Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 259 of 539 FirstFirst ... 159209239249254255256257258259260261262263264269279309359 ... LastLast
Results 5,161 to 5,180 of 10775
  1. #5161

    Default

    Quote Originally Posted by simple zen View Post
    im thinkin about it, i got no ride.
    Take trirail, thats what I'm doin

    edit-Actually I'm goin in a car now haha
    Last edited by gcrolla; 09-26-2008 at 11:13 AM.

  2. #5162
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    "PAINT RECIPE
    3 parts silver paint
    1 part hydrogen peroxide
    1 parts thinner
    1 part bleach (for staining power)

    1st this was titled as a ink recipe which is far fetched seing how there is no fucking ink involed thats a sure nut kickin fags. So i tried it it worked but it was to thin, it initially called fo 2 parts thinner so i pulled back to 1 part. My only complaint is that took awhile longer to dry but this shit is perfect in any mop form, squeeze this shit on your boss's forhead piss in his mouth and forgetboutit." - some guy in illadels recipe forum.

    lol...bleach
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  3. #5163
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    grimeville.
    Posts
    699
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by gcrolla View Post
    Take trirail, thats what I'm doin

    edit-Actually I'm goin in a car now haha
    what stop do i get off at and what bus do i take? PM me if you know.
    Quote Originally Posted by mtown View Post
    i smoke normally marlboro you know but it pisses me of if the shit comes in my mouth
    laturr



    Quote Originally Posted by Subconcious View Post
    No jokes/true story: I had a friend who called one of those helplines and they told her straight up to do it. I swear to god, they were like "Do it. No one will miss you." I dunno if they were tryin some reverse-psychology or some shit, but it was fucked up. (She's fine, btw)

  4. #5164
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by ATTENTION
    The following recipe is bullshit. It was posted here to make fun of the guy that posted it in Illadel's Ink Forum

    Quote Originally Posted by Olick View Post
    "PAINT RECIPE
    3 parts silver paint
    1 part hydrogen peroxide
    1 parts thinner
    1 part bleach (for staining power)

    1st this was titled as a ink recipe which is far fetched seing how there is no fucking ink involed thats a sure nut kickin fags. So i tried it it worked but it was to thin, it initially called fo 2 parts thinner so i pulled back to 1 part. My only complaint is that took awhile longer to dry but this shit is perfect in any mop form, squeeze this shit on your boss's forhead piss in his mouth and forgetboutit." - some guy in illadels recipe forum.

    lol...bleach

    hydrogen peroxide? lol
    bleach. ha.
    don't do this

  5. #5165
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    u can clean cuts and bleach urself AT THE SAME TIME
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  6. #5166
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default



    almost as good as cocaine toothache drops!

  7. #5167
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    grimeville.
    Posts
    699
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    the fuck... haha..

    what can i use to mix with acetone to fill up a kiwi mop? besides vagrant of course...
    Quote Originally Posted by mtown View Post
    i smoke normally marlboro you know but it pisses me of if the shit comes in my mouth
    laturr



    Quote Originally Posted by Subconcious View Post
    No jokes/true story: I had a friend who called one of those helplines and they told her straight up to do it. I swear to god, they were like "Do it. No one will miss you." I dunno if they were tryin some reverse-psychology or some shit, but it was fucked up. (She's fine, btw)

  8. #5168
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    in case anyone missed it:




    And now a buff test with Krylon Flat White Primer.



    I'll put another heavy coat on it in a bit.

    Its nice when even the ghost bleeds through
    Last edited by Vagrant; 09-26-2008 at 02:09 PM.

  9. #5169
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    grimeville.
    Posts
    699
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    check your PMs dood
    Quote Originally Posted by mtown View Post
    i smoke normally marlboro you know but it pisses me of if the shit comes in my mouth
    laturr



    Quote Originally Posted by Subconcious View Post
    No jokes/true story: I had a friend who called one of those helplines and they told her straight up to do it. I swear to god, they were like "Do it. No one will miss you." I dunno if they were tryin some reverse-psychology or some shit, but it was fucked up. (She's fine, btw)

  10. #5170

    Default

    What is the best bucket paint for rollers? Maybe some good mixes too? And also, what are the best ways of carrying this paint without the bucket? Water bottles...
    Sign by Dealighted - Coupons & Discount Shopping

  11. #5171
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    best bucket paint?

    a five gallon drum. any paint will do.

    best way of carrying?

    get a backpack and cary 2-3 gallons in that.

    and for vagrant.

    ANOTHER PAGE IN THE BOOK =D
    btw i found my money haha
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  12. #5172
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    just any bucket paint. it doesn't matter. its just paint.
    If carrying white paint you could put it in milk jugs.
    Or maybe paint the outside of the jug white then you could carry whatever color you want.

  13. #5173
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    backpacks!

    but yeah for rollers it doesnt matter what kind. the buffman will just paint over it. so strength doesnt really matter

    unless....YOU ROLLER WITH INK!! =o
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  14. #5174
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I roll with a bucket full of my jiz. Opaque as fuck.

  15. #5175
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    somethings wrong with your jizz man

    <3 =D haha
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  16. #5176
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nope, just potent.
    I can impregnate women just by winking at them

  17. #5177
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i go telapathic on thier ass


    hahhaha
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  18. #5178
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Mexico City
    Posts
    1,088
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Olick View Post
    backpacks!

    but yeah for rollers it doesnt matter what kind. the buffman will just paint over it. so strength doesnt really matter

    unless....YOU ROLLER WITH INK!! =o
    You srsly don't know how many times I've contemplated whether to do that or not

  19. #5179
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    it needs to be done.

  20. #5180
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that would be drippy as fck =D
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.


 

Similar Threads

  1. General Sports Discussion
    By Idealeyez in forum General Discussion
    Replies: 992
    Last Post: 10-29-2011, 04:46 PM
  2. Style Discussion
    By Sumoe in forum General Discussion
    Replies: 176
    Last Post: 06-17-2010, 02:32 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top