Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 11 of 52 FirstFirst ... 6789101112131415162131 ... LastLast
Results 201 to 220 of 1036
  1. #201

    Default

    Zooks everything. Is ugly lol. He just had an easy bracket..well until now

  2. #202
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,587
    Credits
    225
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Callin me easy eh
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  3. #203
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    southwest florida
    Posts
    695
    Credits
    166
    Earn / Redeem Credits

    Default

    nice battles so far everyone, keep pushin.

    cant wait til the next one to come around...

    give crits to get crits in the toy forum.

  4. #204

    Default

    Yup. Cause your handy isn't up to par with the rest of your stuff.

  5. #205
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,967
    Credits
    2
    Earn / Redeem Credits

    Default

    ok, heres next call out. gettin close to a winner here.

    style - Throwie
    Word - nekst


    Due by Fri night.

    only 2 color thorws guys, like they are suposed to be. yes drop shadow or 3d, yes force field, just 2 colors tho.

    http://challonge.com/TFRRT




    Last edited by Fube; 03-01-2010 at 06:33 PM.

  6. #206
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,587
    Credits
    225
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Yep I already said my handy sucked.

    As well as Alts said his Throwies sucked

    But I lost lol so that ends that

    and ALTS YOU and I should battle after this Round Robin just for fun
    Last edited by (SoS)Viruz; 03-01-2010 at 08:05 PM.
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  7. #207
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,113
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUCK.

    an N? a FUCKING N?

    Damn. Alright, let's do this, Betsy. ;]
    No More Weekly Toy Battles.

  8. #208

    Default

    hahaha, if thats the same nekst, ive done an exchange with him like a year ago.

  9. #209
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,113
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    hahahaha... I assure you.. it's not.
    No More Weekly Toy Battles.

  10. #210

    Default

    lol probably not...but honestly that throw isnt all that great lol

  11. #211
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    the mawww fuckin hood
    Posts
    1,562
    Credits
    671
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by CrustOner View Post
    It's alright.. Zook's throws are ugly in my opinion.. hahaha. we'll just see.

    Quote Originally Posted by Bets369R View Post
    Zooks everything. Is ugly lol. He just had an easy bracket..well until now
    you guys are right... im terrible at everything graffiti related... you two are kings and im a toy.... my ego is murdered... im gonna go curl up and cry myself to sleep

  12. #212
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Who Axed Ya??
    Posts
    670
    Credits
    16
    Earn / Redeem Credits

    Default

    haha..lol..
    Tex Heads..PM me..

  13. #213
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,967
    Credits
    2
    Earn / Redeem Credits

    Default











    ok maybe i picked the wrong flick.

  14. #214

    Default

    Viruz yea mate I will friendly battle you at some point no worries, damn I'm gonna have to practise my throws, not the best week for me either, crazy busy at work and have quit smoking now too, I feel like ripping someone's head off haha

  15. #215
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,587
    Credits
    225
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Good shit man. That you stoped but not good that you want to rip some heads. You should try to eat some ice or crew gum all the time to get rid of cravings. But I need to give up pop. IM addicted to it.
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  16. #216

    Default

    yo viruz, please post up that charac battle im waiting for like it was christmas day...thanks

  17. #217
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,587
    Credits
    225
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Posted it sorry man I've been off my game lately.
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  18. #218

    Default

    yeah fube you posted the wrong flick the first time. those others are dope, and i see my homie BEER up on that revok/nekst flick hahaha

  19. #219
    Moderator
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Theiveland
    Posts
    2,587
    Credits
    225
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Quote Originally Posted by Bets369R View Post
    yeah fube you posted the wrong flick the first time. those others are dope, and i see my homie BEER up on that revok/nekst flick hahaha
    Not to be funny but it saids Begr
    MDC Familia
    Gaining Knowledge

  20. #220
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Pomona/L.A.
    Posts
    2,113
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    Finished. I'll flick it and send it to you, Fube.
    No More Weekly Toy Battles.


 

Similar Threads

  1. Round Robin
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 470
    Last Post: 11-26-2009, 08:29 PM
  2. Batman VS Robin
    By Proper in forum Old battles
    Replies: 14
    Last Post: 05-24-2008, 01:05 PM
  3. Round robin
    By Bazer in forum Old battles
    Replies: 120
    Last Post: 05-11-2008, 03:19 AM
  4. Acereborn vs. Taskone - robin
    By Bazer in forum Old battles
    Replies: 18
    Last Post: 03-12-2008, 04:37 PM
  5. Round Robin - Individual Entries
    By Msfyt in forum Old battles
    Replies: 14
    Last Post: 06-17-2007, 10:56 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top