Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. swey

    swey Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
    Hey guys, just hittin back with some new stuff I tried out. Still working on keyboard lettering and bars with block letters as well as my handstyle but obviously curiosity gets the better of me and I try some shit that may be above my level. Either way, just thought I'd get some crits on the latest thing I tried with some new markers I just picked up.

    Curious how you guys feel I could improve the shadow, coloring job, and of course lettering. I realize I should stick to handstyles and block lettering because I'm a toy and I blow until further notice, so no need to remind me.

    Thanks.
    swey

    IMGP0784.jpg
     
  2. bait

    bait Senior Member

    • Messages: 167
    • Likes Received: 1
    something bout the colours n shape remind me of piece of crap:/
     
  3. swey

    swey Member

    • Messages: 17
    • Likes Received: 0
    Must be a sign.
     
  4. Female

    Female Senior Member

    • Messages: 101
    • Likes Received: 0
    @swey try rounding the top of the Y alittle more.
     
  5. Example1

    Example1 Member

    • Messages: 21
    • Likes Received: 0
    well tried another full page. definitely bit off more then i could chew. bit crits are welcome
    full.jpg
     
  6. LeaksOne

    LeaksOne Elite Member

    • Messages: 2,967
    • Likes Received: 2
    looks like mr. hanky visited the right side of your paper....btw thats pretty bad!
     
  7. JesterOner

    JesterOner Member

    • Messages: 39
    • Likes Received: 0
    example, my advice would be stay away from the fancy shit like one pagers and work on letter structure :)
    and in terms of improving your structure, watch the bar widths on the P and upper case E's would fit better imo, and im likin your 3d
     
    Last edited: Dec 24, 2010
  8. anarone

    anarone Senior Member

    • Messages: 54
    • Likes Received: 0
    I agree with jester here but at least your starting to go along the right lines now dude. Props.
     
  9. RedEyes

    RedEyes Elite Member

    • Messages: 509
    • Likes Received: 1
    Some really solid shit on this page. everyone keep up those solid simples, good bars and partition.
     
  10. dujuan

    dujuan Member

    • Messages: 23
    • Likes Received: 0
  11. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0001.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0002.jpg
    never finished i dont draw much anymore
    been along time since i was on here....
     
  12. NosE2

    NosE2 Elite Member

    • Messages: 1,045
    • Likes Received: 0
    Haha...there's already a famous OKAE. Nice try, though.
     
  13. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    theres an okae who paints freights and lives no where near where i do,so suck a fat one.
     
  14. LeaksOne

    LeaksOne Elite Member

    • Messages: 2,967
    • Likes Received: 2
    Holy SHIT, a smooth_nuts sighting! Some one take a picture
     
  15. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    yeah,to make a long story short,some people died,some went to jail,had to moved around alot,lost alot of shit(computer being one of them) but my girl's mom got me a laptop for christmas soooooo,i'll be trolling around....
     
  16. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    some more random shit(old and new,excuse the webcam grainyness,only cam i got atm...
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0005.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0018.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0017.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0015.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0013.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0011.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0008.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0006.jpg
    ai52.photobucket.com_albums_g3_BamGirl13_IMG0007.jpg
     
  17. Phillip McDougall

    Phillip McDougall Elite Member

    • Messages: 1,027
    • Likes Received: 1
    fourth from the bottom should be your new throw. It's dope.
     
  18. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    yeah,thanks,thats an old guy
    bump cause i can..
     
  19. Female

    Female Senior Member

    • Messages: 101
    • Likes Received: 0
    you use krink markers? and I like okae throwie
     
  20. smooth_nuts

    smooth_nuts Elite Member

    • Messages: 2,223
    • Likes Received: 6
    ...nope.
    crayola and paint markers lol.