Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #104221
    Member
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    behind you :l
    Posts
    40
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    wats up guys , im sziv , n im new to dis place , iv been writtin graff for sumthing like 6 morth or close to it. anyway critz??? be nice :P

  2. #104222
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    MTL!!!
    Posts
    204
    Credits
    37
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by sziv View Post
    wats up guys , im sziv , n im new to dis place , iv been writtin graff for sumthing like 6 morth or close to it. anyway critz??? be nice :P
    yea first of all resizing the pic helps a lot. this way we get a better overview of your work, cuz right now its kinda hard to determine what it looks like. after u do that, we'll talk more lol

  3. #104223

    Default

    Quote Originally Posted by Venile View Post
    Man, I wont throw shit, if only cause I want a record of my progress.. or a reminder of why I should keep practicing, you know? encouragement; so I don't ever drop whack shit like that, and believe me, I can lay some toy shit :P

    Constant reminder or what I don't want, lol.

    But I will still go to that thread, thanks man..
    also, more critz still appreciated.


    Edit: Nvm, I went there, I'm still working on the simples I just have a soft spot for anything remotely relating to metal of any kind, like Death's logo or the cannibal corpse type font/style, relating to that, anyone like metal or know what I'm getting at with my desired style? and as for chars, yea I know they aren't too great, but I just doodled, picked a few i liked and tried to redo them, either way your right, they shouldn't be my top priority, got any more tips?
    just do SIMPLES. do simples until you feel like you wanna kill yourself.... and then do more. do that until someone else who is better than you says something good about them then start adding some of your own personally touch to it. trust it'll all be okay.
    Yup...I've been here before.

  4. #104224
    Member
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    behind you :l
    Posts
    40
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ? how do i resize it??

  5. #104225

    Default

    Quote Originally Posted by SzrZx View Post
    bump for crits?
    Yup...I've been here before.

  6. #104226
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,555
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    watch the bars tare... make sure they match up, like the top of ur T and left of the R especially.... and if ur gonna make bits like on the bottom of the R, use more than one so it matches the other letters, maybe put some on the middle of the A and E, who knows....


    insomniac boredom shit



  7. #104227
    Member
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    behind you :l
    Posts
    40
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hey i resized it an also heres one i did today :P




    critz???

  8. #104228
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    MTL!!!
    Posts
    204
    Credits
    37
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by sziv View Post
    hey i resized it an also heres one i did today :P
    the first one im not digging. the second one tho can use some improvement. i like the E and S isnt bad, work on ur other letters tho

  9. #104229
    Moderator
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Merica' where we got the Guns and the Glory. Football and Fireworks we got it all
    Posts
    2,474
    Credits
    1,892
    Earn / Redeem Credits

    Default

    [IMG][/IMG]
    “Always be yourself, express yourself, have faith in yourself, do not you go out and look for a successful personality an duplicate it.”

  10. #104230
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    241
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Haven't posted in a while here's my latest i did today

  11. #104231
    Senior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    no way
    Posts
    677
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    what does it say?

  12. #104232
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    167
    Credits
    1
    Earn / Redeem Credits

    Default

    wat iv been fuckin with latly



    suggestions?

  13. #104233

    Default

    Nemor I love that first one, I don't care what anyone says, it's dope1
    "I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."

    --Hunter S. Thompson--

    Straight From the SE MI

  14. #104234

    Default

    I agree with ViniVidiVici; Good job Nemor, that shit looks fresh. What sort of markers do you use?

    @ HPIR, stick to your bars. They've got a lot more potential than bubbles.

    @ JOKZ, I would hardly fuck with your ARES at all. I like it.
    I'd change a few tiny details but nothing drastic.
    All in all, I'd say leave it the way it is and give it some color. Good job.

    @ MOGAN, I know you've already got that shit on a wall,
    but I think the second and third letter (O,N? MONER?)
    should have thin bars like the M, E, and R do.
    Last edited by WoRdSmYtH; 10-10-2010 at 04:14 AM.

  15. #104235
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Winnipeg
    Posts
    440
    Credits
    32
    Earn / Redeem Credits

    Default

    EXI lose the arrows and use blosck letters slowly figure out ur bends and try to spend more time with just a pencil



    http://4.bp.blogspot.com/-DVRQI8OjuV0/TueUYbPslRI/AAAAAAAAA3E/jutJ6vqNIgg/s640/tumblr_lkwssxFCh41qfbxavo1_400.gif
    Quote Originally Posted by Rots takes your Daughters View Post
    I'm gonna get punched for mistaking SINN for a goth chick and asking for cyber again..

  16. #104236
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Scotland
    Posts
    317
    Credits
    447
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sinn- great stuff me likes
    Exi - Cant read what that says

    Crits pls

  17. #104237
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    787
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Sinn that top S is crazy and fuck yeah for Del the funkee homosapien
    If there is hope, it lies in the writers.

    Quote Originally Posted by testing. View Post
    Only one of them in my pics was a bathroom. I figured why not.
    And I'm so hardcore, the door didn't even have a lock on it.
    Quote Originally Posted by RMA View Post
    the other day I saw a giant dick that someone painted across an entire fucknig house top to bottom, that was the shit.

  18. #104238
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    241
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    it says SNT and it is block letters..???

  19. #104239

    Default

    Wil - I just don't like it sorry. The thickness in some spots are really bad, like in the bottom of the W and the right side of the L, also the I just doesn't fit the with the rest of it, it has curves and tons of edges while the rest of the piece does not.

    EXI - NO stop, that is bad, it's sloppy, your lines are not even close to straight and clean, horrible extensions and connections. What the fuck is up with that one arrows 3D? the drips are sloppy as fuck, and all your curves in the piece are bad. honestly I barely ever rip apart someones piece this much, but yours needs to be ripped apart cuz there isn't anything salvageable in it. nothing at all.

    SINN - you should post in the intermediate thread cuz you're no toy, but you're no pro yet, so I think the intermediate would fit you well.

    Kane - perhaps post those in the throws thread?

    Moner - It's good, clean and all, only thing is the M, the middle part of it where it is really thin, there is nothing actually 'wrong' with it, I just feel like it could be changed to look better, but maybe that's just me.

    szxzx - stop, please, that's sloppy as fuck also, clean up your lines people.... geez what is everyone in a rush for? this is a blackbook, you don't have to rush, take your time and make your lines clean. but that is not the main thing that is wrong with your piece, it's just bad in general, go simple cuz your 3D is whack and all the letters are horrible.

    Sviz - the first one is actually okay, it's not great but it's decent. your second one doesn't flow at all and the A is REAL bad, all the letters have different style which is not good, your E is also pretty bad. Your S is decent along with your R, but once again none of the letters look good with the other letters.
    "I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me."

    --Hunter S. Thompson--

    Straight From the SE MI

  20. #104240
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    jail
    Posts
    197
    Credits
    102
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hipr, the bar thickness on that simp isn't uniform. Those throws are good, but pretty generic. On the first one, try matching the top of your n to the top of your k for a little extra flow.

    zook, that simp, those tages and those throws are all dope as fuck. I'm jealous lol
    Last edited by MakeItTakeIt; 10-07-2010 at 02:55 PM.
    FREE DKAY

    Quote Originally Posted by weakfingers View Post
    And yes thats a gucci fill.


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top