Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. Noddles912300

    Noddles912300 Senior Member

    • Messages: 311
    • Likes Received: 0
    alive loving it but i feel that the R is a tad bit small.
    Im gonna post some stuff up soon.

    dead you have been here like a month and uve got more posts then me? :lol: no beef. maybe i need to speak my mind more?
     
  2. bunique209

    bunique209 Member

    • Messages: 23
    • Likes Received: 0
  3. Deadpoolzer0

    Deadpoolzer0 Senior Member

    • Messages: 168
    • Likes Received: 0
    bunique...I like the e's but i think that the left bottom leg of the k could be downsized a lil bit...and the first letter a lil more clear....other than that i like it ... keep it up!
     
  4. bunique209

    bunique209 Member

    • Messages: 23
    • Likes Received: 0
  5. flclnaruto1213

    flclnaruto1213 Elite Member

    • Messages: 1,354
    • Likes Received: 0
  6. Deadpoolzer0

    Deadpoolzer0 Senior Member

    • Messages: 168
    • Likes Received: 0
    like as in...so i know what the letter is without having to focus on just hat letter..i guess is what im saying...it Is a U isnt it?
     
  7. whahappen?

    whahappen? Elite Member

    • Messages: 1,970
    • Likes Received: 0
    haha it says ze and the e is a face
    see the teeths?
    haha
    funer-verrry noice
    uneek- dont make your k like that dude wth all the lilholes where the letters cross, it doesnt really flow but keep working at it
    alive thats soo good but the bottom bar of the e looks weird to me
    edit:haha sorry tricks, i was so tired when i drew that standing still for an hour straight in 90 degree wheather with 6 hours of sleep isnt too fun...
    i might do a few throws with fill in tomorow but im sorta in the same predicament as alive where i ruin my shit when i color
     
  8. SilentCore=>Syn

    SilentCore=>Syn Member

    • Messages: 48
    • Likes Received: 0
  9. Deadpoolzer0

    Deadpoolzer0 Senior Member

    • Messages: 168
    • Likes Received: 0
    whats coming out of the add ons? not being a dick i am actually curious..
     
  10. Hazex

    Hazex Senior Member

    • Messages: 153
    • Likes Received: 0
    syn i would tell to remake that sketch but fat up those bars!
     
  11. Noddles912300

    Noddles912300 Senior Member

    • Messages: 311
    • Likes Received: 0
    Syn your letters are getting better. dont like the extensions tho, and the letters could be a tad fatter. 3-D is better too.
     
  12. flclnaruto1213

    flclnaruto1213 Elite Member

    • Messages: 1,354
    • Likes Received: 0
    you cock smuggling trout slapping mushroom-tip licking butthole tonguing BASTARDS! THAnks to whahappen for being only decent one on these forums ! >:[
    Syn- no add-ons yet
    peas- letter thickness equal and parallel lines
     
  13. SilentCore=>Syn

    SilentCore=>Syn Member

    • Messages: 48
    • Likes Received: 0
    lol deadpool to tell you the truth im not even sure myself lol i was just practicing the 3-d lololol but i c what ur saying =)

    hazex ama try that =)
     
  14. NASRone!

    NASRone! Member

    • Messages: 27
    • Likes Received: 0
    syn stay simple for now dont try extensions yet
     
  15. whahappen?

    whahappen? Elite Member

    • Messages: 1,970
    • Likes Received: 0
    View attachment 275032 [/b][/quote]
    pwnt
     
  16. SilentCore=>Syn

    SilentCore=>Syn Member

    • Messages: 48
    • Likes Received: 0
    k np ama stick to simple thanks for the tips and ama thinkened the letters =)
     
  17. flclnaruto1213

    flclnaruto1213 Elite Member

    • Messages: 1,354
    • Likes Received: 0
  18. rayseone

    rayseone Senior Member

    • Messages: 388
    • Likes Received: 0
    funer - nice simples, for some reason i like that e so much , even though there is nothing to it, must just be slanted nicely or something

    syn your letters are actually getting better, just lose the stupid lumps that come from nowhere

    picture fucked up on the colors, the 3d is a light blue and can be recognized a lot better from the letters. crits?

    [Broken External Image]:http://img527.imageshack.us/img527/8918/seyarrrxi6.jpg
     
  19. jesus hates you

    jesus hates you Member

    • Messages: 12
    • Likes Received: 0
    letters are improving fast. good work...my only complaint is that "R" on your tag looks an awful lot like the "R" i recently posted when i wrote my girlfriends name.

    ps...this is ateskone in case you were wondering.
     
  20. meetermaid

    meetermaid Elite Member

    • Messages: 990
    • Likes Received: 0
    flc, i've alllways loved your style. that red outline in the corner of your pic looks sweet.. (hint hint wink wink nudge nudge)
    *edit atesk that's a pretty generic (in the graffiti world) r.

    syn your 3ds sooo off..search the toy forums for a how to do 3d tutorial, there's several on here i'm pretty sure.

    uneek, the un in your throw is hot, the rest is iffy, and if you're gonna advocate individuality, don't bite.