Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 893 of 1632 FirstFirst ... 3937938438738838888898908918928938948958968978989039139439931393 ... LastLast
Results 17,841 to 17,860 of 32637

Thread: Walls

  1. #17841
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Cleveland
    Posts
    957
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default



    i had to hop across a creek to get to this spot, so when i didnt make it and my feet hit the water, it splashed all over my pants making it look like i pissed myself.


    just kidding, i pissed myself.


    Quote Originally Posted by Devils_Advocate View Post
    i outline my bombs in chalk first so that when i go over the outline with paint it looks like i have more skill than i do

  2. #17842
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default



    i didnt really plan this. my brother sorta just told me were goin to piece so thats why its looks all discombobulated haha. i kno the letter structure sucks. nethin else?


    btw hoer

    ur sig makes me happy =D whos the wonder woman lol
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  3. #17843
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Cleveland
    Posts
    957
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahah word, it's Andrea Rincon. love me some Latino bitches.

    but yeah with that piece, i would have balanced the negative space, like either put more extensions in the second half, or take em outta the first half. other than that it's pretty ill homey.

    Quote Originally Posted by Devils_Advocate View Post
    i outline my bombs in chalk first so that when i go over the outline with paint it looks like i have more skill than i do

  4. #17844
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    1,473
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i love being mexican =D our women dont age till thier like 40 =]

    then they look like old rags in 1 year. =[

    hahah yeah i kno. that giant orange blop pisses me off. to me it looks like all the letters dont have the same style. just random shit i pulled togather in the last second lol thanks man.

    urs looks fine. xept thiers somethin fully lookin in the "O" lol
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    I'm going to name my kid Xylene.
    Lawlz im ignortant.

  5. #17845
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Cleveland
    Posts
    957
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha, im not mexican but i know what you mean. hoers the latino milf hunter!

    but thanks man, yeah i fucked the line way up at the bottom of the O and didnt bother fixing it because the spots so chill.

    Quote Originally Posted by Devils_Advocate View Post
    i outline my bombs in chalk first so that when i go over the outline with paint it looks like i have more skill than i do

  6. #17846
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Torres Strait Island
    Posts
    142
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    People paying out other people on the forum for there graffiti aint going to solve any thing for example people like Dear and Maso don’t talk shit dudes you guys are mad toys your graffiti styles are truly whack. So don’t hate on the little people remember we where all totally shit once. Dear and Maso have got out of the totally shit category and are now toys and staying toys from what I can see.
    Torres Strait Island Crew

    One Blood Hidden Image - Coolies

    http://au.youtube.com/watch?v=sYKyOiqeJC8


    Island Hip Hop

  7. #17847
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    Norf Cack, USA
    Posts
    1,725
    Credits
    14
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by CorrereLaCitta View Post
    People paying out other people on the forum for there graffiti aint going to solve any thing for example people like Dear and Maso don’t talk shit dudes you guys are mad toys your graffiti styles are truly whack. So don’t hate on the little people remember we where all totally shit once. Dear and Maso have got out of the totally shit category and are now toys and staying toys from what I can see.
    And who are u to judge me? I may be a toy but im not some "mad" toy as u claim. IDK ur getting that shit from but u might as well be thinking of somone else. Staying toy? Kid, theres a difference than painting and painting and getting pics. Sorry i dont post up every fucking thing i do.

    And i dont exactly see u posting up burners anywhere so who are u to call me out? Nobody.

    Ur opinion means shit.
    Dont give a damn and I've never gave a fuck..

  8. #17848

    Default

    ya i dont talk shit cause this is a toy forum, its only soul purpose is to get ideas help reactions to my shit. word up

  9. #17849
    Junior Member
    Join Date
    May 2008
    Location
    Madrid (Spain)
    Posts
    25
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Olick, I like the letters in the first piece. But I think it looks so dirty, would be better clean

  10. #17850
    Moderator
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    North Of The Border
    Posts
    4,382
    Credits
    61
    Earn / Redeem Credits

    Default

    olick, i seriously dig that shit.
    just woulda made the c abit thicker.
    sexxxx.

  11. #17851

    Default

    Made this shitty crappiece in 10 minutes or so, it is not even worth posting, but i guess this is the toy forum for something

    The Crown Of Ignorance

  12. #17852

    Default

    Quote Originally Posted by Teez-EmM!!! View Post
    dont worrie the kid lives in the beaches daddy can aford to buy him montana
    well then rock out with your cock out
    MORKONER

  13. #17853

    Default

    Quote Originally Posted by Solar² View Post
    Made this shitty crappiece in 10 minutes or so, it is not even worth posting, but i guess this is the toy forum for something

    letters are way disproportional. start with straight block letters, it really helped me whe I first started. and get a bigger canvas


    flickr.com/gratisdbth

  14. #17854

    Default

    Tnx for posting good criticism.
    I know the letters suck, but they should be something more like my first work, i guess the letters are ok there, but in this piece i fucked the letters up

    and actually it is not a canvas but wood with some layers of acrilyc paint hehe
    The Crown Of Ignorance

  15. #17855

    Default

    ahhhhhh. go sketch!
    i don't want a signature.

  16. #17856
    Banned
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    welcome to london city, were the days are dark,and razor sharp,blades get placed to face'n'heart
    Posts
    5,814
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by CorrereLaCitta View Post
    So don’t hate on the little people .
    but midgits are gay


















    so is muse

  17. #17857
    Senior Member
    Join Date
    May 2007
    Location
    Norf Cack, USA
    Posts
    1,725
    Credits
    14
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by sketch3 View Post
    but midgits are gay


















    so is muse
    O yea, i forgot the new law they just passed..

    Having a girlfriend makes u a faggot.....
    Dont give a damn and I've never gave a fuck..

  18. #17858

    Default

    scrap cans didnt even have enuff paint to finish my rushed force field
    oh and i didnt go over the real avers i when over one of my old throy from last summer some one put rip avers change
    Last edited by Teez-EmM!!!; 05-13-2008 at 04:07 PM.
    gjhfgydgfbggvcfxdxdzxd

  19. #17859

    Default

    tezm close up that m a bit nad its tight shit

  20. #17860
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Australia
    Posts
    147
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Going bombing tonight so should have some flixs up soon
    484 crew!
    Aussie writters PM me.
    Quote Originally Posted by smikoer View Post
    Maso1; the bear looks sus.. hehe
    Quote Originally Posted by wafflecakee View Post
    i dont know if this has been mentioned before but this threads title is very dirty.


 

Similar Threads

  1. 831 Art Walls!!!
    By Coozer09 in forum General Discussion
    Replies: 2
    Last Post: 07-29-2013, 08:20 PM
  2. Map Of Legal Walls In The Usa
    By Snakey in forum Tools and tips
    Replies: 27
    Last Post: 09-30-2012, 08:26 PM
  3. How To Get Legal Walls?
    By SPINage in forum Tools and tips
    Replies: 109
    Last Post: 05-07-2012, 12:11 PM
  4. Permission walls?
    By Forcene in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 09-10-2008, 03:21 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top