Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. -GEKS-

    -GEKS- Elite Member

    • Messages: 798
    • Likes Received: 0
    BIGEL CUD U POSSABLY CRIT THIS PLEEEAAASEEE...i got mad respect for you as a writer...not that i dont have respect for tha otha peepl but pleas [/b][/quote]
    yoo totally stole trash's name. he is way better than yoo, no offense. i gess yoo dont hav to change yoor name tho. w/e. jst lettin yoo kno
     
  2. AteskOne

    AteskOne Elite Member

    • Messages: 2,044
    • Likes Received: 0
    STOP BEIN AN ASSHOLE!!! FUCKKKKKKK! :angry: [/b][/quote]
    stop being an idiot!!!!

    then i'll stop being an asshole.
     
  3. AnteUp

    AnteUp Elite Member

    • Messages: 1,484
    • Likes Received: 0
    DUDE YOU FUCKTARD I WAS DOIN THA THROWIE FO HIM CUZ HE SAID ANYONE THAT MADE HIM A GUD THROWIE, HE WOULD MAKE A PEICE FO THEM
     
  4. -GEKS-

    -GEKS- Elite Member

    • Messages: 798
    • Likes Received: 0
    oh lmao my bad man.

    its all good, im kinda dmb sometimes

    i apologize
     
  5. AteskOne

    AteskOne Elite Member

    • Messages: 2,044
    • Likes Received: 0
    speaking of assholes...nowhere did you mention that that was an exchange. how was the kid supposed to know?


    YOU CAN TAKE THE CAPS OFF NOW!!!!!
     
  6. AnteUp

    AnteUp Elite Member

    • Messages: 1,484
    • Likes Received: 0
    stop being an idiot!!!!

    then i'll stop being an asshole. [/b][/quote]
    ok...calm...shouldve read...ARGHHHH!!!!....ok im dunn
     
  7. uhhh

    uhhh Elite Member

    • Messages: 1,618
    • Likes Received: 2
    TO BAD YOUR NOT GETTING A PIECE.

    really now.
    is it SUCH a hassle to check and make sure your no in CAPS LOCK.
    and maybe, just maybe,
    check your spelling and make sure you typed words.
     
  8. AteskOne

    AteskOne Elite Member

    • Messages: 2,044
    • Likes Received: 0
    :lol: :lol: :lol:

    ...salted
     
  9. AnteUp

    AnteUp Elite Member

    • Messages: 1,484
    • Likes Received: 0
    its all gud mane...
     
  10. alive

    alive Banned

    • Messages: 1,818
    • Likes Received: 0
    well this is because we write graffiti. real graff, which u will probably never know, is all about that shit. its all about the fame, the pride, the fuckin self centered assholes gettin more up then u could ever be and letting you know. its about them grimy throws n drippy fuckin tags riding all the fuck over everywhere. its about when it comes down to it, throwing down ur very best shit, and burning everyone else the fuck out.


    that down n dirty shit.
    yayuh.
     
  11. Nem

    Nem Elite Member

    • Messages: 1,180
    • Likes Received: 0
    holy mother of god.

    enough beefs already.

    i say, at the very moment a beef even shudders into existence,

    there should be a battle.

    because. uhh.

    battles are cool.

    to spectate.

    yeah.
     
  12. Mse

    Mse Elite Member

    • Messages: 1,859
    • Likes Received: 0
    methinks he was holding shift

    ^im down, but he has no scanner, no camera
    when i resided in teh western world the public libraries had scanners and internet connections
     
  13. 14nick

    14nick Senior Member

    • Messages: 219
    • Likes Received: 0
  14. Zep0

    Zep0 Senior Member

    • Messages: 217
    • Likes Received: 0
    I like it, diff. kinda style, the A kinda bugs me, but its good.

    Alive...Thats all fine and dandy on the streets, but just to sit and go "Uhhhh I'm whiter, and you dont post....Well your not hardcore and lame how old are you? ...Im not a junkie fuck you!.....That has nothing to do with graffiti...now does it?
     
  15. alive

    alive Banned

    • Messages: 1,818
    • Likes Received: 0
    mse, whaddaya write? im bored, and if ya like it, maybe u can do me one back. no need tho.


    haha nice bounce, i take credit for thinking that up



    zep0, u know what? ur right, but being all writers here, the real kids have those attitudes, so it comes with the territory. deal with it. honestly, what the fuck do u care? is clicking ahead a page really too much goddamn trouble? fuck. its funny anyway.
     
  16. AnteUp

    AnteUp Elite Member

    • Messages: 1,484
    • Likes Received: 0
    yea i was on caps but im frum teh-xus-us so im allowed to type how i actually tok... :D my unofficial badge of typing
     
  17. What Happened to the Letters?

    What Happened to the Letters? Elite Member

    • Messages: 2,606
    • Likes Received: 1
    no hes not and you've never seen my hsit...so you have no idea

    dont talk to me actually...your a fuckin jew
     
  18. BIGel

    BIGel Elite Member

    • Messages: 2,074
    • Likes Received: 0
  19. uhhh

    uhhh Elite Member

    • Messages: 1,618
    • Likes Received: 2
    i know this is no digi thread.
    but that thread never gets hits.
    so hereee:

    "Homie"
    View attachment 262110
     
  20. Mse

    Mse Elite Member

    • Messages: 1,859
    • Likes Received: 0
    I HATE IT WHEN THAT DIVINE PIECE OF SHIT MAKES AN IDIOT LIKE THIS MAN RIGHT HERE
    (Was holding shift)


    saving that



    im sketching right now, caer?

    Bigel, still cant read it :)

    uhhio, aint feeling it. but i dont know shizzle bout digi shizzle