Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #111581
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Howard
    Posts
    685
    Credits
    1,117
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by KingKozmik View Post
    I like where he going with this uh.. mainly first one the one after is eh... but uh yeah that otha one do it 3 times in a row se post it plz?
    I smoke Vega


  2. #111582
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,818
    Credits
    3,679
    Earn / Redeem Credits

    Default

    got no idea what you just said about characters


    quickie sketch before i pass out.. maybe you can see it.. bout to color it tomorrow
    the R is busted as fuck
    Attached Images  
    Last edited by dankbudz; 01-12-2012 at 04:37 AM.
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes

  3. #111583

    Default

    nice seder


  4. #111584

    Default

    Those colors are illin!!^ Nice grey detail on the letters. I'm not so sure about your extensions though, you seem to be going out of your way to make them.

    @dank - can't really see the letters too well, post it up inked. Thanks for the good looks on mine though.

    This is what I meant by adding some more color. I think it gives it a little more movement.


  5. #111585
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    the home of brown ale and shit weather....where people think gettin pissed IS big n IS clever
    Posts
    391
    Credits
    385
    Earn / Redeem Credits

    Default

    [QUOTE=Wonky;1769163]A little 2B outline I did this morning


    most of them letters are hurtinnn...spesh the s. little dragon face is the only thing remotely worth keepin i reckon man, anyways, half coloured.Name:  DSCF0079.jpg
Views: 102
Size:  182.2 KB ...colourin was just quick, to be redone .
    hold ya can up n stand up

  6. #111586
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,818
    Credits
    3,679
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that khan is dope
    Attached Images  
    Last edited by dankbudz; 01-12-2012 at 03:12 PM.
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes

  7. #111587
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Hiding
    Posts
    112
    Credits
    362
    Earn / Redeem Credits

    Default



    | Liquid + Brick |

  8. #111588
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    316
    Credits
    515
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Crits on any of this? the hollow 2 letter is my fave, the finished 2 letter is pretty old so its not the best. and i put a force around the sunset naked but it sort of ruined the piece so i am just gonna upload the unruined version haha/
    Name:  sup.jpg
Views: 95
Size:  29.7 KBName:  sup2.jpg
Views: 95
Size:  18.1 KBName:  sup3.jpg
Views: 93
Size:  21.0 KBName:  supness.jpg
Views: 95
Size:  18.6 KB

  9. #111589

    Default

    Quote Originally Posted by mn nice View Post
    this is what i meant by adding some more color. I think it gives it a little more movement.
    Lmao XD
    Quote Originally Posted by lostyoursense View Post
    That's my sister faggot

  10. #111590
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    zim
    Posts
    488
    Credits
    2,032
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @colors y the upside down cross?
    @wonky gettin btter keep drawing
    SEMK ONE

  11. #111591
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    316
    Credits
    515
    Earn / Redeem Credits

    Default

    gemer- at first it was supposed to be a devilish evil piece but i changed halfway through but i already outline that part haha

  12. #111592

    Default

    crits on all these?

    Picture 202 by Stewart Stevenson, on Flickr

    Picture 205 by Stewart Stevenson, on Flickr

    Picture 206 by Stewart Stevenson, on Flickr

    Picture 207 by Stewart Stevenson, on Flickr

    Picture 208 by Stewart Stevenson, on Flickr

  13. #111593
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    the home of brown ale and shit weather....where people think gettin pissed IS big n IS clever
    Posts
    391
    Credits
    385
    Earn / Redeem Credits

    Default

    not too bad, letters are kinda weak though n seem too skinny..anyways not gonna repost the flic, but feel free to crit the picca few posts up i put on here earlier x
    hold ya can up n stand up

  14. #111594
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Howard
    Posts
    685
    Credits
    1,117
    Earn / Redeem Credits

    Default

    roaches ... are ... fast
    I smoke Vega


  15. #111595

    Default

    @naked.. I like that first one a lot yo keep it up
    @gerb.. those pieces are all over the place... take a step back n watch how the other kats on here have been progressing through simples and bar consistency. the throws are alright but the r aint working you dont need the extra kink in the leg... keep it up tho

  16. #111596

    Default

    Junt: go simpler on your letters and thicken them up, random ass extensions and connections are weak. And for your throw, don't connect the middle line of your b to the r, it makes it look like an e. and don't do the flat top, just keep fuckin around with it.

    Colors: diggin the first piece, real nice fill. just make sure you're keeping your letters evenly spread out.

    Wonk: actually feeling that top piece. Your N could've used a little more room and less space on your D and E

  17. #111597
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    zim
    Posts
    488
    Credits
    2,032
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @ gerb drop all them extensions off those first flics

    freestyle tryin something new
    Name:  scem.jpg
Views: 78
Size:  185.4 KB
    after looking at it a couple times on here makes me hate it
    SEMK ONE

  18. #111598
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    seyor is gay
    Posts
    1,818
    Credits
    3,679
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol, its dope broski. just gotta pay attention to the hights of those letters. i wish those lines were bars thou, i think bars would look better lol
    Quote Originally Posted by Mildstyles View Post
    Dkode king of your neighborhood park!
    Paint Fumes

  19. #111599
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    zim
    Posts
    488
    Credits
    2,032
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^haha fer sure man them letters are all different sizes....and definatly bars woulda been way better i was stoned when i did it tryin to get on a different level haha but thanks dude
    SEMK ONE

  20. #111600

    Default

    Just some pen freebies testing some new stuff.

    Name:  IMAG0191.jpg
Views: 642
Size:  42.8 KB


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top