Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 528 of 1127 FirstFirst ... 284284785085185235245255265275285295305315325335385485786281028 ... LastLast
Results 10,541 to 10,560 of 22521

Thread: Throwies

  1. #10541

    Default

    Quote Originally Posted by Darkeist View Post
    too bad thats not real shit.
    whats not real about it?

    you saying he wasnt in florida?

    that he didnt go to home depot?

    or is it that the paint selection isnt really that big.

  2. #10542

    Default

    Quote Originally Posted by Darkeist View Post
    Yeah im jealous i cant put up a shitty hollow throw up
    im glad you admit you suck.
    Quote Originally Posted by vman View Post
    those new tupac shakuras are dope.
    Quote Originally Posted by La Coka Nostra View Post
    chocolate milk is amazing.
    Quote Originally Posted by COBALT View Post
    I heard fromthegrave likes it in the butt!!!

  3. #10543
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    603
    Posts
    1,212
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    or is it the thing with the homless guy!!!???lol

  4. #10544
    KRE1
    Guest

    Default


  5. #10545
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    United States
    Posts
    794
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thats kinda cool not really feelin the clouds

  6. #10546
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    603
    Posts
    1,212
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i think it is poopy
    you have no bars lik at all you letter stucsher is wack and the clouds are juss gay man

  7. #10547
    Banned
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    United States
    Posts
    794
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah me too

  8. #10548
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    603
    Posts
    1,212
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    and kre1- you r in the wrong tread man tht shyt gose in the toy blackbook tread

  9. #10549

    Default

    kre1: read new to graffiti thread.
    Quote Originally Posted by vman View Post
    those new tupac shakuras are dope.
    Quote Originally Posted by La Coka Nostra View Post
    chocolate milk is amazing.
    Quote Originally Posted by COBALT View Post
    I heard fromthegrave likes it in the butt!!!

  10. #10550
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    kre- cool concept, but you must define your letters. Focus on structure, then add doodads ye yeee.

    silly randomness...

    anyone care to do some name exchange throwies..im bored

  11. #10551

    Default

    I'm flattered, Loki <3<3<3




  12. #10552
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1,299
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^^I'm going to eat your sig.^^^^

    You got a recipe on that shit? Damn.
    Where'd you find that thing?
    Outta' respect I smash wack toys; put 'em out their misery and send 'em to that upper room. Knock! Knock! Who? Death, mothafucka'! BOOM!

    Before I bang, I go and get high, homey.

  13. #10553
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    603
    Posts
    1,212
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    im down for an exchange


    ahaha ^^^^^^^

  14. #10554

    Default

    Quote Originally Posted by Loki X Sho View Post
    anyone care to do some name exchange throwies..im bored
    saner. what do you want done?

  15. #10555
    Banned
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    hell
    Posts
    1,348
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Zeta

    and here man...i gotta bounce so ill check up later
    Last edited by Loki X Sho; 01-18-2010 at 07:46 PM.

  16. #10556
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Houston Tx
    Posts
    21
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default



    frist time trying throwies.
    what should i fix? if not everything.
    oh btw there's two.
    crits?
    Smoker OAVk

  17. #10557
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Top has potential.
    No More Weekly Toy Battles.

  18. #10558

    Default

    genocide, top/right one looks better. arrows in side of the letters in your throw tends to turn out gay, specially when your new. id say strengthen the g and make close the gap i the n so it dont look like some rabbit teeth.

  19. #10559
    Junior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Houston Tx
    Posts
    21
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha thanks.
    the arrows i wasn't so big on.
    You know you gotta try things before you diss it.
    So i tryied it and now i diss it lol.
    Smoker OAVk

  20. #10560

    Default





    oh, and i hate your z to e.


 

Similar Threads

  1. Throwies
    By Brian Peppers in forum Tools and tips
    Replies: 71
    Last Post: 08-11-2012, 02:30 AM
  2. Graff sim battle - throwies only
    By Bazer in forum Old battles
    Replies: 17
    Last Post: 05-20-2010, 05:22 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top