Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

665+1 (thats 666 for all you fellow drop outs)

Discussion in 'Picture gallery' started by GeSuS_KRiST, Aug 17, 2006.

Share This Page

  1. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 33
    LA work=die left his camera in sadis's house/ evak has yet to send the other pics
     
  2. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65
    lol everyone left shit over at sadis's


    as for me i left my anal verginity... and my spell check
     
  3. rewharhar

    rewharhar Senior Member

    • Messages: 88
    • Likes Received: 0
    off topic but im actually gonna die if i dont see that whole car, i cant wait. what kind of train was it on?
     
  4. sadis

    sadis Senior Member

    • Messages: 310
    • Likes Received: 0
    its a Union Pacific auto-rack..

    hah yeah I got Die's skateboard, his camera, his lil airplane-ride book...Gesus' sweatshirt and his 20 new cans(18 MTN, 2 rusto..one of Rane's books..and Hep's lighter...oh and all that meat that was bought for the bbq lol..

    WOOOOOOOooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  5. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65
    WOOOOOOOOOOOO, sadis flick the lil airplane book then =) (assuming you have a digi cam)
     
  6. sadis

    sadis Senior Member

    • Messages: 310
    • Likes Received: 0
  7. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65
  8. JaMMER

    JaMMER New Member

    • Messages: 2
    • Likes Received: 0
  9. beefisforburgers

    beefisforburgers Senior Member

    • Messages: 459
    • Likes Received: 0
    that gesus shit is hella wack, you need to learn some letters dude.
     
  10. Sadistic.Child

    Sadistic.Child Elite Member

    • Messages: 536
    • Likes Received: 1
    kids these days.... *sigh*
    Gebus do you mind if i sig what he said.?
     
  11. wiserism

    wiserism Elite Member

    • Messages: 587
    • Likes Received: 0
    im sorry but i been sittin hea watchin u bitch about gesus for the last couple days or so nd all i got ta say is get the fuck out this thread nd HOP OFF HIS PEE PEE!! REAL FUCKIN TALK.....

    nd if u gotta prob wif wat im sayin battle meh...
    -_-
     
  12. Kayone707

    Kayone707 Moderator

    • Messages: 10,014
    • Likes Received: 33
    considering the fact that i have never seen you use more than 2 colors, AND most of your posts are in the toy forums. I'd say you have no room to talk

     
  13. WhiskeyRichard

    WhiskeyRichard Member

    • Messages: 9
    • Likes Received: 0
    King status. For....realz
     
  14. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65
    the fuck is this everyone hate on gesus week?

    the fucked up thing is i dont even claim to be good, i dont claim to get up, i dont claim to paint, but yet kids still feel the need to come out of no where and diss me... you faggots need to get a life and get the fuck up off mine

    the retarded part is these kids will talk all this shit but wont even step up...

    maybe i should just quit the crew so people wouldnt have anything to bitch at
     
    Last edited: Aug 28, 2008
  15. Inkr.One

    Inkr.One Member

    • Messages: 19
    • Likes Received: 0
    gesus's style is one of my personal favorites, its unique..
    keep it up gesus.
     
  16. theklopsfather

    theklopsfather Senior Member

    • Messages: 199
    • Likes Received: 1
    or maybe u shud stop being an asshole to other ppl on this forum like my boy biner and man the fuck up and "battle" me like u sed u wanted to when u decided to be a tuff guy the other day. i posted that i agreed to battle u yesterday and u deleted my post like a little bitch but ur still talking shit calling me a "fagg" like a little herb.
     
  17. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65
    the fuck you talkin about kid i never deleated ANY of your posts... im not the only fucking mod on this website....

    an fuck your boy biner go suck his cock some more your boy came at me first get your shit stright cock boy


    but seriously i NEVER seen ANYTHING other then that 1 post from you dissing me then your boy chimmed in with im not worth your time and thats ALL i seen from you... like i said im not the oniy why the fuck would i call u out then back down?


    so which of your 5 names u gunna battle me with?
    we doing our own names or a word or what?
    color? you pick cock boy
     
    Last edited: Aug 29, 2008
  18. osnapizzel

    osnapizzel Banned

    • Messages: 854
    • Likes Received: 0
    dont worry about it gesus, i had 2 kids try to start beef on here today alone....must be something in the water
     
  19. meso-american

    meso-american Member

    • Messages: 27
    • Likes Received: 0
    ya chill man you dont need to worry about toys your style is only yours and your linework is J-off worthy so fuck that kid...
     
  20. GeSuS_KRiST

    GeSuS_KRiST Moderator

    • Messages: 19,756
    • Likes Received: 65