Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

View Poll Results: .

Voters
121. You may not vote on this poll
  • baron

    23 19.01%
  • pencilpusha

    98 80.99%
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 38
  1. #1
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,121
    Credits
    156
    Earn / Redeem Credits

    Default Dali Tribute theme

    baron...


    PencilPusha
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    on twitter @BazerSix

  2. #2
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,121
    Credits
    156
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i got the ring of fire...
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    on twitter @BazerSix

  3. #3

    Default

    that was quik B...

  4. #4
    Moderator
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Illyuwn
    Posts
    5,121
    Credits
    156
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i had to poop really really bad and then BAM i get a message from you. so im like "aaaahhh" then polled it real quick. hahah...
    Quote Originally Posted by RESToners View Post
    i feel like that anonymous one was done by a mad accomplished writer who doesnt give a fuck about fame anymore lol
    on twitter @BazerSix

  5. #5

    Default

    haha...

  6. #6

    Default

    I think we both misunderstood this battle haha. Very nice job, I must say. Is that charcoal?
    World's #1 Least Intimidating E-Thug

  7. #7

    Default

    they are dali inspired no?

  8. #8

    Default

    Ha ha, yeah I guess they are. You worked so damn fast on this one too. I thought you just wanted a suggestion and you finished yours before I knew I was battling you ha ha.
    World's #1 Least Intimidating E-Thug

  9. #9

    Default

    I was just in the mood to do something and no topic...

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Under your bed..
    Posts
    2,435
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    both dope, pencil, i havent seen you on here in forever..whatcha been up to?

    The Organization Wants You....
    Quote Originally Posted by AnteUp View Post
    yea niggy, woe knows whats up...
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    hahahaha

    i <3 woe

  11. #11

    Default

    just been busy and sh!t, I still check in with bs I just haven't had anything to post up...

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    RENO, NV
    Posts
    358
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    weak battle.

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    D-town,
    Posts
    1,485
    Credits
    815
    Earn / Redeem Credits

    Default

    pencil that shits ill
    SomeBodyKnows




    <ZZZZZZ#~~~

  14. #14

    Default

    great tribute to a great artist...i was at the moma in ny to see dalis work... voted for baron... he really captured the flavor of dalis work

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    South Coast, UK
    Posts
    141
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    both wicked ideas but for style and cleanliness its pencil all the way

  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    fuckville and im the mayor
    Posts
    92
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by drunkenshits_one View Post
    weak battle.
    weak? idk if your lookin at the weekly toy battles or somin but damn dude show some respect. pencil that was ill as hell and baron i loved it. close but i went with pencil cuz of the realism. good shit guys.
    The whole city is mine....

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    In your ass!
    Posts
    98
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    what does Dali have to do with Graffiti? None of you win IMO.

    HaKone.

    "When I went out to do something I always thought it was about quality rather than quantity" Risk, Chicago writer.

    Can't wait to go paint !!!

  18. #18

    Default

    Quote Originally Posted by I_bomb_Montreal View Post
    what does Dali have to do with Graffiti? None of you win IMO.
    Its called surrealism, you lose.
    World's #1 Least Intimidating E-Thug

  19. #19
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    orlando
    Posts
    182
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    pencil definitly gave an interesting twist to dali's melting clocks........did u know there making a movie about dali?.....should be interesting how they interpret that scitzoo mother fucker's view of the world




    O_O

  20. #20

    Default

    Quote Originally Posted by I_bomb_Montreal View Post
    what does Dali have to do with Graffiti? None of you win IMO.
    wtf are you talking about? most characs out there have nothing to do with graff...you lose


 

Similar Threads

  1. Taki 183 Tribute Writer
    By shalf in forum General Discussion
    Replies: 41
    Last Post: 10-28-2009, 03:48 PM
  2. Favorite Theme Park..
    By -=AgA=-TrAnCe in forum General Discussion
    Replies: 63
    Last Post: 04-20-2009, 08:43 PM
  3. Toy Winter Theme Sketch Battle-prize!
    By EsKoNeR!! in forum Old battles
    Replies: 47
    Last Post: 07-15-2007, 08:04 PM
  4. Character Battle - TV theme
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 26
    Last Post: 06-24-2007, 11:09 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top