Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 52 of 138 FirstFirst ... 2324247484950515253545556576272102 ... LastLast
Results 1,021 to 1,040 of 2757
  1. #1021

    Default

    Maerski




    Your lack of Intrest Ruins everything.

  2. #1022
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    1,301
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah man we got hit wit mad snow i went out afta and used my markers cuz i know it wud be a waste of paint since it was so cold

    dope sketchs 2

    <span style=\'color:blue\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>-JHEMZ-AWK-203-</span></span>


  3. #1023

    Default


    this is some straight out the oven trype shit
    hot stuff

  4. #1024

    Default

    haha yeah. Abis and Irm are always holdin it down.
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  5. #1025
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    CT
    Posts
    1,301
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Alchohlics_Anonymous@Feb 15 2006, 12:48 PM
    haha yeah. Abis and Irm are always holdin it down.
    agreed

    <span style=\'color:blue\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>-JHEMZ-AWK-203-</span></span>


  6. #1026

    Default



    BEWARE THE CLOT &#33;&#33;&#33;&#33;
    I have all the characteristics of a human being- flesh, blood, skin, hair-but not a single clear, identifiable emotion except for greed, and disgust. Something horrible is happening inside me and I don&#39;t know why.

  7. #1027

    Default

    fu-cking sick
    hip hop you dont stop, to the body rock and all that other good stuff
    my styles so dirty that they need to be buffed
    like a subway station in new york city
    i represent both bboyin and graffiti

  8. #1028

    Default

    that user tampon shit is straight metal

  9. #1029

    Default

    hnd&#39;s been raping those walls. keep em comin

  10. #1030

    Default

    bump? dope flix&#33;
    That's why AA is my fuckin American Idol
    witty comments like this makes this guy a star
    ^Whoa

    heh, it's funny cuz his name is alcoholics anonymous, and we're speaking as if it was a...

    oh hell, you all know why it's funny
    ^FoeOne

    haha

    yo you gotta problem today, hit up AA, he got more shit then a pharm-ma-say

    sucka ass fools!

    whut whut

    yo theme song
    ^Gesus

    did you seriously just spell lion with an e
    ^E Terror sonnn

  11. #1031

    Default

    that fucked up karak next to the tampon piece makes me laugh every time i see it

  12. #1032
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    THE FILF
    Posts
    664
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Damn hartford holds it downnnn.
    That tampon is art.
    Fucking art i say.....

    ^where i get my skeet on^

  13. #1033
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Brisbane,Australia
    Posts
    125
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    bump for dat ebis&#33;&#33;

  14. #1034

    Default


    Your lack of Intrest Ruins everything.

  15. #1035

    Default

    Bump that Fungus User HND shit

  16. #1036

    Default

    Your lack of Intrest Ruins everything.

  17. #1037

    Default

    anyone else going to Binghamton?

  18. #1038

    Default

    2 years ago, I went to Binghampton... Stayed awake all night painting, wearing my mask
    mostly around my neck instead of on my face... drank no water, only 9 red-bulls since red bull sponsored it. I must have saturated my body with toxins to the point where my Kidneys simply could not filter the poison anymore, and When I got home, I pissed straight blood. It
    only hapenned that one time, but that was enough for me. I vowed to NEVER go back to
    the binghampton jam. For those of you who are going, drink plenty of water, wear your mask
    ON YOUR FACE and dont take it off... trust me.

  19. #1039

    Default

    scary shit, serious organ problems are never fun. especially that initial period when you know somethings wrong with you and you gotta sit in the emergency room waiting area in the worst paint youve ever felt before.

  20. #1040

    Default



    Your lack of Intrest Ruins everything.


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top