Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits

Thread: Tags

  1. #34541

    Default

    Sifer- work on that S and I. overall good though
    Skina- looks pretty dope. but you really should rotate those pics. that woud be nice. haha
    ++++++SIR CREW++++++ sircrewgraffiti.blogspot.com
    SantaIsReal




    Eat poop all day

  2. #34542
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    kamloops
    Posts
    102
    Credits
    372
    Earn / Redeem Credits

    Default

    dirty dirty tagsName:  WP_000311.jpg
Views: 90
Size:  200.8 KBName:  WP_000313.jpg
Views: 87
Size:  196.2 KBName:  WP_000297.jpg
Views: 85
Size:  194.9 KBName:  WP_000299.jpg
Views: 87
Size:  194.3 KBName:  WP_000300.jpg
Views: 88
Size:  201.1 KBName:  WP_000301.jpg
Views: 86
Size:  202.3 KBName:  WP_000302.jpg
Views: 87
Size:  195.9 KBName:  WP_000303.jpg
Views: 88
Size:  198.6 KBName:  WP_000304.jpg
Views: 86
Size:  200.9 KBName:  WP_000305.jpg
Views: 86
Size:  197.2 KBName:  WP_000306.jpg
Views: 82
Size:  195.8 KBName:  WP_000307.jpg
Views: 86
Size:  198.9 KBName:  WP_000308.jpg
Views: 86
Size:  196.4 KBName:  WP_000309.jpg
Views: 84
Size:  196.5 KBName:  WP_000310.jpg
Views: 85
Size:  201.9 KB
    Quote Originally Posted by Ace.K View Post
    Tags won't even matter if your throwies are sick. You get much more respect from them.

  3. #34543
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    INDY
    Posts
    1,003
    Credits
    2,003
    Earn / Redeem Credits

    Default

    that's just rude toga.

  4. #34544

    Default

    You're a fucking toy, toga. My old quote in your sig doesn't make you any better since you can't even have a good tag. And not even that, it looks like your tagging a fence thats in front of people's houses. Do you see any other tags in that neighborhood? I doubt it. Tag spots that matter. This isn't giving you rep, its downgrading your shit. Get your shit straight man.

  5. #34545
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Beirut, Lebanon
    Posts
    2,846
    Credits
    832
    Earn / Redeem Credits

    Default

    fuck yeah toga. big ugly blurry toy ass tags on private properties...
    wtf tax money and buff squad you talking about asshole? that house better be a politician's or someone you got beef with, or else it's purely this phrase: VANDALISM - YOU'RE DOING IT WRONG

  6. #34546

    Default

    damn son... thats all i can say...

  7. #34547
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    venezuela
    Posts
    711
    Credits
    915
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  tumblr_ltjqkzbNh01qkagbdo1_500.jpg
Views: 70
Size:  65.3 KB
    trying to do an original style whatchall think

  8. #34548

    Default

    playing around with handstyles, reads respect.

  9. #34549

  10. #34550

    Default

    shows how weak you really are...some just wont see it in your pieces but damn..people have to recognize now..
    Quote Originally Posted by Dirty Doug View Post
    haha cool u man u win, i give up
    Quote Originally Posted by IbuprofenTablets View Post
    Plankton's the most successful troll in this section of the forum atm.
    Quote Originally Posted by Phat 2 View Post
    and to make it interesting and entertaining, whoever loses removes everything in his signature and puts the line "I am (winner's name)'s bitch" in bold capital letters instead. and never takes it off, or else gets banned. deal, fag?
    Quote Originally Posted by Shroomsh View Post
    i actually love plankton, fucking legend he is

  11. #34551

    Default

    bouta post some of my handsteezes ,some yo shits dope skina is pretty good, toga some wac ass shit , later tho fsho i got mine up here tho
    We run from east side LB, all the way to west South Central

  12. #34552
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Howard
    Posts
    593
    Credits
    1,117
    Earn / Redeem Credits

    Default

    lol toga that is bogus as hell g. dont.
    I smoke Vega


  13. #34553
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    MIAMI
    Posts
    104
    Credits
    181
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Name:  photo.JPG
Views: 65
Size:  91.3 KB
    mad bored critz
    Quote Originally Posted by sibil juggalo View Post
    im sexy ..i paint graffiti..how about i do your name or something..
    (bitches love their name in graffiti)
    guyitsmathew.net

  14. #34554

    Default

    hey ive been tagging for about 2 weeks and my friend told me about this site what do you thinkName:  017.jpg
Views: 64
Size:  88.1 KB

  15. #34555
    Banned
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Fear and Loathing
    Posts
    86
    Credits
    574
    Earn / Redeem Credits

    Default

    sort of under the influence this night.
    Name:  THOTZ.drip.bomb.jpg
Views: 102
Size:  186.4 KB

  16. #34556
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    central coast, australia
    Posts
    4
    Credits
    14
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Only started writing last week, dusk,onv,cts
    Any tips would be appreciated.
    Name:  IMG0000.jpg
Views: 102
Size:  32.4 KB

  17. #34557

    Default

    Thotz, I would drop that arrow, Imo it kills the flow.

  18. #34558

    Default

    Dusk, you started writing a week ago and you're already in two crews?




  19. #34559
    Junior Member
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    central coast, australia
    Posts
    4
    Credits
    14
    Earn / Redeem Credits

    Default

    They are my mates crews so he told me to write for them, so yea thats right

  20. #34560

    Default

    Then why don't you ask them for help?
    You'll get a lot more from them than you will on here.





 

Similar Threads

  1. Tags Tags Tags
    By CHILLEN905 in forum Picture gallery
    Replies: 14554
    Last Post: 10-23-2014, 08:20 PM
  2. Crossing Out Tags Etc.
    By Wake126 in forum General Discussion
    Replies: 302
    Last Post: 04-14-2009, 09:35 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top