Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. RUP'E

    RUP'E Senior Member

    • Messages: 177
    • Likes Received: 0
    ai169.photobucket.com_albums_u220_chrislogemann_streetart033.jpg
    its good cept for the thing on the side.
    emels peice is the sex
    any crits for mine?im not happy with the lettering
     
  2. Mass Appeal

    Mass Appeal Banned

    • Messages: 1,448
    • Likes Received: 2
    NEAM ? ..
    its been nagging at me for ages but this sketch did it.
     
  3. Rank-oner!

    Rank-oner! Senior Member

    • Messages: 397
    • Likes Received: 0
    Rup'e: nice characters but work on your letter structure.
    Rhyseitup: i think it says rhyse but its kinda hard to read 3d looks ok though
    Lope: im not diggin the extension off the M but simps still lookin good.
    Roolete: i cant tell much now, maybe ink it up.
    Borg: know his shit is ill ;)
    Evade: im not feelin the A D E maybe connect them or something.
    Revid: i was saying on your throws the G looks kinda like a C

    So i promised AMK i would get one up tonight haha
    left off the extensions really though. i have one but its way overboard
    ai146.photobucket.com_albums_r258_rank1234_newrankgrn003.jpg


    hit me up with them crits
     
  4. Xyk

    Xyk Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
    Rank:
    Thats really nice work with the colors^ Also like how you amde it seem like hands were gripping the letters.
    Rupe:
    Nice characs, but the letters are very bad.
    Raket:
    Shits fresh, would love to see it colored.
     
  5. Rank-oner!

    Rank-oner! Senior Member

    • Messages: 397
    • Likes Received: 0
    ha thanks but they're not hands. they are just stretches or connections but the one on the K kinda looks like a hand
    the flash took the color away some but you can see closer ai146.photobucket.com_albums_r258_rank1234_newrankgrn005.jpg
     
    Last edited: Jan 24, 2008
  6. twisties

    twisties Elite Member

    • Messages: 551
    • Likes Received: 0
    Rank- Would love to see that on a wall..But I'm not feelin the red outline though..maybe a different colour?
     
  7. Xyk

    Xyk Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
    I see. The one on the K does look very very much like a hand, xept it has an extra finger lol.

    The one on the A would be the add on im not really feeling. but its all good.

    Ima try and get some of my stuff up soon. Did graff for a few months back in 9th grade, now im starting it up again :D
     
  8. twisties

    twisties Elite Member

    • Messages: 551
    • Likes Received: 0
  9. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 4
    twisties-stick with the simples the other shit is just kinda bleh
    rank-i i like it but whats up with the little lines where the top part of the a connects and shit it looks weird
    ai208.photobucket.com_albums_bb207_doap1_Picture028.jpg
    just muh throw desided to post out of bordem haha crits would be loverly....
     
  10. Haz-E

    Haz-E Senior Member

    • Messages: 212
    • Likes Received: 0
    ABOUT that sketch isnt bad actully its a pretty nice style
    i hate the B and if u make all the widths of the letters the same it will look pretty dopeI say do it again and use some of my advice and i think you will have something going man
     
  11. Xyk

    Xyk Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
  12. LOPe_GCI

    LOPe_GCI Senior Member

    • Messages: 285
    • Likes Received: 0
    rank- decent simple. maybe try to give the letters a little more movement. they seem really stiff. you could try some variation on the width of your bars and moving the letters around to fit into each other better.
    about- definitely try to develop that more. like haz-e said, try to keep the width of the letters the same or atleast consistent and that will be fire.
    xyk- i would just say simplify your style for now, it needs some structure badly

    bump n grind for crits.
     
  13. Sumoe

    Sumoe Elite Member

    • Messages: 2,624
    • Likes Received: 0
    afc05.deviantart.com_fs24_f_2008_024_7_2_Collage_thingy__by_SUMOE.jpg

    Excuse my sloppiness.
     
  14. Maste

    Maste Senior Member

    • Messages: 363
    • Likes Received: 1
    lope: the tail on the m looks yucky (yes i use that word haha)
    smooth:its nice but the O with the grr is kinda overplayed ...that dosnt stop it from lookin good
    rank: haha i love that style...the shineys arre a tad to big but its cool ...paint it :)
     
  15. Kriede

    Kriede Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 0
    lope - love the sketchy fill.
    sumoe glad to see you sketchin again.

    afarm3.static.flickr.com_2193_2216224899_0f8db0a695_o.jpg
     
  16. Fazed

    Fazed Senior Member

    • Messages: 111
    • Likes Received: 0
    fixed a lil.
    I know my A looks like a 9.

    ai25.tinypic.com_16i7a0w.jpg


    crits please
     
  17. BORG

    BORG Moderator

    • Messages: 2,169
    • Likes Received: 2
    sume- damn, its nice to finally see something from you, thats looking good, like the concept
    chalk- looking good, the leg of the l looks odd, back????? haha keep pumpin that fresh shit out for me :)
    fazed- its comin along girl, keep the bars the same thickness for now, and all the letters the same height, and try to get them about the same width, dont rep nc????? lmfao
     
  18. steyr

    steyr Senior Member

    • Messages: 421
    • Likes Received: 0
  19. Noddles912300

    Noddles912300 Senior Member

    • Messages: 311
    • Likes Received: 0
    Chalk: Looks dope
    Fazed and Steyr: Simples.
    Steyr you kinda went over wit the extensions. Do simples
    Fazed looking better but next time make sure the A looks like an A. Still ur getting simples better keep practicing
     
  20. blunttokes

    blunttokes Elite Member

    • Messages: 2,701
    • Likes Received: 0
    this is godly!