Home     Graffiti Shop     Forum
Earn / Redeem Credits
Results 1 to 17 of 17

Thread: Remio Video

  1. #1

    Default

    I found this on myspace....you might have to have a my space profile to view it but it's a cool video. http://www.cbc.ca/nerve/video/?clip=graffiti

  2. #2

    Default

    Nice find! His stuff looks dope...the lines look CLEAN. Wheres he from? any more info?
    We can easily forgive a child who is afraid of the dark; the real tragedy of life is when men are afraid of the light.

    Quote Originally Posted by fannypack uprock
    Quote Originally Posted by Kimo13
    i dunno. u can sit n work on ya styles, u can get over it and go paint neway u gan go bag up supplies, u can go to yo girls house and get sum ass, u can go fuck up toys...do wutever tha fuck u wanna do, wuts a little water gonna do???
    yeah totally! thats grafftastic. jackass.
    Do these boxes make my sig look phat?

  3. #3

    Default

    Nice video
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>I wish I was a mod.
    Idiots would die. I would be like robomod or some shit. Fucking close your thread then cut you into a million pieces and send them to your mom in a box </td></tr></table><div class=\'signature\'>

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (The Incredible D &#064; Nov 12 2005, 05:36 PM)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> i nominate &quot;Iamyourrealfatherbitch*****&quot; for best name on bs. </td></tr></table><div class=\'signature\'>

    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE </td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>no u silly fuck. everyone knows writers have jet packs.</td></tr></table><div class=\'signature\'>

  4. #4

    Default

    from vancouver canada. One of my favourites&#33;

  5. #5

    Default

    the best part is when hes doing that mop tag and the paint&#39;s just flying out.
    nice blackbook ish too.
    hes from vancouver canada i belive check his shit out on visual orgasm

  6. #6

    Default

    ^yup. I like what he says at the end...

    edit : and " remeber when your a kid you write on the wall and get in trouble? some people just keep doing it " :lol: :lol: :lol: I remember i used to break my pen tips in elementry and middle school then just spill it all over random desks...just big ink splats or go on road trips and when my dad stopped at gas stations just write my area code somewhere in the bathroom :lol:
    We can easily forgive a child who is afraid of the dark; the real tragedy of life is when men are afraid of the light.

    Quote Originally Posted by fannypack uprock
    Quote Originally Posted by Kimo13
    i dunno. u can sit n work on ya styles, u can get over it and go paint neway u gan go bag up supplies, u can go to yo girls house and get sum ass, u can go fuck up toys...do wutever tha fuck u wanna do, wuts a little water gonna do???
    yeah totally! thats grafftastic. jackass.
    Do these boxes make my sig look phat?

  7. #7

    Default

    dope video.
    <span style=\'color:gray\'>peace</span><span style=\'color:green\'><span style=\'font-size:13pt;line-height:100%\'>close your mouth and open your eyes.</span></span><span style=\'color:gray\'>peace</span>

  8. #8

    Default

    remio is sick, one of my favorites to, he does some trippy shit

  9. #9

    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Rhode Island
    Posts
    1,369
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    phat.
    Saer One GRC
    www.nicekidnice.com

  10. #10

    Default

    that video is cool, nice find.
    <span style=\'color:red\'><u><span style=\'font-family:Impact\'><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>&quot;Life&#39;s A Bitch, And Then You Die...&quot;</span></span></u></span>
    --------------------

    <span style=\'font-size:8pt;line-height:100%\'>(¯`·.¸_(à ¯&#092;¸,.-·~•²°â⠬œÂ·-» WoW&#33; <span style=\'color:red\'><u>W</u></span>ords <span style=\'color:red\'><u>O</u></span>f <span style=\'color:red\'><u>W</u></span>ar Online Crew Don&#39;t Front&#33;</span>

    --------------------
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Advise)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'>ÂÂ* &#33;ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry i forgot *****r. peace AC/DC h34r:ÂÂ* B)
    write DOPE and who is this krunk guy? 88.1 in vegas tho. out. kanthrax at tha spot. or ::FUNNY:: fugg man charlie murphy and mike epps are cummin at the Aladdin July 2nd..peace to all the cancer victimz</td></tr></table><div class=\'signature\'>
    </div><table border=\'0\' align=\'center\' width=\'95%\' cellpadding=\'3\' cellspacing=\'1\'><tr><td>QUOTE (Kayone707)</td></tr><tr><td id=\'QUOTE\'> give a man a fish he can eat for a day.. Teach a man how to fish an he can eat for a lifetime.. an he also gets a cool race car </td></tr></table><div class=\'signature\'>
    --------------------
    <span style=\'color:yellow\'>The Cheesebread Triplets:kronone, snow2skate and JadedSketches&#33;</span>
    <span style=\'color:yellow\'>V-Unit Now Has Competition...TCT&#33;&#33;&#33;&#33; lol</span>
    <span style=\'color:gray\'>kronone aka opertwo</span>
    <span style=\'color:red\'><u><span style=\'font-size:14pt;line-height:100%\'>Your Everyday Postwhore</span></u></span>

  11. #11

    Default

    &#39;i AM remio.&#39;

    graffiti = alter ego escapism.

    awsome.
    ~ em eff sea ~ 666camp ~

    Quote Originally Posted by GeSuS_KRiST View Post
    hes really a mad scientist warlock warewolf vampire dark lord from the triple six super hero crew

    ill die before your name does. waster12

  12. #12

    Default

    thats fucking fresh.

    nice find&#33;
    tuff ghost
    tuff crowd
    tuff love.

  13. #13

    Default

    ha..i love this video

  14. #14

    Default

    this video is coolio..gets me pumped hahah

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    610
    Posts
    842
    Credits
    0
    Earn / Redeem Credits

    Default

    pretty cool.
    what

  16. #16

    Default

    shitty deal my comp wont let me view it for some reason!

  17. #17
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    GLASVEGAS, SCOTLAND YA BAM
    Posts
    1,360
    Credits
    52
    Earn / Redeem Credits

    Default

    right dickhead u need tae stop bumpin old threads. honestly man its a pain in the hole.


    Quote Originally Posted by vegimite on toast View Post

    $RUNCI$CHENZO$MONKEY$TOXUS$SIKA$MEEKUSSS

    i like them all, theyre the cunts i think of when i see the UK thread


 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Back Top