Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 1 of 12 12345611 ... LastLast
Results 1 to 20 of 237

Hybrid View

  1. #1

    Default Worst thing happend to you while bombing.

    Whats the worst shit that has happened to you or that youve seen while you were bombing?

    I remember one of the first times i ever went out it was during the day and I tried to climb on top some tunnel opening to hit up the top and as i reached up i grabbed a peice of glass and it sliced from my palm to my pinky. I ran into some drunk chicks in the tunnel who insisted that if they poured her 40 on my hand it would make it better. Anyway. I walked to the 99c store and put ducttape on my bleeding mess and went on my way.

  2. #2

    Default

    Climbed up on a like 15 footer billboard, went to put the cap on the can and i accidentally dropped it and tried to grab it and fell off into a bunch of like pokey bushes.
    Only time i've ever tried a billboard haha.

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by JazeTSK View Post
    Climbed up on a like 15 footer billboard, went to put the cap on the can and i accidentally dropped it and tried to grab it and fell off into a bunch of like pokey bushes.
    Only time i've ever tried a billboard haha.

    I kinnda did the same shit on this trainbridge overpass thing that we were on and i dropped my roller into the highway.

  4. #4

    Default

    ^LMAOOO that sucks. bring more than 1 cap


    flickr.com/gratisdbth

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    954-FLORIDA
    Posts
    185
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    argueing with my girl on the phone while doing a piece
    wasnt even in the mood
    I'm taggin and baggin bitches cause my name, is famous in the street

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Kansasssss
    Posts
    455
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by notorious_rame View Post
    I ran into some drunk chicks in the tunnel

    and didn't fuck them? please.


    my worst is probably wayyy back when i first started getting into it, was distracted watching to make sure the coast is clear and sprayed paint on myself... what a dumbfuck i was/am haha
    Quote Originally Posted by LostYouth View Post
    baszma=the weirdest motherfucker on these boards
    Quote Originally Posted by YUMI27 View Post
    Theres fucks smoking rock in my room and its STILL cleaner than most of you
    Quote Originally Posted by bilal_tariq
    Domo kai niggity-san.

    Dub Deuces, Take It Easy, Much Love.

    Kansas writers pm me.

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Baszma View Post
    my worst is probably wayyy back when i first started getting into it, was distracted watching to make sure the coast is clear and sprayed paint on myself... what a dumbfuck i was/am haha
    Hahaha one time I was using Krylon with the twistable nozzle, WHICH SUCKS. It clogged up and I got so mad, I threw it on the ground and it started hissing, I picked it up and pressed the nozzle to see if it still worked, not realizing it was pointing right at my face, I got paint in my hair and eye ahaha. I threw it away and went home. And never bought twistable nozzle Krylon again

  8. #8

    Default

    oooo i gots another story. kinda like thatt too aha ^^

    One time before I went down the hill for some family outing (I dont remember) and i decided it would be a good time to catch some tags at the beach so i was gonna fill up my mini otr with some molotow purple ink and it wouldnt unscrew so i had to take out the nib put it in the valve and pump it down and while i had it pumped down it accidently slipped and shot straight molotow ink into my right eye. I thought fer sure i blinded myself i didnt even wanna go look in the mirror aha. took me like 9 years to clean off. ha

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    California
    Posts
    2,570
    Credits
    5
    Earn / Redeem Credits

    Default

    painting this piece on top of this little makeshift step someone bolted into this concrete wall.

    half way thru it broke and i fell on my ass, and it was too high up for me to finish haha. it looked liek such shit

    Quote Originally Posted by DeTwizzle View Post
    ... if I am a cop, at least we'll bomb a pretty badass piece before I arrest you... or you arrest me, ummm ponder that one my friend.

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by H3TT1NG3R View Post
    painting this piece on top of this little makeshift step someone bolted into this concrete wall.

    half way thru it broke and i fell on my ass, and it was too high up for me to finish haha. it looked liek such shit
    its still running. i know that spot


    flickr.com/gratisdbth

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    182
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ^^^^lmao^^^^^


    IN SOVIET RUSSIA THE WALL PAINTS YOU



  12. #12

    Default

    Worst thing. would either be... when i was paintin an old buidling and cops came, we got away but still it sucked.
    Or
    I was painting under a bridge and taking my time and whatnot, and i ran out of white paint. and all i had left was black which is what the fill was. pissed me off so much cause it was a hike to that spot.

    Also, another time my friend left all three caps we had in his pocket and he changed his pants before he left, and we drove into another state to paint and there was no stores open to get new caps so we had to do out pieces in all stocks and i did a huge fucking piece. plus it was cold and my finger tip felt like when you novicane in your mouth, but in ur finger. worst night

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    I was biking to the spot and my headphones got caught in the spokes. It was expensive shit too ($100), so I was hella pissed.

    Or I was in a hurry to get away so I threw my cans in a bush and went away. Come back the next day and like 7 year old girls are spraying the wall lol
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  14. #14

    Default

    Last January.

    So tonight me and my friend decided to hit up this ancient textile factory that had 3 buildings. It was legit, I was able to park my car nearby in a seemingly unnoticeable spot. We head up the fire escape, pound in one of the plywood covered windows and crawl inside. It was heaven. 4 floors of blank white walls at our disposal. We bring our paint up and I start out lining my piece when I hear something outside the window. I put my can down and take a look. Sure enough its a cop car. Fuck. I start yelling and shit is starting to hit the fan, I grab my bag and we head down, leaving 16 cans in the open warehouse. We head down to the first floor when my buddy peaks out the window to see if I was just getting a ticket when he says a second cop car is there. Shit. We find the closest window on the opposite side of the building, prop it open and jump. It was a good 12-15 foot jump, really got me going. My friend jumped the barbed wire fence and I crawled under it. We hid the bag and got rid of our caps, gloves, just basically anything that was suspicious. We hid behind another abandoned building for a while and were planning on meeting the cops and telling them we went for a walk and didn't know we couldn't park there. It seemed smart at the time, but it slightly backfired and worked in our favor. Were trying a lot of alibis; "We're gay." Was the best alibi we thought of if they started getting suspicious.

    Right as we were relaxing a cop turned the corner and started yelling to get our hands out of our pockets. I did immediately, but my friend didn't hear him and he started reaching for his gun. Needless to say my friend took his hands out of his pockets. Then he and another other officer had us facing the wall and cuffing both of us. He started interrogating my friend about what we were doing and my friend was being ornery and said we were walking at the park across the street. The cop smelled some big bullshit (amazing how they can do that) and started asking me. What happened. I told him we were exploring the textile factory and from that he realized we broke in (62'ed). He started asking a lot of questions then. "Where are you from?" "Where do you go to school?" "What are you doing way out here?" The whole lot of them. We started our sad trot back up the hill to where we parked our car. We got to the top of the hill and there are 4 cop cars and a cop pickup truck all waiting for us. Awesome. They asked me why were hear again and I said to explore and take some picture for photography with my camera, but the battery died. They bought it, but made me point out where we got in. I said a window and we started walking and I realized the only non-boarded up window was the one we came in. So I had to show them that window. The cop was thoroughly impressed about how honest I was being in the situation. He asked if I kicked the window in, I of course said no and said we found it like that and decided to crawl in. Luckily the two cops I was with had one too many doughnuts and weren't small enough to fit through the hole. So they broke out their flashlights. Fuck. The cans are right in the open with the outline of a piece on a wall. Once I saw them looking around through the window I almost admitted to painting in there but I kept my mouth shut. They started moving the flashlight around and I was surprised when they didn't find anything. Then one said "Wait! What the hell is that?" The other said "Huh. I don't think it's anything." At that point I was happy to say the least. He pulls me aside and says "Although you seem to created no harm what you and your lying friend have done is; One: Trespassed on private property and two: committed a felony breaking and entering." A mother-fucking felony. Damn I can kiss college's ass goodbye. We waited awhile before they were through processing my friend through the system and in that mean time I started telling him about how we are good kids and such we both have our Eagles, so on and so forth. They find my keys in my pocket and ask if they are my keys to my car. I said "Yes." and the cop throws them to another officer say "He just gave us consent." I would have said something to the cop but I really wanted to stay on their good side, unlike my friend and keep my mouth shut. They didn't find anything, I already knew it was clean. The cop turns to me and says"Since your friend was being very cooperative and truthful I am feeling extremely generous, more generous than I should be. I'm letting you guys off with a warning. Just remember, if we find out that anything in that building is damaged we have your information and will put warrants out for your arrest." We got off clean. We didn't get a felony, I didn't get my car impounded, not even a ticket! I am feeling extremely grateful right now. Me and my friend have sworn to stick to freights to at least a few months for now.

    Now I have to go back tomorrow and sneak pack in with some bucket paint, paint the outline and take our 16 cans back. That's the easy part though.
    We covered our tracks. Turns out we had more than 16 cans on the floor. Now I'm starting to think about writing again, not sure if it's the smart thing to do.
    World's #1 Least Intimidating E-Thug

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Australia
    Posts
    182
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    were they any good fury??? lol


    IN SOVIET RUSSIA THE WALL PAINTS YOU



  16. #16
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    East Bay
    Posts
    2,313
    Credits
    252
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by graff4ever View Post
    were they any good fury??? lol
    Nah man, but their shit hasn't been buffed yet, and mine was like right across the street. I'm like what the fuck, they paint like hella more than me, and they don't get shit?

    Fuck I need to go paint that shit then lol.

    And damn Baron, that shit blows.
    Last edited by Fury; 12-08-2009 at 12:21 AM.
    The forests of Timber have changed.
    But the owls are still around.
    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    fuck crunk fuck hiphop its all about the underground hiphop mainstream can suck my dick

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Location
    A valley con los locitos
    Posts
    362
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    slipping and falling into the LA river isnt the most pleasant thing for those of you who live in LA...you know how dirty and grimey that shit is.
    I got 99 problems and they all bitches,
    wish i was Jigga man,
    care free livin,






  18. #18
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,113
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by JustChillin View Post
    slipping and falling into the LA river isnt the most pleasant thing for those of you who live in LA...you know how dirty and grimey that shit is.
    Hellllllll yeah that shit is pretty nasty.
    No More Weekly Toy Battles.

  19. #19
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    everywhere
    Posts
    218
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    i was bombing this wall at night and sure enough a cop car rolls around the corner and shines the spot light on me so i dip with 1 of my cans into a close by creek/forest kinda thing and stay really low, leave my sisters bike and my bag at the spot and wait for a while to see what was goin on.. couldnt see the cop car so i slowly snuck out from the forest into the open of the creek and ran underneath the bridge, the only real way out without going on the road. So my legs get fucking soaked up to the knee and i have to trek it home through a forest without my bag, cans, and my sisters bike. Sure enough the next day my sister is looking for her bike and thinks its stolen and my parents asks me if ive used it and i just tell em maybe my friend might have taken it. So i go back to the spot later and the bike is there with my bag and cans still!

  20. #20
    Junior Member
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Milford, New Hampshire
    Posts
    8
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nothing bad has really happened to me. only sketchy thing that has happened was i was out at the back of a concrete factory, like wayy in the back at the junk yard so there wasnt really anything important out there but a plane flew over really low and really slow and no more then 3 minutes later cops are rolling out there. i just dropped my can and ran up the four wheeler trail to my house. nothing bad happened.

    lately there have been a ton of planes flying over my area doing the infared looking for weed plants but if they see you in the woods causing no good they will circle around and call the cops. they called the cops on us four wheeling one time too. pain in the ass.


 

Similar Threads

  1. On the run circle tip- worst marker ever?
    By tha boy in da corner in forum Tools and tips
    Replies: 75
    Last Post: 05-01-2012, 01:21 AM
  2. What Happend To The Art In Graff?
    By CUDA-Guerrilla Krew<--- in forum General Discussion
    Replies: 48
    Last Post: 01-02-2011, 12:00 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top