Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 139 of 539 FirstFirst ... 3989119129134135136137138139140141142143144149159189239 ... LastLast
Results 2,761 to 2,780 of 10775
  1. #2761

    Default

    Quote Originally Posted by :RAVE: View Post
    no dont use spray paint in a marker itll clog up
    o n dont mix ink n paint either
    Covesall is biutamin?

  2. #2762

    Default

    Quote Originally Posted by cemer View Post
    cept, where are you from?
    south orange county, cali
    MORKONER

  3. #2763

    Default

    Quote Originally Posted by Buhda420 View Post
    i think many people will vouch for me when i say i dont usually go and make idiots out of people but firstly acrilic will come of a whole lot faster than oil u fucking sod secoundly its nice to see some one witha whole lot of knowledge with your hefty 17 posts and thirdly your name said it all toys Trouble On Your System
    If i make a ink that stains and come through paint the people employed by the city council get a budjet and they arnt going to use all of there shit on a bunch of tags they are trying to use as little as possible everytime they see a tag they wont scrub it then paint it they will just paint it simple now untill u get some fucking sense stop putting you useless shit on this forum
    ^^my anti drug.
    MORKONER

  4. #2764

    Default

    is it me or does blue pen ink fade

  5. #2765
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,273
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    depends on what your mix is like, mine seems to be holding up

  6. #2766

    Default

    I don’t wanna start no e beef shit cause that’s retarded leave it for the walls but I have sat there and watched city clean up crews go over homemade ink with dot three and methylene blue, India ink straight, otr flowpen ink, krink bleed through and do em dirty and all of them have been buffed. My area just cracked down on boxes after a news paper article and now we have a city funded crew to buff Canada post shit and stuff in my area and no matter what you use they will buff it. I'm not even trying to start beef all I’m saying is if in your area your shit gets buffed by people with determination it will be gone no matter what you use. Furthermore there is a new business in Toronto called gone with graffiti or something that. If a business has graffiti on it they hire them to get rid of shit and if they pant over it and it leaves a ghost they have to come back and get rid of it. They have gotten pretty big since the by-law that made it illegal to have graffiti on your store now not like that’s gunna do shit.

  7. #2767
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Around the city
    Posts
    947
    Credits
    116
    Earn / Redeem Credits

    Default

    wow...illigal to have graffiti on your store wtf ?..if i want it there ima leave it theres its my store i pay for the rent ...

    but yea my blue pen ink fades too....
    What The Fuck Have Yall Done ?
    To Even Have An Opinion On What I've Been Doin'.


    Criminals
    You
    Adore .






    Quote Originally Posted by MUSEone View Post
    ur fucking black?!
    Quote Originally Posted by SBOMBS View Post
    wow...i think im quoted inlike 5 sigs....i feel so cool

  8. #2768
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    (@ Toys!)

    Thats why sooner or later it doesn't matter how hard to buff or staining your stuff is, it just eventually comes down to quantity over quality. They will always end up buffing the stuff, so just go back and tag it again.
    Its a war that will never be over. You just gotta try and outlast them and hope they get tired of always buffing your stuff. If you do use a hard to buff ink they will likely get frustrated quicker because it gives them a little bit more work to do that easier to buff stuff.

  9. #2769
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,273
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thats what ive been saying, and thats why i like to use acrylic.. lol

  10. #2770

    Default

    Yeah man if you have graffiti on your store it has to be gone in 72 hours or the city sends out its own people a 500 dollar bill for removing it and a fine of like 200 bucks for not getting rid of it. Its really fucked but there not enforcing it really.

  11. #2771

    Default

    what is the point of adding aluminum dust to your ghetto krink and what are some other good additives for it except dot 3 since thats strictly for inks...

  12. #2772
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    California
    Posts
    2,570
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^ pretty mcuh none. u cna add pearl x if u want it to glimmer like 1000 suns

    Quote Originally Posted by DeTwizzle View Post
    ... if I am a cop, at least we'll bomb a pretty badass piece before I arrest you... or you arrest me, ummm ponder that one my friend.

  13. #2773

    Default

    i threw some japan drier in it would that due anything to improve it?

  14. #2774

    Default

    fucking a its too cold out tonight so my ink just swells
    First Off You Know What It Is If You Heard Drake
    Making Ho's Wobble Like A Bridge In An Earthquake

  15. #2775
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,273
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah, thank god its warming up now

    but if thats your problem, use paint... hahaha

  16. #2776

    Default

    i went for a jog and decided to take a zig with me, should of taken a mop with some paint >.<
    First Off You Know What It Is If You Heard Drake
    Making Ho's Wobble Like A Bridge In An Earthquake

  17. #2777

    Default

    ok people ink is the simplest stuff in graffiti ok put in and some alchol in a bottel wa bam so stop complaning

    think before you act.
    listen before you do.
    415 people pm me
    Quote Originally Posted by moze.2 View Post
    WAIT!??! omfg ahahhahah TONKA!!! LiTTLE TOnKAA!! ?!?1
    Quote Originally Posted by nero122 View Post
    yh im lacking im 14 my penis is so small look at it with this complimentry magnifying glass and no im just sayin most cases its truen i go bombing alone

  18. #2778
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,273
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    it could also be one of the hardest things, with all the diff mixes and stuff

    but yeah, i didnt know people tagged with just alcohol .....

  19. #2779

    Default

    just add some dot3 to it and you're set
    First Off You Know What It Is If You Heard Drake
    Making Ho's Wobble Like A Bridge In An Earthquake

  20. #2780
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Flash_One View Post
    what is the point of adding aluminum dust to your ghetto krink and what are some other good additives for it except dot 3 since thats strictly for inks...
    hettin is WRONG

    thiers ALOT u can add.


    well not really add.

    but just straight up change.
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.


 

Similar Threads

  1. General Sports Discussion
    By Idealeyez in forum General Discussion
    Replies: 992
    Last Post: 10-29-2011, 05:46 PM
  2. Style Discussion
    By Sumoe in forum General Discussion
    Replies: 176
    Last Post: 06-17-2010, 03:32 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top