Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 158 of 166 FirstFirst ... 58108138148153154155156157158159160161162163 ... LastLast
Results 3,141 to 3,160 of 3313

Thread: Kamloops

  1. #3141
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    kamloops
    Posts
    102
    Credits
    372
    Earn / Redeem Credits

    Default

    was walking around downtown desided to take a pic
    Name:  ways.jpg
Views: 814
Size:  80.3 KB

  2. #3142

    Default

    "]
    "]
    "]
    "]

  3. #3143
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    canada
    Posts
    20
    Credits
    33
    Earn / Redeem Credits

    Default

    kast your so good

  4. #3144

    Default

    Fuck, graffiti in Kamloops is even worse than when I stopped. Goroe Mynus and Gravy where art thou???

  5. #3145

    Default

    PS. Not dropping any names, but please go back to bars and figure out simple letter structure.

  6. #3146

    Default

    hahaha i love the web. shit makes me laugh

  7. #3147
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Northern Hollywood
    Posts
    1,411
    Credits
    961
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by THE KAST-OFF View Post
    hahaha i love the web. shit makes me laugh
    ...is it cause your shits a joke?

  8. #3148

    Default

    awe u hurt my feelings.

  9. #3149
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    963
    Credits
    806
    Earn / Redeem Credits

    Default

    its not that fucking bad. You can only get better

  10. #3150
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Northern Hollywood
    Posts
    1,411
    Credits
    961
    Earn / Redeem Credits

    Default

    fair nuff.
    & he is the only posting shit in the thread.
    Quote Originally Posted by Flawless Victory View Post
    People that think everybody should get along are on the wrong fucking planet.
    "Rappers are like graffiti writers, they get mad over EVERYTHING." - Chris Palko
    MDC Familia.

  11. #3151

    Default

    caught them the other day
    "]
    "]
    "]
    "]
    thanks life, i'm workin on it

  12. #3152
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    N yR BkyRd
    Posts
    276
    Credits
    9
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by THE KAST-OFF View Post
    Kast hit me up, I wouldn't mind painting at this spot.

  13. #3153

    Default

    would like to take u there but it got ripped down a week ago.

  14. #3154
    Moderator
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    281
    Credits
    49
    Earn / Redeem Credits

    Default












    LOL ouch
    Last edited by SecretLanguageOfBirds; 04-18-2011 at 03:19 AM.

  15. #3155
    Moderator
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    281
    Credits
    49
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Bunch of stolen shit, mostly freights as this city's walls are dead. Mostly A&P n Lady Bench photo credit.
















    ouch



  16. #3156
    Moderator
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    281
    Credits
    49
    Earn / Redeem Credits
    Last edited by SecretLanguageOfBirds; 04-18-2011 at 03:30 AM.

  17. #3157

    Default

    I'm jacking your flicks homie. Does anyone have any flicks of Obcne's old shit? Or a Pigeons tag. That's what I need. Yeah.

  18. #3158
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Northern Hollywood
    Posts
    1,411
    Credits
    961
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that Perv Skies....FUCK.

  19. #3159
    Moderator
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Canada
    Posts
    281
    Credits
    49
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by cowboyfromhell View Post
    I'm jacking your flicks homie.
    U mean jacking off to them as I flash u back to 2000, not my flicks, gotta give the credit on those A&P Bench and LadyBench.

    this seems interesting
    http://www.write4gold.de/vancouver-vs-toronto
    Last edited by SecretLanguageOfBirds; 04-23-2011 at 03:40 AM.

  20. #3160
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    N yR BkyRd
    Posts
    276
    Credits
    9
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Order of Krink, On the Run and Molotow markers are in PM if interested.


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top