Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Walls

  1. #28561
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'm digging the cracks on the first picture, but that 3D is all over the place dude. I will continue to get on you about that hahaha
    The throw's nice though and I seriously LOL'd at what you put next to it.

  2. #28562
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1,093
    Credits
    34
    Earn / Redeem Credits

    Default

    alriht how about this. open that shit up and paint and draw the 3d how it should be cause im tired of gettin headaches

  3. #28563
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,589
    Credits
    227
    Earn / Redeem Credits

    Default

    In Squints defence he gets mad up. But does have a point about the freight thing

    But in Zewl's defence shit has died up over here freight wise......Kids are only worried about capping the opposite crew now more than other ppl

  4. #28564
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,562
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ill learn u how to 3d zewler lol .... some people just have trouble grasping the shit... and ur one of those people

    but yea, freights in ohio are deaddddddd.... i should be helping to change that tomorrow night, ill post flicks if i do... maybe update the ohio thread while im at it..... but for now... beast ice mawfuckas!!!!

  5. #28565
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1,093
    Credits
    34
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thanks dooooooooooooooodssss uberrrr kewllll

  6. #28566

    Default






    Last edited by (SoS)Viruz; 11-03-2010 at 10:36 PM.

  7. #28567
    Moderator
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Merica' where we got the Guns and the Glory. Football and Fireworks we got it all
    Posts
    2,417
    Credits
    1,810
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Word up

  8. #28568

    Default

    squint, i think your too cramped and worry too much about reputation, his shit isnt that bad ive seen way worse even on passengers. the only one you should give shit is yourself because you werent out that night painting the freight...i agree on the toy ego boost though..but all the talk about wisdom, research and rules sounds cocky.
    stay off whatever becasue there are better dudes out there you have more "rights" to paint it...and if you paint it theyll paint it over and will always remember you as the toy dude and youll be the douch in the scene and no one will like you because you broke the rules touched the sanctury blablabla thats how you sound to me...

  9. #28569
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    those bullet holes in the white bomb look pretty real
    nice dude. keep it up

  10. #28570
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,562
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by weakfingers View Post
    SOZ knows whats good!when ever I go out benching I always see wack ass toy shit on trains.
    this.... there will ALWAYS be wack ass toy shit on trains man, wherever graffiti is, theres toy shit all over... every city in OH has a ton of layups... so theres bound to be toys hitting most of em, thats why theres 'rules' of what to paint over and what u should just flick and let it be... i dont think that tanker looked bad, if another better writer wants to go over it, so be it...
    but like we were saying the freight scene here isnt poppin off like that lol its dead... some people get bored with being under bridges all the time, and im sure if there was a local layup that u could get to, ud do it to mayn....

    reminds me of cap... hes a fuckin toy that cant piece and hes now a 'graffiti legend'.... and jase, he can piece, but when he does he tries to hit up a 2 letter throw on every car in the spot, and thats why hes so well known

    long story short, theres always gonna be worse shit on trains, so if u find an empty one, hit it... instead of just leaving it alone hoping someone better will one day

  11. #28571

  12. #28572

    Default

    If I really wanted to paint freights I have my spots I can go to.
    The main argument here has gone way off topic, I gave crits that people dident like then I backed up my opinion.

    Im gonna just end it with this

    I personally think toys shouldn't be painting freights because its just going to be adding to garbage thats already rolling throughout the world.
    If you say theres already bad shit on trains then your just adding to that. If your gonna go to paint trains atleast try to cover something worse up,
    If you cant do proper 3-D or have trouble grasping the basics then practice, you gotta learn to crawl befor you walk.
    Chill layups can give you time to paint some quality work atleast do your whole name, Especally if you only have 4 letters, How lazy can you get?
    I could care less of my reputation on the internet, I cant change the way anyone does things thats there life, All im doing here is give my thoughts.
    Im not trying to sound like I have a huge ego or am a king or trying to be cockey but some of you people still have alot to learn and so do I, Thats why where toys,
    thats why where all here, You can choose to ignore what I say or even take it like im trying to insult you out of jelousy, I understand that.
    All Im trying to do is point out the flaws & imperfections in peoples work as I see it, People on here are to nice, you need to be really critical and have your flaws pointed out so you can fix them. It might sound harse and mean but thats the way I am, People who attend art school know when you have to go for crits there really harsh and mean, but you begin to see what you did wrong and you progress from it, You dont have to listen and follow every crit but theres usually a grain of truth to everything. Why would I just randomly hate on somones shit in here for no reason that I dont even know?
    After all I'm just some radnom strangr halfway across the world sitting infront of a computer, who knows nothing about graffiti.
    Last edited by weakfingers; 10-30-2010 at 02:36 PM.

  13. #28573
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    who attend art school know when you have to go for crits there really harsh and mean, but you begin to see what you did wrong and you progress from it, You dont have to listen and follow every crit but theres usually a grain of truth to everything.
    I'm majoring in graphic design and when teachers don't like my designs and start critting them and tell me to change them, if I'm absolutely positive and convinced within my instincts that what I'm doing is good, then I argue with them until they see it from my perspective and -in a way- force them to like it. Of course, I listen to what they have to say and nod to them and tell them they're right, but eventually they just accept my ideas and allow me to proceed with the works. Somehow, I'm in my 3rd year now and I've always gotten my way while my colleagues just do what they're told :P

    btw, who's SOZ ?

  14. #28574
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,562
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    he meant SoS i think... cuz he said squint gets mad up.... and fuck u for going to college phat2 lmao... i keed i keed

    its all good squinto, i like ur style and i like zewls too, for different reasons of course, but u say that all ur doing is critting flaws in peoples work, when actually u were basically TELLING zewl and all other toys not to write on freights, i just disagree... we'll leave it at that and lets get some gawdamn flicks posted in here! i just got back from painting freights lol and im a toy, but my cam has no flash and the shit didnt come out.... but the highway is less than a mile from my yard, so flicks of that tomorrow

  15. #28575
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,877
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I'll post something from june


    the 2 of hearts card looks retarded, so ignore that :P

  16. #28576

  17. #28577
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    cali
    Posts
    546
    Credits
    21
    Earn / Redeem Credits

    Default

    for once one thing i agree with sqyuint on, work on a style......well put i hate seeing trains with bad stuff on em








  18. #28578
    Moderator
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Merica' where we got the Guns and the Glory. Football and Fireworks we got it all
    Posts
    2,417
    Credits
    1,810
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by EST2007 View Post
    This looks pretty fresh to me... The cuts need work

  19. #28579

    Default


    "Yo there is no escape!No recourse when I resort to forces of sorts reserved for bloodsports"
    Quote Originally Posted by 408Bomber View Post
    stuck is my hero.

  20. #28580
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Australia
    Posts
    808
    Credits
    324
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Stuck View Post
    did u also do that oner in blue next to your piece, if you did its really bad and it would of looked better if you didnt do it.


 

Similar Threads

  1. 831 Art Walls!!!
    By Coozer09 in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 07-29-2013, 08:20 PM
  2. Map Of Legal Walls In The Usa
    By Snakey in forum Tools and tips
    Replies: 27
    Last Post: 09-30-2012, 08:26 PM
  3. How To Get Legal Walls?
    By SPINage in forum Tools and tips
    Replies: 109
    Last Post: 05-07-2012, 12:11 PM
  4. Permission walls?
    By Forcene in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 09-10-2008, 03:21 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top