Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. ..SmOeK 1..

    ..SmOeK 1.. Senior Member

    • Messages: 101
    • Likes Received: 0
    *Bump* :( No crits..


    Trash- Nice Letters, only thing is i would make them all the same size.
     
  2. sank one

    sank one Senior Member

    • Messages: 182
    • Likes Received: 0
    trash thats the best throwie ive seen from you

    just messiin around...

    ai169.photobucket.com_albums_u222_sankster101_IMG_0495.jpg
     
  3. AimoOne

    AimoOne Banned

    • Messages: 470
    • Likes Received: 0
    sank..i like the A...but whats with all the shit around it..?..i dont think it goes..are you going for a euro look..?..if so..i think its only the A that looks euro-ish..and you shudda connected the S and N atleast..i like those arrow's also...and the N kinda breaks the flow..cuz the othr letters are sharp edged..whilst the N is round

    Trash..fresh A n H n R

    Smoek..go go go simpler..pweese.. :lol:

    Nickstix..i seen waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay better from cha

    Bigel..niiiice..its been great since you joined...thos karaks and shadowing are a pleasure to look at..

    Hunting..lols.......i like that..i like the H..
     
  4. HuntingLOLs

    HuntingLOLs Senior Member

    • Messages: 398
    • Likes Received: 0
    its only the arros that look euroish to me the a could work in any style
     
  5. AimoOne

    AimoOne Banned

    • Messages: 470
    • Likes Received: 0
    it looks more eruo than any of the other leters..
     
  6. -ShAmEE-

    -ShAmEE- Elite Member

    • Messages: 1,240
    • Likes Received: 2
    i say it looks quite tasty umm...
     
  7. HuntingLOLs

    HuntingLOLs Senior Member

    • Messages: 398
    • Likes Received: 0
    i might have the wrong view on euro then :p
     
  8. Noddles912300

    Noddles912300 Senior Member

    • Messages: 311
    • Likes Received: 0
    bump.. only got 2 crits and were the the opposite of the other.
    Sank i dont like how the A and K are connected. thats just me tho. i like the backround/extensions are.
     
  9. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    no arrows, especially at the end of your letters (i.e. the "S"), it's okay just practice more.
     
  10. dizzle_d

    dizzle_d Senior Member

    • Messages: 413
    • Likes Received: 0
    Smoek- I'm really likeing the first one. the bottom right hand corner of the K could use a little work though.
    Sank- nice. shits hot.
    noddles- the only thing I don't like is the B.

    oh, and this is coming from a toy who just started. yeah yo.
     
  11. Bazer

    Bazer Moderator

    • Messages: 5,141
    • Likes Received: 4
    AIMT, no new stuff? :(
     
  12. popshots

    popshots Senior Member

    • Messages: 216
    • Likes Received: 0
    slab:no extencions for u right now
    Sank: dont do that extencion at the bottom of the k and get rid of those thing around the peice
    alka: dont color your ish in yets jus keep usin bars and work on the structure of your letters & get rid of some of those extencion thigs
    Trash: lovin that throw up
     
  13. React!

    React! Senior Member

    • Messages: 204
    • Likes Received: 0
    idk buh im feelin this shit sank if u can hook me up with a React sketch that'll be fire
     
  14. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    haha react! no beef but I always see you asking for people to do your name but I've never seen your name done by you...kinda ironic. :lol:
     
  15. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    thats cause he needs tons of styles to steal and hes not an advanced biter yet so he cant take one letter from one piece and one from another
     
  16. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    bump.. only got 2 crits and were the the opposite of the other.
    Sank i dont like how the A and K are connected. thats just me tho. i like the backround/extensions are. [/b][/quote]
    did you jsut admit to steaelign these letters from 3different people, if you want criticism the first thing i think anyone shoudl say is make your own fuckin letters
     
  17. TRIZO

    TRIZO Member

    • Messages: 9
    • Likes Received: 0
  18. hungr

    hungr Senior Member

    • Messages: 300
    • Likes Received: 0
    quick pen freestyle thang.. just screwin around
    ai15.photobucket.com_albums_a365_mct1ts_DSC00085.jpg
    ai15.photobucket.com_albums_a365_mct1ts_DSC00086.jpg
     
  19. hungr

    hungr Senior Member

    • Messages: 300
    • Likes Received: 0
    double post ..internet fucked up :(
     
  20. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    anyone want me to "pimp their sketch" in microsoft paint, mainyl for peoepl who are clsoe to eltter structure ut cant get it too look right