Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Best Getaways - Chase Stories

Discussion in 'Tools and tips' started by -->MaNiK1<--, Oct 17, 2004.

Share This Page

  1. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
    you lucky fuck.
    your friend ate the bud.
    bahahahaha, classiccccccc
     
  2. STR-WHO

    STR-WHO Guest

    u lucky bastard, i was rolling a splee on this hill at our school, and this cop notices me and comes from behind, fuckin pigs
     
  3. djsupreeme

    djsupreeme Elite Member

    • Messages: 640
    • Likes Received: 0
    like 1 year ago me and my buddy decided to go daytime bombin at 3pm downtown and things went all down hill from there. im on the bus and i had some super store silvers in my bag and you cant take the tips off and i didnt have a cap for one of the cans so im sitting on the bus and kinda leaning on my backpack cause it was on my lap or whatever. after a while i start smellin paint big time and i thought like wtf maybe someone was hitting up the bus so i see this shit comin out of my bag like a smoke thing. So i open up my backpack and this huge ass ball of chrome paint rises up like a mushroom cloud and fucking stinks up the whole damn bus. everyone was like WTF. so i huffed all that shit in by accident and i started feelin soooooo fucked up. so i get off the bus with my drippy ass chrome puddle backpack and meet my buddy. i got a cloud of fumes around me and hes like wtf. so we get out our cans and the first spot we are gunna hit is super heat. we go up to the wall, i get down a SU, he gets down a F. we hear this "HEY" comin from somewhere so we instantly book it around the building through a parking garage and behind some alley. so we thought we were safe and my buddy start takin out his cans and putting tips on em and caps and shit for later and this fuckin huge security guard comes around the corner he musta been like 400 pounds and hes all huffing and puffing and hes on the walkie talkie. he says "i found them they are behind blah blah" i forget them name but we are like oooooo shit so we book it accross this church yard thing. oh ya it was winter so the yard had like 3 feet of snow in it and we had to run through maybe like 30 feet of that, jump a low spiky iron fence over some bushes then we ran into this mall thing. ran through the mall up to the skywalk and we just jetted it around downtown. so we lost the guy and then like 30 mins later we just went back to scope the shit out turns out we hit a fuckin church. (who puts a church downtown in a square building). anyway i was trippin from the fumes and my buddy was trippin from the fumes coming off a me. so we decide to call it a day and i bus it home. the next day i look at my back pack and there is a hole in it cause the paint like ate away the fabric.

    now thats fucked!!
     
    Last edited: Feb 9, 2008
  4. IOU

    IOU Banned

    • Messages: 27
    • Likes Received: 0
    This one time, while bombing, i was writin my name on the train and it was about 500000ft high and it said.. 5000ft letters and then a cop came from the roof and said stop i said no he said k i said really he said ye i said why he said im a ghost i said im jesus and we both smoked a joint




    hmm
     
  5. subhuman2178

    subhuman2178 New Member

    • Messages: 4
    • Likes Received: 0
    Had a very interesting night last night. id thought id share it with u fools. Soo me and a homie leave my house to go catch a couple spots, we leave my house a little after 2 in the morning, as were driving to where we were gonna park and get out to start the walk a cop starts trailing us and pulls os over, didnt have a turnsignal....its a long story but my car dosent have em right now. anyway the cop thinks were chill and lets us bail, no ticket or anything( i had mad paint, couple of otr markers, caps, weed,..... the list goes on. so we end up getting all our spots and when im on the way back from dropping my homie off at his pad im about to pull into this side street to get a throwie on this random power box... but decide not to for some reason and like right as i pass the street a cop pulls out from a dark alley on the opposite side of the street where i woulda been painting( woulda got bared for sure), then follows me until my hood and pulls me over on my street, seees the fat sticker writen in graff that says DA"GLASSWORKS"( local head shop) ses my irie colored gauges(lol) and asks if he can search my car, i say in a totally compliant voice, yes and he was like instantly over it and just gave me a fix it ticket for not having a light on my liscense plate.....fuk i was amped when i got home after that long nite. being pulled over twice in one bombing run and not getting caught means a fat bongload when i get home hahaa. peace.
     
    Last edited: Mar 13, 2008
  6. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
    shut the fuckkkkkkkkkkk up
    as for subhuman, your 6th sense kicked in their when you were gonna do that throwie.. still lucky.
    EDIT: why is this in the tools and tip section?
     
  7. cds_dogg665544

    cds_dogg665544 Senior Member

    • Messages: 395
    • Likes Received: 0
    wow t is isnt it why isnt it back in the general discussion forum
     
  8. fuke1

    fuke1 New Member

    • Messages: 3
    • Likes Received: 0
    lol thats funny how everyone calls bullshit when they hear that there was a helli.
    ive been chased by hellicopters so many times.
    mostly because i stole a roller from some storage unit.
     
  9. tuckfoys

    tuckfoys Senior Member

    • Messages: 185
    • Likes Received: 0
    same here me and 7 other heads got chased by a helicopter. But thats because someone got done up bad and they thought we had somerthing to do with it.
     
  10. dred

    dred Senior Member

    • Messages: 102
    • Likes Received: 0
    i walked to this school i did a throwie on and i was looked at it for a minute. i was finished with the drink i had so i threw the bottle at the wall and it shattered. i start walking and right around the corner is this fucking black car with black tinted windows lights on sitting 2 feet away from me. i keep walking past it and it starts honking at me. i fucking book it across the field and jumped the fence. it was sitting there looking at me so i delibritely let it see the direction im going and i knew it would try to catch me. after it left i go the other way down the street and head back into the school. i stand there for a minute catching my breath and decide the car gave up looking for me. i take a few steps the fucking dick pulls up and there is a truck in between us so i jump in front of it hoping it doesnt see me. it backs up and turns fucking toward me. so i run towards the school and did the same thing i did earlier. dick fell for it again so i got away and sprinted all the way fucking home.
     
  11. HALE.1

    HALE.1 Senior Member

    • Messages: 50
    • Likes Received: 0
    aight aight... once me and my friend ( yema) we were bombin' on a roof ... two of our friends were waiting just to you know secure chits... and then, like four cops cars came... my friends that were waiting handdled them pretty good ... we finished painting and slicked out on the other side of the building...

    i swear...
     
  12. anti-anti-crime

    anti-anti-crime Elite Member

    • Messages: 3,041
    • Likes Received: 0
    i was just on my porch
    smoking a bong
    then this car went by
    and i was like...
    "woah,"

    true story...
     
  13. NEKEL1

    NEKEL1 Senior Member

    • Messages: 244
    • Likes Received: 0
  14. BeesKnees

    BeesKnees Senior Member

    • Messages: 56
    • Likes Received: 0
    I was tagging some truck in a storage outlet and some dude came out so i laid down on my longboard and rolled under 2 trucks, i dont even think he chased me he was mad suprised but it was still a creatibe getaway. Non graff related getaway, me and some buds got drunk and stole golf carts and shit and all of them got stuck on a beach so we were working on one trying to get it out and we were mad loud and some dude was chasing us but we didnt book it we just kept trying to get it unstuck and right as he got near us it gripped and we starting driving away but he caught up and he was holding onto the back of the cart running beside it for like 10 seconds but then he let go and we got away. good stuff. i got other ill share soon
     
  15. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    alright this was 80 or 81, cant remember.
    i was in the ghost yard hittin every car you know and there was all this traffic.
    and all of a sudden i see work bums comin. they were actin like workers but they were cops. they was like "Hey lemme speak to you!" so i went under the train and ran cuz i was already deep in the yard so i ran to my boy and was like "yo there's some workers comin".
    then we HE looked he was like "yo those are cops" so we had to run. they were like "hey come over here, dont go nowhere we have the place surrounded."
    and my boy was like nah odnt listen to that, theyre just tryna scare you. just keep runnin.
    so i remember uhhm
    we had to get ontop of the trains cuz they were tryna surround us. trap and my homie started throwin rocks at the cops. an i was like yo youre crazy your gonna hit one of these cops. we was like 12 13 years old. it was crazy back then. when you hit a cop with a fuckin rock you KNOW you had to bounce!
     
  16. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
    AHAHAHA
    most people wont get this..
    ahahahaha!!!
    this made me laugh a fuckload ahahahaa
     
  17. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
  18. SAID

    SAID Moderator

    • Messages: 3,974
    • Likes Received: 0
    word is bond!
     
  19. anti-anti-crime

    anti-anti-crime Elite Member

    • Messages: 3,041
    • Likes Received: 0
    hahahah, baze... that made me laugh when i read the last couple sentences
     
  20. Ginasa

    Ginasa Member

    • Messages: 29
    • Likes Received: 0
    ok..once i knew dis like "super" toy kid who just knew that spray paint can write things..and so he walk like 5 houses up to this nice lookin blue house with the big 4 car garage and starts fuckin writing his initals and shit all over the garage door...next day he gets pulled out of school, but they didnt press charges or nothin he just on probation....i wasnt there but i live by him and i saw the garage on my way down the hill....i havent talked to him sence...moral of the story, ur "initials" arnt a good choice to write when doing graffiti....