Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 915 of 1123 FirstFirst ... 4158158658959059109119129139149159169179189199209259359651015 ... LastLast
Results 18,281 to 18,300 of 22442
  1. #18281

  2. #18282

    Default

    Quote Originally Posted by RedEyes View Post
    F**K you toys for deleting my post, half you little fags cant even produce a decent simple let alone a piece!
    Battle me if you think this dont belong instead of deleting something "you" think isnt good enough. If you have forgotten this is the "TOY THREAD"!!!!!!!
    This is the intermediate thread, you fuckwad. You're not intermediate. Anybody on this page besides canteen green burns you.

  3. #18283

    Default

    naw my shit smashes on that

  4. #18284

    Default

    Battle me then faggot, this is still the TOY THREAD regardless what topic its under! Intermediate only means you have the basics down to produce something worth looking at. So get off your high horse and lets see what you got!

  5. #18285

    Default

    ohh my god
    who the hell cares, drop something better than you previous post and then post

  6. #18286

    Default

    lol aight dude. Pick a word and what you want to do. piece, throw, handie, whatever. Post it up in the beef battle thread.

  7. #18287

    Default

    ok how do u battle?

  8. #18288

    Default

    nvm iguess he was talking to me

  9. #18289

  10. #18290

    Default

    dooooope sear paint that shit!

  11. #18291
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    VANCOUVER!!!!
    Posts
    530
    Credits
    75
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by RedEyes View Post
    Battle me then faggot, this is still the TOY THREAD regardless what topic its under! Intermediate only means you have the basics down to produce something worth looking at. So get off your high horse and lets see what you got!

    ish by Erizr the Overb, on Flickr

    unfinished by Erizr the Overb, on Flickr

    weso by Erizr the Overb, on Flickr

    Brute exchange by Erizr the Overb, on Flickr
    raise your horse up a little....
    -and this is old shit-

  12. #18292

    Default

    those first two are ill

    Last edited by kwu; 02-07-2012 at 12:47 AM.

  13. #18293
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    127
    Credits
    382
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Sick kwu !!

  14. #18294

    Default

    that gun looks fucking heavy

  15. #18295

    Default







    check'em.




    quas cab.
    Last edited by Phat 2; 02-07-2012 at 08:03 PM.

  16. #18296

  17. #18297

    Default

    I like how you developed your style man good shit!!

  18. #18298
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,846
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default



    something I'm planning on coloring with all kinds of details and shit... kinda try to make it as realistic as possible. but I'm 999% sure I'm gonna fuck it up, so here's a flick of it before that happens and it's too late hah

    feedback always welcome

  19. #18299

    Default

    not a fan of the letters, could of put a bit more style into em but everything else is dope as hell
    good shit

  20. #18300

    Default

    sear- ive been lurkin and i see mad progression...comin wit that fyah khedd
    venom- im not tryin to sound like an asshole and tell u wut everyone says but chill on the extensions for now just work on your letters.. its not bad but it could be better and the extensions just dont flow and kinda add clutter IMO
    alright so i got some old ones and a couple new ones but nevertheless theyre all wack cause i did them




    feedback wud b kewl!
    NocturnalAfricanSerialRapist


 

Similar Threads

  1. The UK Thread
    By scarface in forum General Discussion
    Replies: 34100
    Last Post: 08-15-2014, 04:48 AM
  2. The BMX Thread
    By have_fun in forum General Discussion
    Replies: 47
    Last Post: 04-15-2012, 11:04 AM
  3. Sex Thread
    By Mr Tasty in forum General Discussion
    Replies: 2701
    Last Post: 08-29-2010, 09:24 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top