Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 901 of 1174 FirstFirst ... 4018018518818918968978988999009019029039049059069119219511001 ... LastLast
Results 18,001 to 18,020 of 23473
  1. #18001
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Co, D-town
    Posts
    489
    Credits
    2,257
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  2012-01-17 12.53.22.jpg
Views: 1718
Size:  187.9 KBName:  2012-01-17 12.58.14.jpg
Views: 1756
Size:  188.4 KB some simple body shapes

  2. #18002
    Banned
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    316
    Credits
    515
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha mor if thats a rrecent worksheet you did that piece on im learning the same shit as you... hahaha

  3. #18003

    Default

    mori, those characters are pretty tight. here's a lil canvas type thing i did for my friends' birthday with some deco's.


    Everything I post is somebody else's work. I have never been involved in any vandalism or destruction of property, and I assume no responsibility for what my posts may say.

  4. #18004
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Co, D-town
    Posts
    489
    Credits
    2,257
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Colors View Post
    haha mor if thats a rrecent worksheet you did that piece on im learning the same shit as you... hahaha
    ages old man

  5. #18005
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Location
    Palindrome City
    Posts
    1,340
    Credits
    592
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by ..romero.. View Post
    haven't been on in years. whats up BS. old flicks, thought i'd contribute cuz im bored.



    I motherfucking fux wit dis

    Quote Originally Posted by PREA672 View Post
    i dont give a fuck if my shit gets deleted. some of my shit gets deleted and some doesnt. point is someone saw it. its like the buff of the internet

  6. #18006

  7. #18007
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Co, D-town
    Posts
    489
    Credits
    2,257
    Earn / Redeem Credits

    Default

    No, except for a few of those zoners
    looks more like glow then evow

  8. #18008
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    INDY
    Posts
    1,003
    Credits
    2,003
    Earn / Redeem Credits

    Default

    That's what I've been saying Mori.

  9. #18009
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Co, D-town
    Posts
    489
    Credits
    2,257
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I gotta admit that zoner has handys locked down though

  10. #18010

    Default

    bahahahaha i dont give a fuck what you think it says.

  11. #18011
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    INDY
    Posts
    1,003
    Credits
    2,003
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Mori View Post
    I gotta admit that zoner has handys locked down though
    He posted up one the other day that was nasty! I'm loving Diser's too.

  12. #18012
    toopski
    Guest

    Default

    looks nothing like Glow unless ur a wak person easily looks like evow

    and anyone can master a handstyle my current style ive only done for like 4 months and personally most of my own tags on the street r one liners

  13. #18013
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Co, D-town
    Posts
    489
    Credits
    2,257
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Shush

  14. #18014
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Northern Hollywood
    Posts
    1,037
    Credits
    985
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by toopski View Post
    looks nothing like Glow unless ur a wak person easily looks like evow

    and anyone can master a handstyle my current style ive only done for like 4 months and personally most of my own tags on the street r one liners
    you sir are wrong.
    Quote Originally Posted by Flawless Victory View Post
    People that think everybody should get along are on the wrong fucking planet.
    "Rappers are like graffiti writers, they get mad over EVERYTHING." - Chris Palko
    MDC Familia.

  15. #18015

    Default

    zoner hands are ruude

  16. #18016

    Default

    fuck both of those candidates.

  17. #18017

    Default

    hardbody^

  18. #18018

  19. #18019

    Default

    Quote Originally Posted by ChadWarden View Post
    i workout.
    ..with your boyfriend
    Last edited by Evow1; 01-24-2012 at 03:06 AM.

  20. #18020

    Default

    lol Chad whoops your ass in handstyles, chill on the shit talk.


 

Similar Threads

  1. The UK Thread
    By scarface in forum General Discussion
    Replies: 34109
    Last Post: 05-31-2016, 07:36 PM
  2. The BMX Thread
    By have_fun in forum General Discussion
    Replies: 47
    Last Post: 04-15-2012, 12:04 PM
  3. Sex Thread
    By Mr Tasty in forum General Discussion
    Replies: 2700
    Last Post: 08-29-2010, 10:24 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top