Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 14 of 15 FirstFirst ... 49101112131415 LastLast
Results 261 to 280 of 293

Thread: Gangs N Graff

  1. #261
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Bay Area
    Posts
    353
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Jeremyinthefulleffect View Post
    lol i bomb in alaska, no gangs or anything up here, we literally have 3 black people in my town of 50,000
    whats that supposed to mean?
    Last edited by 408Bomber; 04-26-2010 at 03:56 PM.
    "my blackbo0k is like my bitch,cause everybody tryna get up in it"
    want a discount off karmaloop.com? Hiit me in a pm
    South Bay Writers Get At Me

  2. #262
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    1,895
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    It means he's one of those arrogant assholes who uses black people as a synonym for gangster.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  3. #263
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    853
    Credits
    806
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Props To Grape Street Crips

    Quote Originally Posted by AteskOne View Post
    pulse i must say i like your style.



    http://adelaidehiphop.blogspot.com/

    Keep up with underground hip hop worldwide. Updates daily

  4. #264

    Default

    you guys are toys. not in skill, but you're all just fucking retarded. the idea of gang graff is not to be an artist... they could care less how shitty their shit looks and to be honest, we live in a world where it SHOULD be "i do me, you do you"... but people are on that "gang graffiti, it's so toy, i should cross it... is anybody around?" fuck that... people think that cuz their graffiti is whack that theyre a bunch of a pie ass teenagers.
    Quote Originally Posted by B.S. POLICE View Post
    its not even the shemale shit.

    you dont need a graff site to teach you how to find a clit. If your on bombingscience trying to learn how to fuck you shouldnt be fucking OR doing graff.




    Quote Originally Posted by sloppy_assasin168 View Post

    um fuck will smith he had bad can control in the fresh prince theme

  5. #265
    Moderator
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    on the move
    Posts
    2,076
    Credits
    118
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by imported_big_boss View Post
    that ain't cholo script man, that's a fucking retard with a broken tip on some old ass crusto can he found in his daddy's shed trying real hard to do cholo script.
    tell me at what point in my post I said that was cholo script? I'm well aware of what it is and isn't.

  6. #266
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Australia
    Posts
    804
    Credits
    324
    Earn / Redeem Credits

    Default



    lol, wouldnt you think if u were gonna get MS tattood on your forehead you would atleast make sure it looks good? some people.....

  7. #267

    Default

    lol ^
    ohznehm ewnoh

  8. #268
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,090
    Credits
    30
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Discipulo View Post
    they got gang graff that suck ass like blood and crip graff but i kno my nation and other latin Folkks got sum do sum bad ass graff

    we do bombs and pieces and giant calligraphy letters
    DONT THINK ALL GANG GRAFF SUCKS
    AND IF YOU GO OVER GANG GRAFF AND THEY CATCH YOU... UR FUKKED bum most of tha time they will jus leave ya alone if you dont disrespect and keep to ya self





    PURO SPANISH GANGSTER DISCIPLE \l/
    hahahahahhahahahahahahhahahahahahahahaha
    you're so gay.
    y0

  9. #269

    Default

    Quote Originally Posted by NiL View Post
    hahahahahhahahahahahahhahahahahahahahaha
    you're so gay.
    hes right tho. some latino gangs do put up good bombs, like in LA or Chicago
    thats it the rest looks like shit

  10. #270
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    853
    Credits
    806
    Earn / Redeem Credits

    Default

    No gang graffiti in the land of Kangaroos
    Quote Originally Posted by AteskOne View Post
    pulse i must say i like your style.



    http://adelaidehiphop.blogspot.com/

    Keep up with underground hip hop worldwide. Updates daily

  11. #271
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Atlanta
    Posts
    1,830
    Credits
    38
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Gangs are wack and are dependent on always packing heat and having more numbers than you. Gang Graff is even more wack.
    Regardless of what I post I don't condone any illegal graffiti, although I stayed at a holiday inn once.

  12. #272
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    TEXAS
    Posts
    143
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Juggalo hater 4 life
    Quote Originally Posted by Ni-chi View Post
    Because I drew on the walls as a kid and I never grew out of it.

  13. #273
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    in a grave clawin my way to the surface
    Posts
    1,034
    Credits
    51
    Earn / Redeem Credits

    Default

    gang graffiti isnt supposed to be pretty,i think somebody already said that haha.its supposed to be up so they can get their hood out there and to mark their territory so to speak.its not going to be pretty because most of the people doing it arent spending allday practicign their hands and shit.no their out selling drugs and breaking into shit.plus tagging is shit mostly the smaller homies do to get props and whatnot.you dont see too many older heads tagging.some do periodically but for the most part thats for people who just got down and are still young.

    jus saying yo.


    its probably not a good idea to hit over gang shit.you dont want to go and diss some *****ss who are real down cats cuz they might come after you.gangs and graffiti are two different worlds and its usually best not to cross over into that world by disrespecting some hit ups unless,i mean if your in a gang and yall got beef then its whatever,but if your just a writer dont do it unless you want to get rolled on.plus it puts alot of heat on other writers in general.

    my .02
    Quote Originally Posted by ESKiMO2 View Post
    Romero... he speaks the truth.

    syrup in my cup maayne hold up.]

  14. #274

    Default

    Quote Originally Posted by ..romero.. View Post
    gang graffiti isnt supposed to be pretty,i think somebody already said that haha.its supposed to be up so they can get their hood out there and to mark their territory so to speak.its not going to be pretty because most of the people doing it arent spending allday practicign their hands and shit.no their out selling drugs and breaking into shit.plus tagging is shit mostly the smaller homies do to get props and whatnot.you dont see too many older heads tagging.some do periodically but for the most part thats for people who just got down and are still young.

    jus saying yo.


    its probably not a good idea to hit over gang shit.you dont want to go and diss some *****ss who are real down cats cuz they might come after you.gangs and graffiti are two different worlds and its usually best not to cross over into that world by disrespecting some hit ups unless,i mean if your in a gang and yall got beef then its whatever,but if your just a writer dont do it unless you want to get rolled on.plus it puts alot of heat on other writers in general.

    my .02
    co-sign

  15. #275

    Default

    Quote Originally Posted by Delse View Post
    Juggalo hater 4 life
    yes
    FUCK YOU

  16. #276
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    853
    Credits
    806
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Delse View Post
    Juggalo hater 4 life
    Thats as hardcore as saying ''small asian hater 4 life''
    Quote Originally Posted by AteskOne View Post
    pulse i must say i like your style.



    http://adelaidehiphop.blogspot.com/

    Keep up with underground hip hop worldwide. Updates daily

  17. #277
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,090
    Credits
    30
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by PulseWithLife View Post
    No gang graffiti in the land of Kangaroos
    Good ol land of the Roo in my area got wack ass people thinking they're crips writing their shit and 'crew' name along with post code all over the place haha.
    Honestly any street gang in Australia is a fucking joke. A real gang here is like a bike gang. Other then that I aint gonna be scared over 50 teenagers claiming to be thugs.
    y0

  18. #278
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Nor Cal
    Posts
    189
    Credits
    858
    Earn / Redeem Credits

    Default

    were do you live and what gang is it ever writer knows its danger to do somthing in a gang hood they dont like it they take it as dissing there hood ive herd alot of cases were a gang member blew of a writers head off from behind without saying a word to himName:  jfk stencil.jpg
Views: 131
Size:  7.2 KB

  19. #279
    Senior Member
    Join Date
    May 2011
    Location
    Between A Rock And A Hard Place
    Posts
    105
    Credits
    35
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I don't have that problem where I'm from. There's barely any gang graffiti around here,and when there is, it's done by 12 year old kids who wanna feel tough.
    I sever heads, just to sharpen my skills

  20. #280

    Default

    Quote Originally Posted by ARRA159 View Post
    hes right tho. some latino gangs do put up good bombs, like in LA or Chicago
    thats it the rest looks like shit
    Go check Miami ARRA, lots of Latino gang talent down there.

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    what did you expect? a blowjob and some free OTR markers?


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top