Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. ThickGravy

    ThickGravy Senior Member

    • Messages: 234
    • Likes Received: 0
    I dont think you need to be posting here..
     
  2. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    damn...you haven't been on bs for a while, good to see you back with some heat, dope shit.
     
  3. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    bastardo...hmmm...reminds me of Primus. yeah dude. sick stuff. you can pull off the faces in there. thats usually cheesy to me.

    [Broken External Image]:http://i95.photobucket.com/albums/l145/mblavis777/nem2-1.jpg

    shitty shit.

    along with shitty handstyle crap.

    along with a shitty rabbit character.

    throw shit at me.

    (verbally)
     
  4. fredom-writer

    fredom-writer Senior Member

    • Messages: 281
    • Likes Received: 1
  5. shifty!

    shifty! Senior Member

    • Messages: 397
    • Likes Received: 0
    bastardo killin shit, so dope. stay up.
     
  6. roller4life68

    roller4life68 Senior Member

    • Messages: 73
    • Likes Received: 0
  7. Apple pie

    Apple pie Senior Member

    • Messages: 245
    • Likes Received: 0
    ASB nice stuff bud but i think u should start with simples...
    JUST JOKING :D
    im gunna bite ur ''E''
     
  8. slinks

    slinks Senior Member

    • Messages: 86
    • Likes Received: 0
    roller for life - it lacks style and the color is too blah.

    nem - are you nemzone? or however thats spelled with a new acount?? if not you might want a new name.

    bastardo - thats some sweet writing you got going on. i love your style.

    ai12.photobucket.com_albums_a238_ExpeditiousPK_Graffiti060.jpg
    ai12.photobucket.com_albums_a238_ExpeditiousPK_Graffiti061.jpg

    both similar but which is better?

    Critz PLEASE
     
  9. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    are you shittin me? im hoping nemzone isnt a king or somethin....

    i don't plan on changing my name unless it's a last resort. i've been workin on these letters for way to long amigo.

    (even though they look like shit. i've eliminated a lot of stuff. and familiarized myself with them.)
     
  10. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    bump, only got like 1 comment :(

    lefty, would be better if the letters were closer together [/b][/quote]
    nemz is a really good writer who used to come on BS but is going into or trying to get into the army or sumthing...

    this is his work.
     
  11. slinks

    slinks Senior Member

    • Messages: 86
    • Likes Received: 0
    you could reply to what i said but not crit my stuff???? i swear noone ever gives me crits for some reason. if there is a reason i want to know.

    Bump.
    ai12.photobucket.com_albums_a238_ExpeditiousPK_Graffiti060.jpg
    ai12.photobucket.com_albums_a238_ExpeditiousPK_Graffiti061.jpg
     
  12. Billburg

    Billburg Senior Member

    • Messages: 254
    • Likes Received: 0
    yeah i remeber his stuff, it was dope

    slinks- i feel the same way i only got one crit on my last Bbook post
     
  13. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    hahahahahaha my bad slinks...

    kinda ugly to me, "L" ain't too bad but the "S" and "Y" are bad...keep practicing. :) ;)
     
  14. slinks

    slinks Senior Member

    • Messages: 86
    • Likes Received: 0
    alright finally thanks.. i know the Y is awful. ive just been experimenting alot lately but not alot of good has come from it.
     
  15. rayseone

    rayseone Senior Member

    • Messages: 388
    • Likes Received: 0
    sly take the extension of the bottom left of the y

    kspy oi know you got good simples so i dunno just keeep messing around with stuff

    sloppy outline, need to fix things up before i redo it, tell me what
    [Broken External Image]:http://img83.imageshack.us/img83/305/putlineqf1.jpg
     
  16. Lunatic

    Lunatic Senior Member

    • Messages: 108
    • Likes Received: 0
    rayseone it looks pretty good id thicken the letters up a bit.
     
  17. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    so should i change my name?

    or is it safe territory seeing as how he's joining the army.

    i don't want to "steal" it persay.

    its just recycling through generations?
     
  18. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 5
    geeze. just write nemn.
     
  19. xAWOKE.925

    xAWOKE.925 Senior Member

    • Messages: 464
    • Likes Received: 0
    lol, pretty famous??
     
  20. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    nah just find out another letter you like and write....something with all of those letter..."n", "e", "m" and any other letter(s) you like.