Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 714 of 1126 FirstFirst ... 214614664694704709710711712713714715716717718719724734764814 ... LastLast
Results 14,261 to 14,280 of 22513

Thread: Throwies

  1. #14261
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    LOL! Woooow.

  2. #14262

    Default

    Quote Originally Posted by Cl4sh View Post
    LOL! Woooow.
    yes ?

  3. #14263
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I just find you amusing is all.

  4. #14264
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Re-Up View Post
    Your the biggest peice of shit ive ever met . Its fucking obvious to everyone that i bit of graffiti creator . thats why i fucking put it on toys . yeah , mr. cool guy , like youve never bit of graffiticreator . you need to shut the fuck up and lose you ego . fucking cunt .
    ......hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

  5. #14265

    Default

    Quote Originally Posted by Cl4sh View Post
    I just find you amusing is all.
    in a good way or a bad way -.-'

  6. #14266
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Re-Up View Post
    in a good way or a bad way -.-'
    bad way cause youre an idiot.

  7. #14267

    Default

    Quote Originally Posted by soej View Post
    bad way cause youre an idiot.
    SHUT THE FUCK UP . even people before me have told me you a fagget . you opinnion doesnt count . cunt .

  8. #14268
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Lol, Re-up, go have your PMS rage elsewhere. Noone wants to hear your sad attempts at talking shit. I'm guessing you're like 12-13 years old. Based on your shitty insults, and how you have the grammer/spelling of a third grader.

  9. #14269
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Re-Up View Post
    SHUT THE FUCK UP . even people before me have told me you a fagget . you opinnion doesnt count . cunt .
    lol i dont give a fuck, you're flipping out cause people are talking shit to you on a forum. chill the fuck out. you didn't even try to develop your own style. get used to people talking shit until you get some rep, its life.

  10. #14270

    Default

    All of you faggots need to shut the fuck. Clash you suck dick. re-up you bit. and soej ive never seen anything from you yet you have like 70 posts. Get off each others cocks and go get better

  11. #14271
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by SicK- View Post
    All of you faggots need to shut the fuck. Clash you suck dick. re-up you bit. and soej ive never seen anything from you yet you have like 70 posts. Get off each others cocks and go get better
    cause my camera hates me im sorry please dont hate me i might just fucking cry.

    douche.

  12. #14272
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    721
    Credits
    60
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahahahaaaa who knew the throwie thread could be so amusing

  13. #14273

    Default

    Then why the fuck do you sit on BS all day and post. get outta here

  14. #14274
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    That's because I'm too busy trying to look cool online to get better. Duh!

  15. #14275
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by SicK- View Post
    Then why the fuck do you sit on BS all day and post. get outta here
    cause im talkin bout graff? chillll out there guy. remember, this is a forum on graffiti, you don't gotta be a dick. we're just having fun.

  16. #14276
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by soej View Post
    we're just having fun.
    Respect

  17. #14277

    Default

    Cool just having fun. if your tryn to talk graffiti theres a chat thread no need to fill this thread with all your shit

  18. #14278
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    860
    Posts
    166
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    alrighttttt bro. it woulda ended quicker if you didnt keep going with it. i'll apologize for all of us to you and the BS community personally. We're Sorry<33333

  19. #14279
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    SC
    Posts
    244
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Bitch I'll apologize for myself.
    I'm sorry <333333333333333333333333333333333333
    and sorry for calling you a bitch soej <3 (One hearts all you get)

  20. #14280

    Default

    Quote Originally Posted by Cl4sh View Post
    Respect

    You people need to shut the fuck up . all of you . but you gained some points for that we just having fun shit . LET THIS BE THE LAST COMMENT . LETS END IT . FUCK .


 

Similar Threads

  1. Throwies
    By Brian Peppers in forum Tools and tips
    Replies: 71
    Last Post: 08-11-2012, 02:30 AM
  2. Graff sim battle - throwies only
    By Bazer in forum Old battles
    Replies: 17
    Last Post: 05-20-2010, 05:22 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top