Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Walls

  1. #25541
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    193
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I lol'd.

  2. #25542

    Default

    found this pic of a trailer i hit a long while ago back in my home town. CRESHER

  3. #25543
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    H looks like an M.
    No More Weekly Toy Battles.

  4. #25544

    Default

    damn, every one says that. Yeah, it was pitch black out there, and there was a cow hassling us.

  5. #25545
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha how the fuck does a cow harass a graffiti writer?
    No More Weekly Toy Battles.

  6. #25546

    Default

    swear to god. whole time i was painting this thing was behind me moo moo'ing away. icouldnt shut it up. that cow was a SNITCH!

  7. #25547

    Default



    ^^^ SOO TOY!!

    first ever painting with cans.im not even gonna call that a throwie.but yeah thats why im praticing on cardboard.i need to get some plywood.

  8. #25548
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1,299
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Get a notebook and practice for a while. Once you're confident in your letter composition, try it on cardboard or plywood. It'll save you some money. Not to mention some aggravation.
    Outta' respect I smash wack toys; put 'em out their misery and send 'em to that upper room. Knock! Knock! Who? Death, mothafucka'! BOOM!

    Before I bang, I go and get high, homey.

  9. #25549

    Default

    Man, that looks so cash! Good job . That looks great! Go all city mang!
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  10. #25550

    Default

    Quote Originally Posted by TheToy View Post
    Get a notebook and practice for a while. Once you're confident in your letter composition, try it on cardboard or plywood. It'll save you some money. Not to mention some aggravation.
    i have been.i sketch the whole alphabet atleast 1 a day for the last 3 weeks.working on everything bars , different concepts etc....i sketch alot.i mean but you got to start painting sometime , just writing aint going to work if you cant use a paint can.

    but thanks

  11. #25551
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    1,299
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Jarret View Post
    i have been.i sketch the whole alphabet atleast 1 a day for the last 3 weeks.working on everything bars , different concepts etc....i sketch alot.i mean but you got to start painting sometime , just writing aint going to work if you cant use a paint can.

    but thanks
    Sketch more. Paint if you want...
    Outta' respect I smash wack toys; put 'em out their misery and send 'em to that upper room. Knock! Knock! Who? Death, mothafucka'! BOOM!

    Before I bang, I go and get high, homey.

  12. #25552

    Default

    Quote Originally Posted by TheToy View Post
    Sketch more. Paint if you want...
    ight

    it felt real good painting, even though i know it was going to suck.haha.

  13. #25553

    Default

    theres a type of wood at home depot thats made from other scrapes of wood. its just as good, but HELLA cheap. buy some, buy or find some buket paint to buff it, and practice

  14. #25554

    Default

    aight..
    i went to Heerhugewaard today ( The Netherlands) with an friend..

    this is the result..
    i would like to mention that i didn't spray for like 4/5 months cuz of money problems and i was on an psycoldelic trip.. the one that blurrs ur visson..

    fucked up the S real bad.. this is an freestyle rite where i stood.. cuz the one i had drawn up front sucked in paint:P


    my best one of the day..


    the 2 blue/purple ones where the first ones of the day for me.. the red/green/white one is from my mate.. he has sum wierd style imo.. but it's okey..

    any crits..??

  15. #25555

    Default

    biggest waste of 94' ever
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  16. #25556
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    1,895
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Both of you guys gotta hit the books hard.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  17. #25557

    Default

    heey mate..

    i don't get why i should go and hit the books more.. cuz what i draw.. is far from what i can spray with my can controll..

    + most shit that i did there was tought up on the spot mate..

    it's not that i don't want bad crits cuz i knew i was ganna get em cuz i Am an big toy.. no bout..

    any1 would apprieciate it if i would post up the GOOD shit others did there?

  18. #25558

    Default

    theres a whole section of the forum called the picture gallery for that shit, We where all uber toy at some point, just save you montana for later and practice for half a year in your sketchbook. Learn to creat the keyboard letters with bars then try that out with paint. its gonna take a long time till you get good but you can speed it up if you follow the basic rule of keeping it simple, once you have masterd how to construc basic letters and make it look good then the rest is a peice of cake.


    new name points!
    Last edited by weakfingers; 02-24-2010 at 04:09 PM.
    Quote Originally Posted by lord_plankton View Post
    even though i dont wanna admit but your shit is not as gay as it used to be but still gay.

  19. #25559

    Default

    don't get me wrong.. i'm diggin that you aint completly hatin and sayin things that make sense and help me.

    but the cheapest paint i can buy is Mtn 94.. so why not use it.. it's 3.60.. and i can sketch simple shit.. i tried painting simple shit.. wasn't it simple? every letter cam from an box shapped form with no wierd shit.. looked simple to me..:O

    thanks for the shit you said and i'll be postin more shitty shit laterz.. might be nice to see me progress

  20. #25560
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    1,895
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Like weak said, look at your keyboard letters and copy them until you have them down completely. Learn how to use bars, and read the new to graff thread.

    You can just buy dollar paint man.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick


 

Similar Threads

  1. 831 Art Walls!!!
    By Coozer09 in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 07-29-2013, 08:20 PM
  2. Map Of Legal Walls In The Usa
    By Snakey in forum Tools and tips
    Replies: 27
    Last Post: 09-30-2012, 08:26 PM
  3. How To Get Legal Walls?
    By SPINage in forum Tools and tips
    Replies: 109
    Last Post: 05-07-2012, 12:11 PM
  4. Permission walls?
    By Forcene in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 09-10-2008, 03:21 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top