Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #109481
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    we did a simp and throw exchange, and I didnt do the the simp till yesterday...
    all shit



    Last edited by ribcage; 09-03-2011 at 04:47 AM.

  2. #109482

    Default

    i'll get yours up soon.

    yo yo yo..

    Here is your free throw.



    and while I'm at it, and cuz the other one was quite shitty,

    Last edited by Phat 2; 09-04-2011 at 07:22 AM.
    Quote Originally Posted by ribcage View Post
    lol we got a joker up in this bitch!
    It is impossible to keep a straight face in the presence of one or more kittens. ~Cynthia E. Varnado

  3. #109483
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    delete it all

  4. #109484

    Default

    nice simples Cuore./



  5. #109485
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    easter island
    Posts
    1,123
    Credits
    73
    Earn / Redeem Credits

    Default

    and then i said "oatmeal? are you crazy?!"

    Quote Originally Posted by allcitybomber View Post
    thug life is the only life.

  6. #109486
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Tampa, Florida, United States
    Posts
    3
    Credits
    13
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  toytag.jpg
Views: 142
Size:  104.3 KB
    if you think this sux, you should see the other attempts. i know the 1st 2 letters don't match. ok so. yeah. i'm ready to get my ass kicked now.-crutch.

  7. #109487
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Tampa, Florida, United States
    Posts
    3
    Credits
    13
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  crutch bubble letters.jpg
Views: 144
Size:  133.4 KB



    ok wow, i must be a glutton for punishment. here's another. i know. too many colors.

  8. #109488

    Default

    Oh, wow Sherri, don't bother with color right now practice your letter structure.

  9. #109489

    Default

    Quote Originally Posted by Shit Outta Luck View Post
    McSatan feel free to crit dude. All are welcome haha and Boar 1, that top half of you B on the top sketch is iffy. Too big it feels too disproportionate. And Cuore I'll try and space my letters a bit differently! And on that second piece you posted, I think the top of the S is a little small. It looks off. And I really like the E but that top left extension type thing kinda sticks out a little too much.

    Flick for talking...quick pen freestyle in classsssss
    Attachment 31324
    Crits? Anybody...

  10. #109490
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    canada
    Posts
    253
    Credits
    228
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @ cyph .. thats nice man ..i like it

    Snapshot_20110903_1 by grinder13, on Flickr
    ============================================HUMOR-ONE=============================================== ====

  11. #109491

    Default

    likin it cyph, and likin the WORK piece, humr. btw is your name humr as in hummer or as in humor.
    Quote Originally Posted by ribcage View Post
    lol we got a joker up in this bitch!
    It is impossible to keep a straight face in the presence of one or more kittens. ~Cynthia E. Varnado

  12. #109492
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hes a hummer

  13. #109493
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    canada
    Posts
    253
    Credits
    228
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @ rib dont post pics of ur older brother on here

    umm i donno its just the letters i like wasnt really goin for anythin there lol but i guess humor
    Last edited by centrysam; 09-03-2011 at 04:12 PM.
    ============================================HUMOR-ONE=============================================== ====

  14. #109494
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thats you bruh, I dont have no brothers nigguh

  15. #109495

    Default

    Humr I'm really diggin that page, and that Always throw. Although I think the top of the Y is a bit too big, almost looks like an M haha. And I dig that piece, but I don't really like the top of the R and the K. Maybe it's just me haha

  16. #109496

    Default

    Rib stop being such a fucking post whore. i havent been here in like 2 months and you went from like 500 posts to 2000.. why dont you go paint or draw instead of sit on bombing science

    And centry your throwies are nice but that peice is Dookie, work on da flow of your letters
    TRADE SLAPS HERE http://www.facebook.com/graffcityyo

    RIBCAGE MY BITCH

  17. #109497
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Adelaide, South Australia
    Posts
    150
    Credits
    195
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Wow, a page full of shit. Nice work humr, i always like your throws

  18. #109498
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by SicK- View Post
    Rib stop being such a fucking post whore. i havent been here in like 2 months and you went from like 500 posts to 2000..
    This is my life bro. Im a robot.

    Quote Originally Posted by SicK- View Post
    why dont you go paint or draw instead of sit on bombing science
    I cant do either of those things

  19. #109499

    Default

    I am his creator.
    Quote Originally Posted by ribcage View Post
    lol we got a joker up in this bitch!
    It is impossible to keep a straight face in the presence of one or more kittens. ~Cynthia E. Varnado

  20. #109500
    Banned
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    2,620
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    youve got it all wrong, your my bitch.



 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top