Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 17 of 321 FirstFirst ... 71213141516171819202122273767117 ... LastLast
Results 321 to 340 of 6416

Thread: Erie 814

  1. #321
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    no way
    Posts
    677
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that relik just gave me a seizure

  2. #322

    Default

    thank god for ultra flat








  3. #323

    Default

    jus seen this and laughed





    eries graffiti task force

  4. #324
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah well you all talk about me so dont play stupid.
    EATFUCKINGSHIT

  5. #325
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    seen it before........................................
    EATFUCKINGSHIT

  6. #326
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    canz needs to be back
    EATFUCKINGSHIT

  7. #327

    Default

    lol seek u may have seen it b4 but where is all these pics of u getting up. come on ur not the only kid in erie that has fines a prob officer. so quit hiding behind ur computer and put some work in plus if i were u and i was going out with just handies i would sit behind my computer too

  8. #328
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ok kush or who ever this is. where is your nice hot spots hmm?
    get of my dick
    i dont need to blow up ive paid my dues and fuck who ever disagrees
    so suck a dick to all of you
    EATFUCKINGSHIT

  9. #329

    Default

    all bunch of crying babies wait to u see the state street spot me and hack hit and thats funny that u would say seen it cuz theres one thing ive NEVER seen and thats a seek piece.. hacks got em on hot spots
    Last edited by FullTimeFugitive; 06-29-2008 at 10:56 PM.

  10. #330

    Default






    Last edited by FullTimeFugitive; 06-29-2008 at 10:54 PM.

  11. #331

    Default

    cant you fucks get your practice in without rackin all the good paint?
    get a notebook or somethin your handstyles look like shit.

  12. #332
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    im still waiting for a shirt that fits you cuz
    i dont diss real writers....
    adapt other cans envy faker
    you guys are in it to just look "cool"
    haha ok view
    dont worry about that you loose sleep god forbid that happens ill diss anyone of you and you will DEAL got that?
    once again suck a dick
    EATFUCKINGSHIT

  13. #333
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    god i love it i dont even need to paint and im talked about more then you fucks
    EATFUCKINGSHIT

  14. #334
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    why dont i just ruin this thread its garbage other then envy faker and me
    EATFUCKINGSHIT

  15. #335
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    you cats are getting to old for this
    EATFUCKINGSHIT

  16. #336
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    blah blah blah whats up flip a brick?
    EATFUCKINGSHIT

  17. #337
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahaha oh and enac
    EATFUCKINGSHIT

  18. #338
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    im The Fucking Shit And You Cant Handle It.......
    EATFUCKINGSHIT

  19. #339
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    pittsburgh
    Posts
    1,271
    Credits
    89
    Earn / Redeem Credits

    Default

    FUCK YEAH FUCK YEAH FUCK YEAH I LAUGHT AT ALL OF YOU.
    EATFUCKINGSHIT

  20. #340

    Default

    that hack and view is fire dude. mad props but seek like u said b4 shut the fuck up and post pics the only reason we talk about u is because u suck what u been writing for two years and i know toys that have been writing for like two months that would kill u and ur style


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top