Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 166 of 6192 FirstFirst ... 66116146156161162163164165166167168169170171176186216266666 ... LastLast
Results 3,301 to 3,320 of 123827

Thread: Blackbooks

  1. #3301

    Default

    ill try to get my shit tomorrow, its at school and my V.P. took my book :blink:
    ill post some up

    im out

    btw fate thats a fucken crazy stencil
    writers in the 450 shore area pm me




  2. #3302

    Default

    aosisi..you ddint even post the actual stencil on a wall or w/e...how are we suppose to help you? we cant tell anything bout ur cuts or how clean it is. 2nd i was saying your ideas suck..not ur stencil cause u ddint have a pic of it!

  3. #3303
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by J.A.B.@Nov 22 2005, 11:34 PM
    aosisi..you ddint even post the actual stencil on a wall or w/e...how are we suppose to help you? we cant tell anything bout ur cuts or how clean it is. 2nd i was saying your ideas suck..not ur stencil cause u ddint have a pic of it!
    k ill cut it out then ill post it once i spray it k? uhh ya my ideas suk i kno, its hard to come up with sometin kool for a stencil

  4. #3304

  5. #3305
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^ wtf? ne way here are sum of my new sketches


    didnt color in the 3D i forgot


    new style


    new style i messed the K up it looks reli ugly so i redid it on the botom to show u guys how its supose to look and i hate the M i need to make a better one

  6. #3306
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    vanshitty
    Posts
    990
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by Rupie1R@Nov 22 2005, 09:14 PM
    [FONT=Impact]

    WASSSSSSSSSSUP??? B) B) B) B)
    oh my god.....shoot me....

    ao 1st one's hot, the middle thing on the m is wierd though, like it doesn't really fit the style, and the i on the 2nd one looks like an r with a dot on top, i really like the last one but yeah the m's kinda ugly, maybe make it like more square looking (like with round edges and shit)

    fate, that's beautiful...gundam?

    clever i really like the n on your piece, but the e doesn't look like an e at all, it looks like a cresent or something, and the arrow at the top is ugly
    604

    thou speak'st aright; i am that merry wanderer of the night.

  7. #3307
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol y dont u just shoot the toy not urself we cant affor to loose someone who actually gives good advice which part of the M do u mean the like middle leg thing or the top part of the m in the middle cuz i like the middle leg if u dont understand i will post a pic circlin wat im talkin about

  8. #3308
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    vanshitty
    Posts
    990
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol cause i'm a nonviolent person. i mean the bottom middle part thats like square-ish, i think you should make it like the bottom of the other letters, but that might just be me, i like letters to be same-like if that makes sense..
    604

    thou speak'st aright; i am that merry wanderer of the night.

  9. #3309
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    it makes sense and i can tell cuz every letter in ur throwie looks the same nothing wrong with that it usualy looks good

  10. #3310

  11. #3311
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^ i like it just take off the pointless arrows i love the M looks nice but work on the A it sticks out cuz it doesnt match the style its just to simple

    new karakters




    ps to meeter: im drawing bunnies and stuff..........maybe i am metro............or maybe i just have a sesative side that i only reveal thru graff

  12. #3312

    Default

    stop trying to hit on her...ahah justkiddin..how you doin meeter...ahah but anyways..yeah just keep brainstorming i suck at ideas for stencils but doing anything is good practice

  13. #3313
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    vanshitty
    Posts
    990
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ao i think i've seen that green karak somewhere, like in a game or something, i think it's name was like kokoro or something like that, i loved that game h34r: come on, i don't think it's possible for someone not to like bunnies, and they look sweet as karaks

    amok that's hot, it's so simple but the letters are beautiful, but yeah lose the arrows, and work on your tag

    i'll have new pics up as soon as my mum goes to sleep, and yes, pics of new styles

    lol jab i'm doing great :lol:

    *
    prototype


    better version, but i always make the 2nd e bigger and the t even bigger than the other letters, i hate it
    604

    thou speak'st aright; i am that merry wanderer of the night.

  14. #3314

    Default

    Originally posted by meetermaid@Nov 23 2005, 01:50 AM
    ao i think i've seen that green karak somewhere, like in a game or something, i think it's name was like kokoro or something like that, i loved that game h34r: come on, i don't think it's possible for someone not to like bunnies, and they look sweet as karaks

    amok that's hot, it's so simple but the letters are beautiful, but yeah lose the arrows, and work on your tag

    i'll have new pics up as soon as my mum goes to sleep, and yes, pics of new styles

    lol jab i'm doing great :lol:

    *
    prototype


    better version, but i always make the 2nd e bigger and the t even bigger than the other letters, i hate it
    JOY DIVISION DID WRITE OTHER SONGS YOU KNOW

  15. #3315

    Default

    Originally posted by faint rem one@Nov 21 2005, 01:31 AM


    theres my first. made it a while ago.


    but most of the time wen i spray it on a will...i dont spray the "drone" thing...

    feeed?
    my advice: spray adhesive
    also, work on your lettering

  16. #3316

    Default

    cezr my bad i didnt get back to you, i havent been on for awhile, been doin alot of stuff, but yeah ill trade with you soon, im gettin ready to do a battle with klown tho if he wants to, ima go call him out right now ... ill post some new pics up later today after school, i got sum new stuff, later

  17. #3317
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by meetermaid@Nov 23 2005, 01:50 AM
    ao i think i've seen that green karak somewhere, like in a game or something, i think it's name was like kokoro or something like that, i loved that game h34r: come on, i don't think it's possible for someone not to like bunnies, and they look sweet as karaks

    amok that's hot, it's so simple but the letters are beautiful, but yeah lose the arrows, and work on your tag

    i'll have new pics up as soon as my mum goes to sleep, and yes, pics of new styles

    lol jab i'm doing great :lol:

    *
    prototype


    better version, but i always make the 2nd e bigger and the t even bigger than the other letters, i hate it
    ya the green guy is very close to the guy that u r thinking off he is basicaly the same sept he doesnt have the pointy thing on the top of his head, hes like a frog thing

  18. #3318
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    3,549
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by AoAssis@Nov 23 2005, 01:28 AM
    ^^^ i like it just take off the pointless arrows i love the M looks nice but work on the A it sticks out cuz it doesnt match the style its just to simple

    new karakters




    ps to meeter: im drawing bunnies and stuff..........maybe i am metro............or maybe i just have a sesative side that i only reveal thru graff

    didnt color in the 3D i forgot


    new style


    new style i messed the K up it looks reli ugly so i redid it on the botom to show u guys how its supose to look and i hate the M i need to make a better one

    bump

  19. #3319
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    vanshitty
    Posts
    990
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by docdoak@Nov 23 2005, 06:02 AM

    JOY DIVISION DID WRITE OTHER SONGS YOU KNOW
    yes i do know, that's just my favourite one
    604

    thou speak'st aright; i am that merry wanderer of the night.

  20. #3320

    Default

    for a battle what u think ????????
    WOW WEE gore for free but i will need some surgery ! !








 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top