Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
  1. #27981
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    mmmm got a new bowl lastnight..i named it Helden, its german for hero haha..cause that thing saved my life.

  2. #27982
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    crappleton, wi
    Posts
    4,134
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I should post some pictures of it in the rides thread. I painted the whole thing satin black, and bolted on some army surplus ammo boxes for custom saddlebags. The right side box is covered in band stickers and various bumperstickers.

  3. #27983
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    423
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i'm so baked right now,i smoked 2j's but i didn't feel anything because i had ritalin so i;m high now

  4. #27984

    Default

    k that made no sense...

    you know, if i know that i'm going to jail for violation of probation, i might as well take a dump in the cup and give it to my probation officer. i mean shit, why not? what are they going to charge me with? "failure to take drug test properly?"
    Quote Originally Posted by B.S. POLICE View Post
    its not even the shemale shit.

    you dont need a graff site to teach you how to find a clit. If your on bombingscience trying to learn how to fuck you shouldnt be fucking OR doing graff.




    Quote Originally Posted by sloppy_assasin168 View Post

    um fuck will smith he had bad can control in the fresh prince theme

  5. #27985
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    rhode island
    Posts
    353
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i made a triple perculater its dope i get 4 hits outa it and since i didnt get high this weekend my friend is gunna get me og kush nxt weekend
    no beef just chicken401 reppin

    Quote Originally Posted by STONES ONER View Post
    i feel bad for salvo who just found out over the internet that his friend was murdered.
    Quote Originally Posted by SALVO View Post
    lmfao
    .................................................. ......................
    Quote Originally Posted by Talitha View Post
    Touching yourself is also the Gateway to becoming a Homo. You men should always use Tongs when handling your Choo-choo.
    i dont write dior

  6. #27986

    Default

    Quote Originally Posted by PeeInTheShower View Post
    k that made no sense...

    you know, if i know that i'm going to jail for violation of probation, i might as well take a dump in the cup and give it to my probation officer. i mean shit, why not? what are they going to charge me with? "failure to take drug test properly?"
    I lol'd.
    You should do it, just to see the look on his face.
    Quote Originally Posted by Slushi View Post
    You're all faggots.

    Talitha: The Queen of BS

  7. #27987
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i wish i had just one bowl rght now to calm my raging hangover hahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  8. #27988
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    multiverse
    Posts
    1,472
    Credits
    33
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i'm gonna fiend for that shit in the morning as well. i went to a show tonight and could just smell the skunk and opium in the air and almost cried.

    go to: soundcloud dot com/righteoussam

  9. #27989
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yeah dude I went to a show tn too and I got too drunk to function like a normal human, then fucked myself over and now im definitely gonna yuke it

  10. #27990
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    multiverse
    Posts
    1,472
    Credits
    33
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahahah i feel ya. i didn't get too drunk tonight cause i've got shit to do tomorrow, but i've got a case of beer30 awaiting wednesday when i finish exams. then it's a week and a half of getting shitttttttty with everybody before i leave.

    go to: soundcloud dot com/righteoussam

  11. #27991

    Default

    Quote Originally Posted by PeeInTheShower View Post
    k that made no sense...

    you know, if i know that i'm going to jail for violation of probation, i might as well take a dump in the cup and give it to my probation officer. i mean shit, why not? what are they going to charge me with? "failure to take drug test properly?"
    i kno u some punk from dade, you goin to the second floor and they guna put u in the box right after u pee jusr refuse you idiot they guna put u in anyways

  12. #27992
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    buckingham palace
    Posts
    696
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    why is every1 all up about bowls over in america iv had them befor and there just shit.
    buckets and pull throughs are the way to go but you cant beat a nice joint
    The music is what its all about.
    I love it just like you love it, thats why your here, im here coz i love to play, you dont come i cant play and i love to play.

  13. #27993
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    423
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    just the normal joint is nice enough,or a secret agent if your walking through the city

  14. #27994
    Banned
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    da 6o3
    Posts
    854
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    k not everyone in america
    i barely ever touch bowls
    only blunts i find joints a waste because they burn SOOO fast

    this is a nice lil .6 blunt for my wake n bake right now

  15. #27995
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yeah same here Im a blunt lover haha. I have a few bowls but they barely get use. Joints do indeed burn way too fast, I never smoke em. I cant even roll joints that good, but I can roll a nice green game haha!

  16. #27996

    Default

    my garbage can in my room is filled with green game boxes.
    probably go through about one a day.

    i'm out of weed though, and i'm too lazy to go pick up more.
    i scraped my bowl the other day at work, so i got this resin ball that weighs .5.
    shit's gross.
    i don't want a signature.

  17. #27997
    Banned
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    da 6o3
    Posts
    854
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Ya foreal i got mad keif that ima smoke in my bowl later n i still got another .6 for a mini blunt again

  18. #27998
    Banned
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    423
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    y'all have green fingers i think lol

  19. #27999

    Default

    i dont smoke blunts that often but the weather was really chill last night, so i sat outside and rolled up about a 1.5g kush blunt, cracked some beers and made some food on the bbq'
    My (mis) diagnosis for schizophrenia should in no way be used to construe that any of my statements on this forum are false or inaccurate. I speak nothing but the gospel of truth in my battle against the evil followers of Zandar the monkey king, who have come here to prepare for Zandars arrival and the enslavement of mankind

    ONLY THOSE WHO HAVE INGESTED CANNABIS WILL BE ABLE TO SEE THE EVIL INVADERS

    DO NOT risk interaction with others until you have smoked cannabis. DAMN THE MONKEY KING!

  20. #28000
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    killadel
    Posts
    3,041
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    god damnittttt

    im sitting here in mycomp chain with a fucked up leg so ive gotta limp everywhere, doing fucking essays for english (last ones though thank god!) and then after this whats there to do? everything but not smoking. god, sometimes i envy you people for even having nugget to smoke.

    guh, fuck it. in a couple weeks its maine for me, no more of this shit. then after that its upstate pa for the beautiful scenery that i love so much, and ofcourse that great deal im gettin on zips. nom nom nom

    glad yall are havin a good time though, herbal heads ftw!
    Quote Originally Posted by Loki X Sho View Post
    Anti, you display all of the early signs of a future serial killer..


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top