Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Page 100 of 651 FirstFirst ... 5080909596979899100101102103104105110120150200600 ... LastLast
Results 1,981 to 2,000 of 13017

Thread: Okanagan

  1. #1981

    Default

    Haha Every single one of those was done while taking my dog for a walk.

    Edit: shortage of flicks? might as well put a sketch or two up..



    (dont mind the shitty tns thing I did beside it....)


    school sketch.. French sucks.
    Rest In Power Geordie Sutherland, AKA CasrONE

    1/18/92 - 6/2/07


    We miss you homie

  2. #1982

    Default

    toxic tea party is at 8 mile ranch... unless they moved it??

  3. #1983

    Default

    rent one trys to make people carry his paint
    satori

  4. #1984

  5. #1985
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    British Columbia
    Posts
    210
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    man those are doe, i sjut cant read the peices...

    "How sweet and tender her little ass was roasted in the oven. It took me 9 days to eat her entire body. I did not fuck her tho I could of had I wished. She died a virgin." - Albert Fish

  6. #1986

    Default

    Originally posted by ntoksik8@Sep 24 2006, 01:34 AM
    toxic tea party is at 8 mile ranch... unless they moved it??
    ya it was suppose to be the 16th at 8 mile, now it's 29th on the westside, pm me for exact location.
    my trigger finger gots a bad case of crabs, now who wants to scratch my itch?

  7. #1987

    Default

    www.maddhatterproductions.com

    its off bear lake main road

  8. #1988

    Default

    Originally posted by delicatedrips@Sep 24 2006, 01:49 AM
    rent one trys to make people carry his paint
    Im not rent anymore, and I carried your paint.. and it was because Hero TOLD me to put it in your backpack.

    Dope shit 4.
    Rest In Power Geordie Sutherland, AKA CasrONE

    1/18/92 - 6/2/07


    We miss you homie

  9. #1989

    Default

    haha you used to write rent.. ive capped some rent tags

  10. #1990

    Default

    I wasnt the only rent either, haha. Most of my rent tags were done by a dollar store marker (17mm) using its stock ink that has completly faded away.
    Rest In Power Geordie Sutherland, AKA CasrONE

    1/18/92 - 6/2/07


    We miss you homie

  11. #1991

    Default

    got garvey?





    i do

    im pretty pumped on it, it was a bitch to get off my hands and i scrubbed them instantly <_<

  12. #1992

    Default

    i see michaels keeps all those big woodcrafts locked up now, u gotta ask them for one

    agreed yak kills shit
    satori

  13. #1993

    Default

    they have for like 2-3 months now...when were you there last?

  14. #1994

    Default

    old shit

    Komer [Tck] Keyes [tck] Argon [Pos] Scar(ANG)[pdk] defx [HRT, IYF] Zabs, Skofr [MPR] Character by Next [TCK]

    BUMP
    my trigger finger gots a bad case of crabs, now who wants to scratch my itch?

  15. #1995

    Default

    word dope wall
    <span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'><span style=\'color:yellow\'>*RIP WASTER 12*</span></span>


    any Prince George B.C writers PM me

  16. #1996
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    thebestcoast
    Posts
    1,134
    Credits
    3
    Earn / Redeem Credits

    Default











    fuckbzRK&#33;
    Boston George

    Quote Originally Posted by B.S. POLICE View Post
    keep that kind of stuff to yourself, no one wants to see two goth kids doing it

  17. #1997

    Default

    hahahhahahahaha bzrk got played... best realize ..Toys Can&#39;t Kope

    Keyes that piece is illen, i&#39;ll be back in ktown in a week so lets get some shit on the go

  18. #1998

    Default

    sick sick... let&#39;s crush some shit&#33;
    my trigger finger gots a bad case of crabs, now who wants to scratch my itch?

  19. #1999

  20. #2000

    Default




    philks from last night i will get some day time shots


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top