Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 348 of 1124 FirstFirst ... 248298328338343344345346347348349350351352353358368398448848 ... LastLast
Results 6,941 to 6,960 of 22475

Thread: Throwies

  1. #6941
    Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    GTA
    Posts
    61
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Rews those throws are tight, except the fact that your putting a crown on your shit, come on dude, your posting in a toy forum..

    Just Chillin - I think you forgot to shade the bottom..

    Gore - Lose the drips and work a little on the sharp lines and it will look a lot better, I really like how you put the letters inside of it, thats pretty sick.



    hmmmmm?

  2. #6942
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    everywhere
    Posts
    218
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Fetusr im not really feelin the tiny S bruh

  3. #6943

    Default

    Fetus, I cant see the F at all in the throw and also Shadow shouldent be on the top and bottom, one or the other.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  4. #6944

    Default

    Fetus- I dislike that throw, mainly for the F and S and U
    Rewz- I like the first one except for the crown because its shitty, not cause your a toy.

    The e on the bottom one isnt long enough and the a in the second one needs to be fixed but other than that what do you guys think of these 2?


  5. #6945

    Default

    Whos down to exchange
    I want someone good
    None of you bullshit been wiritng for 5 months mothafuckahs
    Quote Originally Posted by the cannabis evangelist View Post
    cum to my trailer park an call juggalos gay,
    every motherfucker whos down with the clown will stomp ur ass

  6. #6946
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    everywhere
    Posts
    218
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Mr yarbles View Post
    Whos down to exchange
    I want someone good
    None of you bullshit been wiritng for 5 months mothafuckahs
    i'm down

  7. #6947
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    World Tore look for us kiddo
    Posts
    187
    Credits
    293
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i was fuckin around with the crown i dont put crowns on walls if i did thats would be just fucked
    yes im all city :P

  8. #6948

    Default

    Fetus, Yeah like i said, You need to go super simple.

    Yarbles, I dont know if im good enough but Ill try to do a sketch.

    Stupid shadow...
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  9. #6949

    Default

    Jus tell me your names and I'll get em done

    Squint hope you don't mind but I'm gonna leave to q out
    Don't feel like going crazy tonight
    Quote Originally Posted by the cannabis evangelist View Post
    cum to my trailer park an call juggalos gay,
    every motherfucker whos down with the clown will stomp ur ass

  10. #6950
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    everywhere
    Posts
    218
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    you write Relish right??

    i write Neufi

  11. #6951

    Default

    Quote Originally Posted by weakfingers View Post
    Fetus, Yeah like i said, You need to go super simple.

    Yarbles, I dont know if im good enough but Ill try to do a sketch.

    Stupid shadow...
    lik that work on it a little more lik u got it down just u kno

  12. #6952

    Default

    skwint - nice

    first oneliner - crits plz?

    ware

  13. #6953

    Default

    I cant see the A in the one liner but the rest of the letters are legible

    Here you go Mr Yarbles.
    I made the R to small for the rest but oh well.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  14. #6954

    Default

    one liner critz??

    Hit me up for a trade. will get u up no doubt.

    hit me up on flickr

    flickr.com/people/oarsonesbos/

    -stickers belong on streets...

  15. #6955
    Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    GTA
    Posts
    61
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thanks for crits, did a little more work, will post tommorow, oh yeah, the f, look at it as a cursive lower case f. That relish you did squint is pretty tight, the only thing i'd change is making the L move out a bit more from the e cause it looks a little too close together, but nice work.

  16. #6956

    Default

    lol oars its all gotta be one line to be a oneliner.

  17. #6957
    Member
    Join Date
    May 2009
    Location
    The internets
    Posts
    35
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i lol'd

  18. #6958

    Default

    Quote Originally Posted by hardwares View Post
    lol oars its all gotta be one line to be a oneliner.
    yeah i guess. but with 3/4s of the name have holes in theres no way it could all be done one line and look right.
    Hit me up for a trade. will get u up no doubt.

    hit me up on flickr

    flickr.com/people/oarsonesbos/

    -stickers belong on streets...

  19. #6959

    Default

    its totally possible to make it look dope with one line, so make that your goal. otherwise its just not gonna be a oneliner maaaan

  20. #6960
    Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    GTA
    Posts
    61
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Adapt and overcome, If I've learned anything useful, thats it. So keep at it.
    I changed the F and the S for this one.. I have to say though, I miss my tongue.....



 

Similar Threads

  1. Throwies
    By Brian Peppers in forum Tools and tips
    Replies: 71
    Last Post: 08-11-2012, 02:30 AM
  2. Graff sim battle - throwies only
    By Bazer in forum Old battles
    Replies: 17
    Last Post: 05-20-2010, 05:22 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top