Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Blackbooks

Discussion in 'Toys forum' started by Kayone707, Jun 15, 2005.

Share This Page

  1. drapes1125

    drapes1125 Senior Member

    • Messages: 379
    • Likes Received: 199
    dude yall know that that is now what i was thinking when i hit you in the face i just though that i was going to give you something but i thought that i was trying to get in the way my guy
     
  2. drapes1125

    drapes1125 Senior Member

    • Messages: 379
    • Likes Received: 199
    <im bout to get laid i hope>?<><i will say this one thing dude is psychich??<><i am just trying to say that this is just the twins of tattoine prolly or something all they do is sit there and watch tv its too tight for anything to penetrate i gueffrika
     
  3. drapes1125

    drapes1125 Senior Member

    • Messages: 379
    • Likes Received: 199
  4. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 1,042
    • Likes Received: 652
    Lynx battle, didnt enter it for obvious toynsss, couldnt help playing with legos haha. Biting cope2 wway of making arrows, following the letter shape before extending out the arrow. I didnt do a good job on followimg the letters shape, keepsick you make it look 2ez lol

    20200310_085038.jpg


    idk if you can see, he follow the letter shape and extends it, and follows the arrow shape and extending another arrow or w/e. i thought it looked a little better then just stick it out, most mine still looks like its sticking out hahaha.
    cope.PNG
     
    Last edited: Mar 10, 2020
  5. Eloeloeloelo

    Eloeloeloelo Senior Member

    • Messages: 71
    • Likes Received: 121
  6. Eloeloeloelo

    Eloeloeloelo Senior Member

    • Messages: 71
    • Likes Received: 121
  7. Aristo

    Aristo Senior Member

    • Messages: 100
    • Likes Received: 143
    Initial sketch for a piece on board of wood. I’m actually pretty happy with it

    03280520-6594-402B-B0E5-4A10B32DCCB0.jpeg
     
  8. smiffy

    smiffy Senior Member

    • Messages: 66
    • Likes Received: 133
    A few recent sketches

    IMG_0536.JPG

    IMG_0651.JPG

    8405FFE1-DB45-42C3-B88F-7DB9AA0D8D0B.jpg

    IMG_0694.JPG

    IMG_0702.JPG

    IMG_0730.JPG

    IMG_0747.JPG

    IMG_0753.JPG

    IMG_0760.JPG
     
  9. Eloeloeloelo

    Eloeloeloelo Senior Member

    • Messages: 71
    • Likes Received: 121
    Is the filling good?, help

    IMG_20200317_133912.jpg
     
  10. EUKER_NOS72k

    EUKER_NOS72k Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 26
  11. smiffy

    smiffy Senior Member

    • Messages: 66
    • Likes Received: 133
    Ah I will post in the intermediate thread from now then can these be moved?
     
  12. SeagerOner

    SeagerOner Senior Member

    • Messages: 96
    • Likes Received: 153
    I dig it. Making the best out of some pens and a highlighter.
     
  13. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,611
    • Likes Received: 1,796
    Go for it bro phat probly remove it of he dont like it if not go for shits dead any ways lol
     
  14. zoup

    zoup Elite Member

    • Messages: 1,042
    • Likes Received: 652
    goddamn instagram, taking all are best writers away, they took are writers away, dey tok ar wrturswyway, deytkarwrtrswy!
     
  15. EUKER_NOS72k

    EUKER_NOS72k Member

    • Messages: 30
    • Likes Received: 26
    no shit! im not gonna lie, the instant gratification you get from posting on instagram is addicting
     
  16. Lando

    Lando Senior Member

    • Messages: 55
    • Likes Received: 46
    What's seem to be the problem?
     
  17. Lando

    Lando Senior Member

    • Messages: 55
    • Likes Received: 46
    Everytime something is going on and im always late to it lol
     
  18. ElbowMacK187

    ElbowMacK187 Elite Member

    • Messages: 1,611
    • Likes Received: 1,796
    I think he was getting at all the nasty writers in the intermedeat thread all went to Instagram .witch is true. Any body you use to like ...you can find on the gram!
     
  19. AskemAGZ

    AskemAGZ Senior Member

    • Messages: 108
    • Likes Received: 295
  20. Aristo

    Aristo Senior Member

    • Messages: 100
    • Likes Received: 143
    Not exactly a blackbook piece but here’s the piece I had worked on for a project. Idk what I could add onto the pink background without fucking the whole thing up though

    B5446689-D6EF-425C-BBAB-D33F08E08590.jpeg