Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. Jo32o3

    Jo32o3 Member

    • Messages: 42
    • Likes Received: 0
    Riding dick like a rodeo horse.
     
  2. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
    blah blah blah you people bitch over stupid shit its not as if he went out and painted it some where so shut the fuck up about it already.....

    i'll post some flicks in a minute
     
  3. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
  4. klic

    klic Elite Member

    • Messages: 1,604
    • Likes Received: 0
    Last edited: Dec 22, 2008
  5. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
    loose every single arrow and do simples like the font off your keyboard for a while ;)
     
  6. Bossman-

    Bossman- Senior Member

    • Messages: 51
    • Likes Received: 1
    5 months? you draw every day? cut the arrows. And make those bars thick like paint. way tooo thin on the h and e.

    I like smooth. what did you scan with though? brutal flick, nice letters though.
     
    Last edited: Jun 9, 2008
  7. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    edit man im stond, just replyed to a post 4 pages back
     
  8. klic

    klic Elite Member

    • Messages: 1,604
    • Likes Received: 0
    i just draw at school and shit whenever im bored. yah it was with my webcam thats why the quality sucks
     
  9. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
    that my friends is a webcam pic haha,i wish my broke ass had a scanner :(
     
  10. Bossman-

    Bossman- Senior Member

    • Messages: 51
    • Likes Received: 1
    Bah, i gotta get some flicks up. i talk like i know. but i am just a small time learner. i got it pretty good in theory, i just need to execute. and execute properly. need to buy me some markers that colour nicely. crayola sucks.
     
  11. Mo152

    Mo152 Senior Member

    • Messages: 178
    • Likes Received: 0
    markers don't make poor letter structure look better, just a thought. i say buy some pencils. :rolleyes:
     
  12. NoCanControl

    NoCanControl Elite Member

    • Messages: 709
    • Likes Received: 1
    first of all, if you take the time to look a ways back in recent post, i posted quiet a bit of black books, you just didn't realize my posts until i got that chick with a gun sig. i did my work.

    AND, i didn't know everyone is baggin on him. i had a late post.... by the time i posted it everyone did before me. so.... fuck me? no beef but your pretty much wrong on this shit.

    sorry if i'm a little bitcheh teh gf's left meh, for now atleast....
     
  13. sketch3

    sketch3 Banned

    • Messages: 5,794
    • Likes Received: 0
    Originally Posted by Mass Appeal [​IMG]
    Why is everyone bitching on MASO ?..Everyone starts somewhere..Esepcially you NoCanControl..you participate shit to this thread..iv onlt ever seen one pic from you out of the whole 200 posts youv got.

    What im tryna say is there is no need what so ever for every one to .. say " gang " up on him like that...what will people think who browse this particular part of this website who arnt signed up...and are new to graffiti..and read how people treat one another when it comes to starting out.

    Aint fair.



    TOP PUSSY
     
  14. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
  15. NoCanControl

    NoCanControl Elite Member

    • Messages: 709
    • Likes Received: 1
    seen the same do a million times. ummmmm, its nice but you should try a longer word? or something... idk, new style.
     
  16. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 7
    nope,i like my structure so no need for a "new stye" :p
    edit*dont think im not greatful for the sugestion though....
     
    Last edited: Jun 9, 2008
  17. Kruxos

    Kruxos Senior Member

    • Messages: 440
    • Likes Received: 0
    its a two letter haha.
     
  18. garbage down tha way

    garbage down tha way Elite Member

    • Messages: 804
    • Likes Received: 3
    Last edited: Jun 9, 2008
  19. squidone

    squidone Senior Member

    • Messages: 135
    • Likes Received: 0
    man hoer your stuff is lookin dope
     
  20. Jo32o3

    Jo32o3 Member

    • Messages: 42
    • Likes Received: 0
    Yo garbage,
    what you use to ink that piece?
    Cool texture. Nice colours reckon it looks sharp