Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #113541
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    canada
    Posts
    253
    Credits
    228
    Earn / Redeem Credits

    Default


    IMG_0226 by centrysams, on Flickr
    ============================================HUMOR-ONE=============================================== ====

  2. #113542

    Default

    CRED: all your shit is dope, work on some of your structure with your wilder shit. stay up homie.

  3. #113543

    Default

    sinn: you should be in the intermediate thread bro

  4. #113544
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Meltin' on top of a big ole' pile of flapjacks
    Posts
    311
    Credits
    456
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I appreciate it Kinger.

    @Centry i love that whole page.
    @Dank that top one is freshhh.

    trying to clean it up and bring it all together. Letters arent cut out, just tried giving them a bit of a shadow.


  5. #113545
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Maryland
    Posts
    27
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  IMG_1339.jpg
Views: 79
Size:  195.6 KB
    GPD_CREW

  6. #113546
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,494
    Credits
    535
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^ thats shit is on fire kasm

    cred that connection from r to e is proper. But the sharp kick out on the d idk about that kind of throws off the form of the d... just my opinion keep in mind your more advanced than me.
    Only Fuck Fat Bitches Crew !!


  7. #113547
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    INDY
    Posts
    1,003
    Credits
    2,003
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I agree with humor here cred. My personal opinion (which is like an asshole, we all got'em) is it would vibe better if you flipped your c for the curve of the d.

  8. #113548

    Default

    Looking at the C upside down looks like a cool D.
    Last edited by Shit Outta Luck; 04-12-2012 at 05:06 PM.
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  9. #113549

  10. #113550

    Default

    yo that Ollie Quinn is crazy

  11. #113551
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    canada
    Posts
    253
    Credits
    228
    Earn / Redeem Credits

    Default

    another for sol

    IMG_0228 by centrysams, on Flickr
    ============================================HUMOR-ONE=============================================== ====

  12. #113552

    Default

    I think you cover the e in all your pieces too much. To cred

  13. #113553

    Default

    What Lyfer said and Humor I'm diggin that! Want a colored one as well?
    Name:  photo.JPG
Views: 83
Size:  134.4 KB
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  14. #113554
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Meltin' on top of a big ole' pile of flapjacks
    Posts
    311
    Credits
    456
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @SOL icyy fill i like.
    @Jae i like the character, very clean.

    Thanks for the crits fellers. Gonna try flipping the D next time, did the opposite on this one to try to improve the structure.

  15. #113555
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,494
    Credits
    535
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^ yesss... props on the constant work and listening to crits and using them to better your work unlike alot of ppl around here. crits please 0's are so bland well atleast at my stage idk what to do with em.

    Only Fuck Fat Bitches Crew !!


  16. #113556

    Default

    That O kinda looks like a Q....i'm gonna start making all of my O's doughnuts.

  17. #113557
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Craigsfrontporch
    Posts
    1,494
    Credits
    535
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeah guess ill try at it less and stick to a simple o for a while
    Only Fuck Fat Bitches Crew !!


  18. #113558

    Default

    I want a donut so bad. Donuts is my avatar though...and Cred that is definitely better.
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  19. #113559

    Default

    Cred that R is sick
    Lost this from the start
    Name:  burr.jpg
Views: 107
Size:  19.0 KB
    Regardless of all of my posts, I do not do Graffiti and I also do not condone it, I take pictures of other people's graffiti.

    Quote Originally Posted by PETER View Post
    Kill your self isn't a crit
    Quote Originally Posted by quicksilver_slick View Post
    You got that Down Syndrome meets Parkinsons style homie
    Quote Originally Posted by baabo123 View Post
    trust me. It makes you look stuepid.

  20. #113560

    Default

    that one has the blues.....i want a doughnut.


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top