Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 481 of 1132 FirstFirst ... 381431461471476477478479480481482483484485486491501531581981 ... LastLast
Results 9,601 to 9,620 of 22632
  1. #9601

    Default

    very nice. i like the A and the E. and awesome outline.

  2. #9602

    Default

    alts13- i would really like to see your stuff painted

  3. #9603

    Default

    outline for t-shirt design. says banzai.
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    if I found a genie lamp my 3 wishes would be for You, Guy, and No Clothes.

    508
    401

  4. #9604

    Default

    very awesome.

  5. #9605
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    southwest florida
    Posts
    694
    Credits
    166
    Earn / Redeem Credits

    Default

    thats real dope atesk, just work on that ba, it seems too clustered. that tree is ill.
    u gonna do full color on this?

    give crits to get crits in the toy forum.

  6. #9606
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    603
    Posts
    1,212
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default

    yeo your pic is broken

  7. #9607

    Default

    dont feel like i should post hear but im stuck and dont know how to progress it, can i get some crits?

  8. #9608

    Default

    Chikken,
    the C is awesome. I think the E is what less goes with it all. but i cant say to many negative things about.

  9. #9609

    Default

    alright, thanks, ill try and work on it

  10. #9610
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,042
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Get those V things off the C and S, I like that W, that E doesn't fit, Get those things off the A.
    No More Weekly Toy Battles.

  11. #9611

    Default

    Been slacking, jus quick shit 4 not having anything done

    Then tryed 2 make a city 1st try don't like it so don't think ma finsh it

    Tryed 2 do a diff style but aint feeling it
    For a homie

    So far

  12. #9612

    Default

    Quote Originally Posted by seywhat View Post
    thats real dope atesk, just work on that ba, it seems too clustered. that tree is ill.
    u gonna do full color on this?
    yeah it will be once i get some new fucking markers. every marker i tried to use on this ended up being dead, besides the greens.

    yeah the A will be a little less tucked in once i get the final outline on.
    Quote Originally Posted by Vagrant View Post
    if I found a genie lamp my 3 wishes would be for You, Guy, and No Clothes.

    508
    401

  13. #9613
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,059
    Credits
    233
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by AteskOne View Post
    yeah it will be once i get some new fucking markers. every marker i tried to use on this ended up being dead, besides the greens.

    yeah the A will be a little less tucked in once i get the final outline on.
    Yo Tesk Im sorry about the Exchange, Im pretty slow on doing things. Exspect it in this fourm or your PM box by Friday and fully colored and ish. Sorry for the wait man just busy.Plus I dont want to rush through it. And good news painting soon. SO I'll post a flick of the Excnage you did for me in painted wall form ight peace

    -Viruz

    PS nice simp by the way. Its solid.
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  14. #9614

    Default

    Snoe, your ish doesn't belong in this thread.

  15. #9615
    Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Netherlands
    Posts
    66
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by boodah View Post
    Snoe, your ish doesn't belong in this thread.
    yeah indeed

  16. #9616

    Default

    Quote Originally Posted by boodah View Post
    Snoe, your ish doesn't belong in this thread.
    Let me guess, because I tryed a couple styles that aint mine?

  17. #9617

    Default

    Like I said I been slacking, fuck wat u think

  18. #9618
    Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Netherlands
    Posts
    66
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by 401Son View Post
    Let me guess, because I tryed a couple styles that aint mine?
    no because its weak as fuck

  19. #9619

    Default

    Lol werd, An ur shits hot son? Fuck out here, I tryed sum new shit out an I been slacking

  20. #9620
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,555
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default


    the 3d on this is terrible... work on that... but yea, if u 2 wanna talk so much shit battle each other... i know ages would lose


 

Similar Threads

  1. The UK Thread
    By scarface in forum General Discussion
    Replies: 34100
    Last Post: 08-15-2014, 05:48 AM
  2. The BMX Thread
    By have_fun in forum General Discussion
    Replies: 47
    Last Post: 04-15-2012, 12:04 PM
  3. Sex Thread
    By Mr Tasty in forum General Discussion
    Replies: 2701
    Last Post: 08-29-2010, 10:24 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top