Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #103141

  2. #103142
    Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Duncan, BC
    Posts
    75
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    the fuck does that say?
    RIP
    RICHARD DUNN

    কে ইতালিক জাতির লোকেরা ইতালীয় উপদ্বীপে ভাষাটি নিয়ে

    অন্যান্য কিছু ভাষা মি

    I Thought I Heard You I Sensed Your Heartbeat, I Was Wrong You Have No Heart.

  3. #103143

    Default

    lol seriously thinking the same thing

  4. #103144

    Default

    everyone is thinking it haha

  5. #103145
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    1,895
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Going out on a limb and saying LAZY?

    PREA - I don't like the A that much, but the TOAST one looks good.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  6. #103146
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    The Schtix
    Posts
    413
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yeah, no clue.
    At the end it looks like an E, but I can also see a Y.

    I was trying to see what possible combos I could create.. I didn't get too many.
    So, yeah.. uh..
    Might want to make it a little more clear.

  7. #103147

    Default

    yeah maybe color? cuz the letters are white and so is the paper. ha

  8. #103148
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Palindrome City
    Posts
    1,340
    Credits
    592
    Earn / Redeem Credits

    Default


  9. #103149
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    a world deep in my mind
    Posts
    2,977
    Credits
    93
    Earn / Redeem Credits

    Default

    phunky phresh phil!!!!
    Fuck off.

  10. #103150

    Default

    haha yeah that shit says lazey
    some old stuff pretty sketch

  11. #103151

    Default

    cyto the colors are dope and the s looks good,dont like the e's and i cant read what the first letter is ,tone it down dont do such crazy shit

    toast keep doing stuff like that

    lazy dont do that,go waaaaay more simple
    Last edited by FlippingChickens; 08-03-2010 at 03:31 PM.

  12. #103152

    Default

    yeah that was an older piece, heres one i drew up in a little bit, its not fully colored in.. cause well i didnt have the time
    -zamek

    and i realize the a and k are a tad fucked up
    heh
    Last edited by Lazey; 08-02-2010 at 03:52 PM.

  13. #103153

    Default

    Keyboard letters man that looks like shit

  14. #103154

    Default

    yea i guess, well fuck
    i stopped for about 3 years and started again a couple weeks ago, not to mention i sucked then.
    i like to practice, kids.

  15. #103155

    Default

    I was Born Ready Mother Fucker...

  16. #103156
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    a world deep in my mind
    Posts
    2,977
    Credits
    93
    Earn / Redeem Credits

    Default

    for a girl at my job. we decided to use company stickers to draw eachother works of art.



    fuck yeah for half assed simps.

    lazey stop now and start over.
    begin the B is kinda akward and the E is a bit too tucked.
    Fuck off.

  17. #103157

    Default



    leaks- i duno if you want me to crit it or not..but just watch the 3d on the e.
    Last edited by ThatguywhodrinksTea; 08-02-2010 at 11:36 PM.
    I was Born Ready Mother Fucker...

  18. #103158

    Default

    i think it was a drop shadow and not 3d

  19. #103159
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    a world deep in my mind
    Posts
    2,977
    Credits
    93
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Your right. Its obvious on the K but maybe Its because I did it
    Fuck off.

  20. #103160
    Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Duncan, BC
    Posts
    75
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by LeaksOne View Post
    for a girl at my job. we decided to use company stickers to draw eachother works of art.


    how many girls you got on the go at your work?
    RIP
    RICHARD DUNN

    কে ইতালিক জাতির লোকেরা ইতালীয় উপদ্বীপে ভাষাটি নিয়ে

    অন্যান্য কিছু ভাষা মি

    I Thought I Heard You I Sensed Your Heartbeat, I Was Wrong You Have No Heart.


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top