Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #113021
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Meltin' on top of a big ole' pile of flapjacks
    Posts
    311
    Credits
    456
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @SOL good shit hombre. i'd like to see the WOAH in marker. btw your precal trig is weakk

    playing with bars, tried using thin lines this time.

  2. #113022

    Default

    Quote Originally Posted by zoid View Post
    hey zoid you wanna battle? im sorry bro but you need some serious work lets do this yo

  3. #113023

  4. #113024
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Meltin' on top of a big ole' pile of flapjacks
    Posts
    311
    Credits
    456
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @Illegal go simpler man, and idk what those dots are, looks like your letters just tried shaving for the first time and sucked at it.

    tried to add a little funk to this one.

    any thoughts?
    Last edited by cred1384; 03-23-2012 at 05:25 PM.

  5. #113025
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Canada
    Posts
    155
    Credits
    194
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Looking good Cred, and yeah Illegal go simpler I don't even know what that says.

  6. #113026

    Default

    That's nice cred, but the R looks wack. I say just extend the loop part. And the way the top bar if the E looks stupid pointed downwards haha. Just keep it straight. D is good and the c is alright but in a way it looks like a weird t, but that ones nice.
    Regardless of all of my posts, I do not do Graffiti and I also do not condone it, I take pictures of other people's graffiti.

    Quote Originally Posted by PETER View Post
    Kill your self isn't a crit
    Quote Originally Posted by quicksilver_slick View Post
    You got that Down Syndrome meets Parkinsons style homie
    Quote Originally Posted by baabo123 View Post
    trust me. It makes you look stuepid.

  7. #113027
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Chi City
    Posts
    337
    Credits
    1,290
    Earn / Redeem Credits

    Default

    cred looks clean tho I really would stay wit that last one
    seld I understand why you say the S E are only good but it got hella potential
    sol those freestyles are ok but the pink n' green one was even more sweet

    *SAVE 5 POINTZ*
    F.Y.E. KRU (Fuk You Expekt)

  8. #113028

    Default

    Found this searching in my PC This were b4 4 yrs

    Name:  DSC00958.jpg
Views: 66
Size:  196.8 KBName:  DSC00956.jpg
Views: 65
Size:  195.0 KB
    http://funkychilds.blogspot.com/

  9. #113029

    Default

    big fail but never mind it was 4-5 yrs ago
    http://funkychilds.blogspot.com/

  10. #113030

    Default

    quick tezer exchange:

    BEIRUT
    Facebook: fb.com/phat02
    Instagram: instagram.com/thephat2

  11. #113031
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Meltin' on top of a big ole' pile of flapjacks
    Posts
    311
    Credits
    456
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @Venom i'm digging it, maybe fill the rest? looks good either way.

    Not sure about the leg of the R on this.

    Last edited by cred1384; 03-23-2012 at 08:05 PM.

  12. #113032

    Default

    Quote Originally Posted by cred1384 View Post
    @SOL good shit hombre. i'd like to see the WOAH in marker. btw your precal trig is weakk
    I might redo it in marker, I fucked it up with pen haha sizing and shit. But my precalc trig isn't weak...that shit's so easy. I got it right lmao.
    Just some simple stuff.
    Name:  photo.JPG
Views: 115
Size:  117.3 KB
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  13. #113033
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Endor
    Posts
    418
    Credits
    1,536
    Earn / Redeem Credits

    Default

    cred - nice job man, ur progressing really fast

  14. #113034
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Australia
    Posts
    804
    Credits
    324
    Earn / Redeem Credits

    Default



    trying to go simple as possible

  15. #113035
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Earth
    Posts
    357
    Credits
    345
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @Sol Nice
    @Brasin try to make the outline a bit less wobbly
    Last edited by Axil; 03-24-2012 at 01:13 PM.

  16. #113036
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,555
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    spar paint?

  17. #113037

  18. #113038
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    Earth
    Posts
    357
    Credits
    345
    Earn / Redeem Credits

    Default

    the tick went over the y :P

  19. #113039

  20. #113040
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Skyrim, Tamriel
    Posts
    1,264
    Credits
    1,595
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Axil View Post
    the tick went over the y :P
    no hahah, you put "SPAR", so even if the Y is covered it would say "sparypaint"
    Jealousy, some say it's sickening
    They merely can't afford this highest form of luxury


    Quote Originally Posted by Arose.One View Post
    do your outline in goat's blood and pray to the dark lord


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top