Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #113141
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    440
    Credits
    377
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Romero i have an M in my name and can never work with it help a nukka out

  2. #113142

    Default

    Quote Originally Posted by cred1384 View Post
    @Romero i like it, maybe try it with thicker bars too?

    @Mild i hear ya but i figure why not try every once in awhile. I gave it one more go but i'ma tone it down next time.
    @Mike and Mild thanks for the crits, much appreciation as alwayss.

    the more i look at this damn E the weirder it looks to me...

    try one with taller letters but same style. i would define the letters more. just a thought

  3. #113143

    Default

    Quote Originally Posted by sadgeh View Post
    Attachment 61118

    For the round robin not amused about it because i gotta rush it
    for a rush it still aint bad. I ve seen alot worse on well time taken.

  4. #113144
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Vancouver, BC
    Posts
    440
    Credits
    377
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Sadgeh I love the colours, and im a sucker for anything with crosshairs but im really not digging the E otherwise its good.

  5. #113145

    Default


    Quote Originally Posted by REAL_LYFE_MIKE View Post
    @ CRED keep it up man, looking better everyday
    @zeek you got good basic son. work on your handys and simples. fill a book man, these guys on here got it right with that. helps alotAttachment 61112 BAS xchange
    Bump for crits

  6. #113146

    Default

    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Nah cred i say dumb it down a bit. I think you jumped the gun and went for a lot of things to happen at once.
    I concur. I do that shit a lot with pen freestyles. It's good to do every once in a while, because even if you do it shitty, you get an idea in your head for a letter or letters. In 5 years that shit could come back and inspire you to do something dope as hell. I mean personally Cred, I never ever would've thought to bend/kink a C like that, it's just not how I think.

    But more simple my friend, you'll progress in time.

    Lyfer we always get on at the same time... but the top of your A is wack, to pointy looks weird and shit. B feels a little to short, and the S is good but it resembles a 5 too much imo. That character is SO nice though...what was his name again :/
    Last edited by Shit Outta Luck; 03-29-2012 at 05:09 PM.
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  7. #113147
    Junior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    A2
    Posts
    12
    Credits
    67
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by smokeitup View Post
    zeek, you suck at graffiti. quit now. its not the hobby for you.

    and that purple one is the worst.
    Oi, sorry if I've offended you somehow looking for critiques. That was very constructive. Thank you DKODE, keep working that dirty throwie you got goin' on your flickr.

    Cheers to everyone who had crits, I'll keep working on it. I'll post some handstyles later this week

  8. #113148

    Default

    crits? Name:  greenf.jpg
Views: 72
Size:  64.9 KB

  9. #113149

    Default

    much better than the last. i see you took my advice bout the points. now try and et your letter thickness the same all the way through. nice improvement tho JAE

  10. #113150

    Default

    thanks ^ ..and yeh i did take ur advice on the points- looks much better being uniform... and yeh -the A looks thinner then both the other lettrs...

  11. #113151

    Default

    Simple.
    What some kids in this thread should be doing
    Name:  simples.jpg
Views: 68
Size:  18.0 KB
    Regardless of all of my posts, I do not do Graffiti and I also do not condone it, I take pictures of other people's graffiti.

    Quote Originally Posted by PETER View Post
    Kill your self isn't a crit
    Quote Originally Posted by quicksilver_slick View Post
    You got that Down Syndrome meets Parkinsons style homie

  12. #113152

    Default

    More like everyone in this thread including myself!
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  13. #113153
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,839
    Credits
    3,701
    Earn / Redeem Credits

    Default

    is that old?

    quicki for that chinese word battle thingamajigger... needs 3d and highlights tho
    Attached Images  
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes

  14. #113154

    Default

    lil thing, il post my slaps here too, delete the pic if you want mods...

    yeah man... by Stewart Stevenson, on Flickr

    re up on slapsss by Stewart Stevenson, on Flickr

  15. #113155

    Default

    No its not i just havent really been sketching lately, So my junk is lacking.
    And that chinese thing looks cool, i think? Idk what its supposed to look like lol
    Regardless of all of my posts, I do not do Graffiti and I also do not condone it, I take pictures of other people's graffiti.

    Quote Originally Posted by PETER View Post
    Kill your self isn't a crit
    Quote Originally Posted by quicksilver_slick View Post
    You got that Down Syndrome meets Parkinsons style homie

  16. #113156

    Default

    I feel that naked. I needa sketch more in general too.

    I put the date on this because I mailed it to an address in Cuba. Without a stamp. I wanna see when it comes back motherfuckers.
    Name:  photo.JPG
Views: 136
Size:  138.1 KB
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  17. #113157
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,839
    Credits
    3,701
    Earn / Redeem Credits

    Default

    like a month or so... they won't send it to cuba if thats what you're hoping for...
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes

  18. #113158

    Default

    @sol...hong kong phooey #1 superguy. yea the letters didnt come out very well. thx for crits. love your simps
    @dank clean and mean
    @gerb solid post

  19. #113159

    Default

    I mean I know it won't get to Cuba. I just wanna see the difference in a month. Maybe I'm fucking crazy who knows. And thanks lyfer, and don't get me wrong the colors and shit were nice and it was pretty clean. The hong kong phooey was the shit though
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  20. #113160
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,839
    Credits
    3,701
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ah i see... interesting. very interesting...
    Attached Images     
    Last edited by dankbudz; 03-30-2012 at 02:42 AM.
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top