Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. rayseone

    rayseone Senior Member

    • Messages: 388
    • Likes Received: 0
    i dont see shit either, juts because its complicated doesnt mean it doesnt have to have structure and be unreadable,

    mosez - not fond of the e at all bring your o out abit too, could kinda look like a d

    geks keep with the simples, they will pay off eventuallly

    azteka, i like that man, the s is kinda lacking tho

    over - doppe throw, peice is illin too

    shitty ass pen fresstyle crits ?
    [Broken External Image]:http://img222.imageshack.us/img222/9814/dsc00435cr6.jpg
     
  2. sex without condoms

    sex without condoms Elite Member

    • Messages: 1,467
    • Likes Received: 0
  3. a maze

    a maze Banned

    • Messages: 647
    • Likes Received: 0
    yeah, I'm still working on it, thanks for the maze pic, btw.

    seyar- s is too small, work on simples and lose extensions.
     
  4. garbage down tha way

    garbage down tha way Elite Member

    • Messages: 804
    • Likes Received: 3
    seyar- i like your style alot, only things with that is the y looks a bit skinny, the horizontal bar on the bottom of it is kinda random, and the r could have some more steez. dope tho, keep it up.

    sex- that z is fire

    azteka- that piece is hot, only thing is that the extentions on the s get kinda tangled up in eachother.

    amaze- same thing everyones saying, i cant read it.

    mozes- keep your bars proportional and make the letters the same height.
     
  5. sInk.dIs.

    sInk.dIs. Member

    • Messages: 31
    • Likes Received: 0
  6. Evasion Of Invasion

    Evasion Of Invasion Senior Member

    • Messages: 428
    • Likes Received: 2
    bump
     
  7. drankndro

    drankndro Member

    • Messages: 31
    • Likes Received: 0
    whyd u jus put eva? i like the evade at the top but try diff colors and get rid of the weird black and green thing at bottom and the dying in your arms thing
     
  8. con

    con Senior Member

    • Messages: 61
    • Likes Received: 0
    i just got a new black book so im sketchin
     
  9. hazetheone

    hazetheone Elite Member

    • Messages: 895
    • Likes Received: 0
    dying in your arms haha
     
  10. -ShAmEE-

    -ShAmEE- Elite Member

    • Messages: 1,240
    • Likes Received: 2
  11. scary letters

    scary letters Senior Member

    • Messages: 194
    • Likes Received: 0
  12. roa

    roa Senior Member

    • Messages: 67
    • Likes Received: 0
  13. TricksForKids

    TricksForKids Elite Member

    • Messages: 1,716
    • Likes Received: 2
  14. TricksForKids

    TricksForKids Elite Member

    • Messages: 1,716
    • Likes Received: 2
    ohh...and i missed 3D...lol
     
  15. mattFOO

    mattFOO Senior Member

    • Messages: 283
    • Likes Received: 0
  16. renegade185

    renegade185 Senior Member

    • Messages: 97
    • Likes Received: 0
    i got 2 rough sketches of a throw im workin on. crits? tryin to figure out if im goin in a good direction with it.
    btw. i write hazmat
    ai99.photobucket.com_albums_l303_Renegade185_101_0110.jpg
    ai99.photobucket.com_albums_l303_Renegade185_101_0099.jpg
     
    Last edited: Jan 12, 2008
  17. mattFOO

    mattFOO Senior Member

    • Messages: 283
    • Likes Received: 0
  18. mattFOO

    mattFOO Senior Member

    • Messages: 283
    • Likes Received: 0
    second one is nice lose the swirly
     
  19. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
  20. SEZ

    SEZ Senior Member

    • Messages: 406
    • Likes Received: 0
    ^^^yeah i knw what you mean, i'm also not much of a piecer,
    go simpler and use bars to make your letters