Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Blackbooks

  1. #116001

    Default

    You really gotta stop covering your letters so much.

  2. #116002

    Default

    i gotta agree with 4eyes here.
    -Omiz-
    obvious mental insanity zone
    one must insure zen

  3. #116003

    Default

    You're right, although I usually don't do it as much as I did here. I started out too big and didn't want to go to a second paper. But point taken.

  4. #116004
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    London
    Posts
    222
    Credits
    913
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Kidd, i like the simplicity of that piece, maybe take the extension on the top of the K in a bit. looks a bit too big imo.
    Swank, as said, space your letters out a bit more. also there's quite a few unnecessary extensions there. maybe cut back a bit.

    couple exchanges and some script. crits would be nice.
    Attachment 79612
    Attachment 79617
    Name:  broken_scroll_by_stuebroken-d57qpgv.jpg
Views: 108
Size:  125.0 KB
    TBSK MPDS 4298

    www.facebook.com/Broke.TBSK

  5. #116005
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    202
    Credits
    707
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  100_4704.jpg
Views: 128
Size:  193.4 KBName:  100_4705.jpg
Views: 128
Size:  190.4 KB
    daaaaaaayyuummm

  6. #116006

    Default

    it looks like it says G-Wiz lol

    http://www.gifti.me/i/72zICB5.gif

  7. #116007

    Default

    Quote Originally Posted by Z3BRA View Post
    it looks like it says G-Wiz lol
    I was thinking that too, lol looks nice besides that though for sure.

  8. #116008
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    London
    Posts
    222
    Credits
    913
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Bottom Page Bump!

    Quote Originally Posted by TBS View Post
    Kidd, i like the simplicity of that piece, maybe take the extension on the top of the K in a bit. looks a bit too big imo.
    Swank, as said, space your letters out a bit more. also there's quite a few unnecessary extensions there. maybe cut back a bit.

    couple exchanges and some script. crits would be nice.
    Attachment 79612
    Attachment 79617
    Name:  broken_scroll_by_stuebroken-d57qpgv.jpg
Views: 108
Size:  125.0 KB
    TBSK MPDS 4298

    www.facebook.com/Broke.TBSK

  9. #116009
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Scotland
    Posts
    283
    Credits
    198
    Earn / Redeem Credits

    Default

    6i9o - much better thats the way to go, just keep doing bars like that and youll progress.
    Wiz - Like the deadmau5 kinda character on first piece, not huge fan of the letters but not bad, the second piece is better imo

  10. #116010
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    1999
    Posts
    262
    Credits
    963
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  DSC02423.JPG
Views: 102
Size:  180.5 KB

  11. #116011

    Default

    those are turning out nicely.
    keep at it.
    -Omiz-
    obvious mental insanity zone
    one must insure zen

  12. #116012
    Senior Member
    Join Date
    May 2012
    Location
    Massachusetts, United States
    Posts
    143
    Credits
    588
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Kushbombing View Post
    Name:  DSC02423.JPG
Views: 102
Size:  180.5 KB
    that CSD is hot. Simple but good

    6i90 - Bipo - Bipolar

  13. #116013
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    Skyrim, Tamriel
    Posts
    1,292
    Credits
    1,595
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Wizard View Post
    Name:  100_4704.jpg
Views: 128
Size:  193.4 KBName:  100_4705.jpg
Views: 128
Size:  190.4 KB
    dude... why do you never listen to crits? you've gone back to stage one yo.
    Jealousy, some say it's sickening
    They merely can't afford this highest form of luxury


    Quote Originally Posted by Arose.One View Post
    do your outline in goat's blood and pray to the dark lord

  14. #116014
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    INDY
    Posts
    1,005
    Credits
    2,003
    Earn / Redeem Credits

    Default

    The NOIA was in the right direction, but got carried away.

  15. #116015

    Default

    PASE BT X NOVER GWB colloabo -pase with the letters and theme, me with the inking and colors

    9X22

  16. #116016

    Default

    Nover...get the fuck outta this thread haha. That's dope as fuck! I'm real down with the colors.
    Some whack shit I've been doing
    Name:  photo.JPG
Views: 127
Size:  101.3 KB
    Last edited by Shit Outta Luck; 07-18-2012 at 05:44 PM.
    "Game recognize game and you lookin' kinda unfamiliar right now." - Riley Freeman

    Quote Originally Posted by MN Nice View Post
    Quote Originally Posted by aiko View Post
    Coleo are you using paint and brush, or is that a pen?
    Ever heard of a fucking mop?

  17. #116017
    Senior Member
    Join Date
    May 2012
    Location
    Massachusetts, United States
    Posts
    143
    Credits
    588
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Apart from making me look like an idiot tilting my head.
    First one: A hides too much of the L
    Middle: E looks like an F
    Bottom: Really diggin this one. I don't know if the bottom bar of the G should bend that much.

    More bars and stuff



    I messed up the DEW part so I blurred it out...

    6i90 - Bipo - Bipolar

  18. #116018
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    202
    Credits
    707
    Earn / Redeem Credits

    Default

    @nover why did you post that in here and the intermediate thread when you know it's not toy lol??
    daaaaaaayyuummm

  19. #116019
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Chi City
    Posts
    514
    Credits
    1,290
    Earn / Redeem Credits

    Default

    cause it is all about bein seen

    *SAVE 5 POINTZ*
    F.Y.E. KRU (Fuk You Expekt)

  20. #116020
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Northern Ireland
    Posts
    202
    Credits
    707
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by DEMPO View Post
    cause it is all about bein seen
    with shit like that it aint hard to be recognized
    daaaaaaayyuummm


 

Similar Threads

  1. Blackbooks For Sale
    By D Snif in forum Tools and tips
    Replies: 16
    Last Post: 03-03-2007, 05:59 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top