-K_iLLR $qD!.

  12. #272

    Default

    you dont run shit in CT cause youre not from here.

  13. #273

  14. #274

    Default

    damn&#33; CT has some good graff. Connecticut is officialy my new favorite state for graff. haha.

    and clever, your prolly a toy. youve never seen AA&#39;s work, so stfu. i have, and its damn good. so dont talk bout shit u dont know bout.
    Cops still be hatin'.

  15. #275

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    661 CALI
    Posts
    171
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    wow can i hit it 3




    I Dunno If Im God`s Child Or Im Satans Angel...



    Adek...(0_o)...dose46...(o_0)...IBKrew

  16. #276

    Default

    Originally posted by Hpnotiq@Apr 10 2005, 07:24 PM
    wow can i hit it 3
    huh? :blink:

    but anyways, anyone been the freight yards in hartford? (not gonna give the location for toys to heat, i know where it is) but is it heated or chill? i wanna hit some freights once all this court bullshit is over.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  17. #277

    Default

    fuck hartford
    <span style=\'color:blue\'><span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'><span style=\'font-family:Geneva\'>V-UNIT</span></span></span></div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (FOEone &#064; Jun 19 2005, 12:55 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>Scrabble and Infer are fine separately, but they&#39;re like children. When they&#39;re together, they get obnoxious with the post-whoring.</td></tr></table><div class=\'signature\'>

  18. #278

    Default

    Originally posted by CL3ver1@Apr 8 2005, 08:07 PM
    AA your the best writer i ever seen

    Car2n, Gesus, Okes and Evak should all take lessons form this guy hes the best
    get off my balls yo

  19. #279

    Default

    Originally posted by Alchohlics_Anonymous+Apr 12 2005, 07:01 PM--></div><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Alchohlics_Anonymous @ Apr 12 2005, 07:01 PM)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin-Hpnotiq@Apr 10 2005, 07:24 PM
    wow can i hit it 3
    huh? :blink:

    but anyways, anyone been the freight yards in hartford? (not gonna give the location for toys to heat, i know where it is) but is it heated or chill? i wanna hit some freights once all this court bullshit is over. [/b][/quote]
    the one youre prolly thinking of is real heat i hear. but i think thats just cause of the surrounding area and the number of police around there as is.

  20. #280

    Default

    ^im thinking of the one youve visited before. maybe we&#39;ll be lucky and find a layup one day near downtown wutever.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top