Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 28 of 40 FirstFirst ... 818232425262728293031323338 ... LastLast
Results 541 to 560 of 794
  1. #541
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Chicago
    Posts
    762
    Credits
    11
    Earn / Redeem Credits

    Default

    everyone knows magnums suck.. why bother even buying them

  2. #542

    Default

    their not bad, stupid
    for like2 bucks their not.

    i dont write anymore so fuck off
    fromthegrave IS A SNITCH

  3. #543

    Default

    for like 2 dollars they are...for like 30 dollars they are...for free they are


    if someone asked me if i wanted a brand new out of the box magnum...id say no



    they smell horrible
    they come off with warm water
    they arent opaque
    they dont have a solid streak to it
    they attract too much attention


    quit trying to add cherrys and bananas on top dog, they suck, and yes, they are that bad

    it shows someone has no ambition to hold up a nice tag with a durable ink, and sometimes how little they know considering the fact that there are 1000's of other methods that are better, yet they just want to "tag" shit


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  4. #544

    Default

    w/e, they suck but u make it seem like shit,
    they smeel horible, but its not tutsu land, its graff.

    i dont write anymore so fuck off
    fromthegrave IS A SNITCH

  5. #545

    Default

    shut the hell up and quit trying to make sharpies sound magnificent...you just want to trade them cuz you got a buttload

    graffiti has alot of aspects to it, knowing your surroundings can make or break your moment...smelling bad can cause the wrong kind of attention leading to heat...you would know that if you knew a damn thing about graffiti


    and btw, they are shit

    your just like that guy that was around here for a while trying to sell his NY MOPS...just stop here, your leading an un-winable conversation


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  6. #546
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    481
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    shifted is right, the only sharpies I use are the ultra thins for sticker work.

  7. #547

    Default

    the big fat zig markers suck. i racked 3 from AC MOOR and they eather brake on you (witch can be washed out) or they look like a happy to see me trick in your pocket. its washable anyways (with water and a little elbow grees) but if you can get the ink out (top unscrews) put your own shit it i guess they would be alrite. just have to wash the tip. nice colors tho. they try fast and drip a little for the time you can sue them. you can also get them thru metal detectors. whatever they still suck. something toys would use i guess.

  8. #548
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Long Island, NY
    Posts
    150
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Magnums. Fucking. SUCK.

    i took my magnum, ripped the shitty nib out, threw it violently in the trash, then let all the ink in it dry up. then, i filled it with DED, and stuck eraser felt in the top. MUCH BETTER. =)

  9. #549
    Moderator
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    on the move
    Posts
    2,076
    Credits
    118
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i justwent thru a couple of otrs and i was disappointed. the ink wasnt' bad

  10. #550
    Moderator
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    on the move
    Posts
    2,076
    Credits
    118
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ..and there is absolutely no reason whatsoever to ever use a magnum period.

  11. #551

    Default

    I used a magnum for awhile, mostly cause i cant get a hold of anything else this far up north. I need to roder some shit...
    Also first garbage can i did the nib broke off..Piece of shit.
    Lets be generic and say:
    Fuck Police.

  12. #552

    Default

    i racked a magnum and i knew how terrible they are i just stole it for my collection of graff markers and i came in handy wen i was walking home somebody had dissed some of my taggs and i had to diss there shit and blc out my fucked up tags.
    973

  13. #553
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    kanata
    Posts
    798
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Originally posted by BIGel@Mar 4 2007, 12:34 AM
    ..and there is absolutely no reason whatsoever to ever use a magnum period.
    there is one reason to use them. u cant get other markers and yur too lazy to make some. thats actually two lol
    IDEAL.ONE

  14. #554

    Default

    the only thing magnums are good for is marking your wheatpastes...but horid for tags


    "You are a fat toy who's moms a whore." -LACAN

    sixthreezero

  15. #555

    Default

    posca's and postermans

  16. #556

    Default

    uh uh.. Poscas fucking rock... the ink sucks... bail that out.. fill it up... a great pump with a fucking imortal ever lasting indestructable felt!!!


  17. #557

    Default

    uuhhhhhhhhhhhhh molotow pens are the worst pens ever. never get one. the pumb gets clogged with ink really easy. fuck dem pens. only use the flow pens and mops if you can make them right.
    <span style=\'font-size:21pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'>THE REVOULTION IS NOW
    OFF THE PIGS</span></span>

  18. #558

    Default

    Originally posted by bubsone@Mar 6 2007, 01:58 AM
    uuhhhhhhhhhhhhh molotow pens are the worst pens ever. never get one. the pumb gets clogged with ink really easy. fuck dem pens. only use the flow pens and mops if you can make them right.
    my molotow empty works great iv had d.e.d in it for months no problems and my moltow paintpump works fine to
    973

  19. #559

    Default

    i think you guys should go here..

    http://www.a2planet.com/guide/work/index-revc.html

    its different stuff...pretty intresting too

    aight im out, yall be cool
    peace

  20. #560

    Default

    my freind got the otr moppin marker and it sucks fat duck u have to pump it like crazy and when u want to write barely any paint comes out its really weird but the colors r cool


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top