Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. BombingWriter12

    BombingWriter12 Elite Member

    • Messages: 617
    • Likes Received: 168
    its got that crisp graffiti style like there was no hesitation coming up with the idea like it came straight from a throught into a dope as pic
     
  2. BombingWriter12

    BombingWriter12 Elite Member

    • Messages: 617
    • Likes Received: 168
    Like geakzilas style a lil bit but she proably got it from you homie lol dude I cant type double leters with my computer cus the keyboard got soaked and I cant backspace
     
  3. BombingWriter12

    BombingWriter12 Elite Member

    • Messages: 617
    • Likes Received: 168
    yo, bout to get a blackberry then only then wil I take the pics of my new art its lookin pretty dope to o
     
  4. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    I have been following geak for like 4 years . Her shit is her shit . Alot of copyers tho .
    And nah I'm just cheesy with the craft so I'm elbow mack . And there's other elbows so I gotta stand out .
     
  5. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    Some repost might do some new shit later .

    20190511_152125.jpg

    IMG_20190508_183752_418.jpg

    20190511_151950.jpg
     
  6. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    Crew sketch


    20190512_120702.jpg

    20190512_141447.jpg

    20190512_141435.jpg
     
    Last edited: May 12, 2019
  7. BombingWriter12

    BombingWriter12 Elite Member

    • Messages: 617
    • Likes Received: 168
    th blue and red sets the piece of and makes it kiler
     
  8. Denlo

    Denlo Senior Member

    • Messages: 151
    • Likes Received: 142
  9. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    Trying to design some shittt logo

    20190606_073817.jpg

    20190605_064938.jpg
     
  10. Denlo

    Denlo Senior Member

    • Messages: 151
    • Likes Received: 142
  11. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 791
    • Likes Received: 346
    Shit Hawk entry lol and some other shit tries, couldn't angle the aw, to save my life.

    20190623_071332.jpg

    20190623_071341.jpg

    20190623_071247.jpg
     
  12. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    I fucks with that middle one . With the tilted aw
     
  13. Arog

    Arog Member

    • Messages: 18
    • Likes Received: 32
    Too worried about colouring this in an messing it up and it's on crappy paper makes the markers bleed bad. Buuut that's me you might think it sucks so any feedback let me know.

    20190303_173453.jpg
     
  14. Denlo

    Denlo Senior Member

    • Messages: 151
    • Likes Received: 142
    I dig it mate. I’d probably at least shade the 3-D parts of your letters the same as the broken background.
     
  15. Arog

    Arog Member

    • Messages: 18
    • Likes Received: 32
    Thanks for the tip, I'll give it a go and see how it turns out!
     
  16. Arog

    Arog Member

    • Messages: 18
    • Likes Received: 32
    So I just thought stuff it I'll colour the whole thing in.

    20190629_174457.jpg
     
  17. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    So when you guys are told to do simple it's not to be mean it's so that you guys understand the letters better . Here a few just for lil 5 min practice joints

    20190629_174523.jpg

    20190629_174459.jpg
     
  18. globe4

    globe4 Senior Member

    • Messages: 94
    • Likes Received: 139
    practising simple letters in the simplest way i can imagine...

    omake_edit.jpg
     
  19. Arog

    Arog Member

    • Messages: 18
    • Likes Received: 32
    I'm not sure if this comment was for what I uploaded, would you say i need to simplify?
     
  20. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,339
    • Likes Received: 1,330
    If you feel you need to then you should..... but no it wasn't directed at you mang it was accutly at Matt and a bunch of other who are really good but there letters r trash . I'm a letter man . And whack is whack I don't mean nothing by it .

    .it would help you a bit with the sizeing . But you kept everything tight were it should be ...(a little bit to tight . To thin to compare to the fatter ones ) and lose where it should be . But I would just do less random shapes on the fatter bars . And more smother shapes . .
    Your 3d is good ....to the middle is a good place to learn from . . Your back ground is ace tho 100 percent . Your handstyle could use some work but it comes with time . . If you stop every thing and do simples (simple handstyles ,peaces, everything ) you will improve so fast . Drop all thought of style... just for now..... not for ever!!! :)