Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Beef Flix

Discussion in 'Picture gallery' started by CHILLEN905, Oct 10, 2004.

Share This Page

  1. LostYouth

    LostYouth Elite Member

    • Messages: 1,116
    • Likes Received: 0
    why would u respect someone dissin
    but that boner dude was killin shit...
     
  2. LOPe_GCI

    LOPe_GCI Senior Member

    • Messages: 285
    • Likes Received: 0
    hahahaaaaa boner over utah good shit. boner keepin it real talk
     
  3. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    boner is gone nuts.. keep at it boner ykk!
     
  4. +[{∑$∑Я}]+•åßk•ıwk•

    +[{∑$∑Я}]+•åßk•ıwk• New Member

    • Messages: 4
    • Likes Received: 0
    i love how 1/50 graffiti artists have that name already
     
  5. sickone

    sickone Senior Member

    • Messages: 353
    • Likes Received: 0
    kid u srsly need to know who boner ykk is...
     
  6. pwndsauce

    pwndsauce Senior Member

    • Messages: 168
    • Likes Received: 0
    does boner actually have beef with rime, jedi5, setup, colt45, utah,etc...

    cuz I think they could put your shit out of it's misery if they wanted to...or are you on some JAxtc shit where you just travel to go over *****s on purpose and shit?...explain.
     
  7. ·jaikone·

    ·jaikone· Senior Member

    • Messages: 323
    • Likes Received: 0
    You my friend, are homosexual.
     
  8. hatebeast

    hatebeast Senior Member

    • Messages: 270
    • Likes Received: 0
  9. urMOM

    urMOM Senior Member

    • Messages: 150
    • Likes Received: 0
  10. WoeInfinite

    WoeInfinite Elite Member

    • Messages: 2,427
    • Likes Received: 1
    O.O
    oh shit!
    and yeah, damn boner just doesnt give a fuck about anyone does he?
    haha

    EDIT:
    hahaha this is over my boy Seb.
    he wont dare start shit with Boner.
    it's gotta be that JA type thing, cuz Seb's been down with boner for a little bit, unless this pic is newer and theyre beefin..
    ai60.photobucket.com_albums_h26_SoopaxVillain_BONER49.jpg
     
    Last edited: Jul 30, 2008
  11. drunkenshits_one

    drunkenshits_one Senior Member

    • Messages: 358
    • Likes Received: 1
  12. atlok7

    atlok7 Elite Member

    • Messages: 1,660
    • Likes Received: 0
    haha? there arnt wheels
     
  13. saywhat!!

    saywhat!! Member

    • Messages: 6
    • Likes Received: 0
    anyone

    anyone got flicks of that motel straight with mad conker tags in it??? in the sip allys
     
  14. LINUX OS

    LINUX OS Senior Member

    • Messages: 212
    • Likes Received: 0
    thats a UTAH and SI fill that boner took out....he aint all that in style,but he does the damn thing 4 sho....
     
  15. -Last-

    -Last- Elite Member

    • Messages: 1,388
    • Likes Received: 0
    soft
     
  16. LAN3RTWO

    LAN3RTWO Senior Member

    • Messages: 168
    • Likes Received: 0
    ummm. no.
    you fuck up thier shit with as little.. its like battleship for graffiti.
    stratigey..
     
  17. Canser Kills Kids

    Canser Kills Kids Senior Member

    • Messages: 341
    • Likes Received: 0
  18. basicked

    basicked Senior Member

    • Messages: 56
    • Likes Received: 0
    what station are those boners at? (more the one with just the b face) ??
     
  19. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,632
    • Likes Received: 18
  20. vegimite on toast

    vegimite on toast Elite Member

    • Messages: 4,632
    • Likes Received: 18
    that abuse is hurting
    spek shits all over it