Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 41 to 60 of 74

Thread: Montana Oxycan

  1. #41

    Default

    Montana could target women with a penis scented one...

  2. #42

    Default

    fill it with laughing gas


  3. #43

    Default

    yeah,you be very discreet laughing your ass off while hitting shit up.

  4. #44

    Default

    haha....thatd be fun
    <span style=\'color:red\'><u><span style=\'font-family:Impact\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>&quot;Life&#39;s A Bitch, And Then You Die...&quot;</span></span></u></span>
    --------------------

    <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'>(¯`·.¸_(à ¯&#092;¸,.-·~•²°â⠬œÂ·-» WoW&#33; <span style=\'color:red\'><u>W</u></span>ords <span style=\'color:red\'><u>O</u></span>f <span style=\'color:red\'><u>W</u></span>ar Online Crew Don&#39;t Front&#33;</span>

    --------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Advise)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>ÂÂ* &#33;ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry i forgot *****r. peace AC/DC h34r:ÂÂ* B)
    write DOPE and who is this krunk guy? 88.1 in vegas tho. out. kanthrax at tha spot. or ::FUNNY:: fugg man charlie murphy and mike epps are cummin at the Aladdin July 2nd..peace to all the cancer victimz</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Kayone707)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> give a man a fish he can eat for a day.. Teach a man how to fish an he can eat for a lifetime.. an he also gets a cool race car </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    --------------------
    <span style=\'color:yellow\'>The Cheesebread Triplets:kronone, snow2skate and JadedSketches&#33;</span>
    <span style=\'color:yellow\'>V-Unit Now Has Competition...TCT&#33;&#33;&#33;&#33; lol</span>
    <span style=\'color:gray\'>kronone aka opertwo</span>
    <span style=\'color:red\'><u><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>Your Everyday Postwhore</span></u></span>

  5. #45
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    2,053
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    do they list a price?
    sickswonfiev
    The position of the artist is humble. He is essentially a channel ~ Piet Mondrian

  6. #46
    Senior Member
    Join Date
    May 2004
    Location
    London, Uk
    Posts
    7,018
    Credits
    122
    Earn / Redeem Credits

    Default

    4 million dollars a can


    site-photography.co .uk

    Please Visit^^


  7. #47
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    ur moms house.
    Posts
    2,250
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nice, good value.
    SLABA

  8. #48

    Default

    if its PURE oxygen if you inhale too much youll pass out.

  9. #49

    Default

    im not sure about the passing out but that shit would probably get you high
    word

  10. #50

    Default

    thats probly why i was told that.

  11. #51

    Default

    its like how poppy uses spinage to get all pumped up
    All*Dames*Exploited


  12. #52

    Default

    i would buy one if i found a retailer besides montana directly
    Fuck bitches, get money.

  13. #53

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    the STL burbs
    Posts
    44
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    bring it on a plane incase the overhead masks are broke&#33; lol

  14. #54
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    2,053
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    plane masks are pure oxygen, so you get all buzzed and dizzy and dont pay attention before you die
    that way people dont start fucking and stabbing each other while the plane crashes
    sickswonfiev
    The position of the artist is humble. He is essentially a channel ~ Piet Mondrian

  15. #55

    Default

    i think its for you stogie smokers that cant run long distances... so when your winded and got to rest, suck up some O and go.

    small can &#036;7
    large can &#036;12
    thats whats up.. good looking out Montana&#33;&#33;

  16. #56

    Default

    why not just go to you local drug store , walgreens, cvs, publix and get an inhailor, compact, same shit, sorta, and cheaper, easyier to get to,
    tell me what looks more fucked up

    or


    plus after your done you can make a killer pipe from it, of course, it would only be used for medical MJ, to help with that asthma
    &quot;its about going out, and destroying lines,expresing yourself on the walls, people dont give a shit if you live or die&quot; -Risk9-


    Like a wise man once said:
    Live every day like its your last, Some day youll be right.

  17. #57

    Default

    it prolly goes to a special resperator or and actual gas mask...well thats my guess atleast

  18. #58

    Default

    pure oxyegen makes ya high thats why it comes down from the roof of the plane if the planes gunna crash so ppl stop going crazy lol true :lol:

  19. #59
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    312
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sick
    R.I.P Waster12

  20. #60

    Default

    Originally posted by jape&#045;the&#045;nape@Apr 30 2005, 08:10 AM
    whats wrong with breathing in a empty jar and sealing it realy quickly JEEZ&#33;?&#33; common sence guys...common sence...
    you breath out carbon not oxygen stupid
    http://www.myspace.com/godwin14paintballer


    Quote Originally Posted by Rogue View Post
    But it's like etch, if you don' know how, you shouldn't.


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top