Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Boston; No Bullshit

Discussion in 'Picture gallery' started by mr. she77, May 28, 2004.

Share This Page

  1. bean_one

    bean_one Senior Member

    • Messages: 212
    • Likes Received: 1
    by the way.. bury? you're from malden you fuckin toy. lmao
     
  2. A-chue!

    A-chue! Member

    • Messages: 47
    • Likes Received: 0
    some of these kids dont know how to take shit in stride.

    bean and jazer burn you tnk fags all day everyday and you guys got no respect for that. cant you tell your own shit is no match. your fucking terrible
    ide say stick to paper but its not even worth it quit while your ahead.

    wat up JAZE?!
     
  3. regs

    regs Senior Member

    • Messages: 79
    • Likes Received: 0
    heres an idea. how about becoming established and putting in work before starting random beef.
     
  4. J(applyword)2ftc.

    J(applyword)2ftc. Senior Member

    • Messages: 82
    • Likes Received: 0
    Nice shit from the last page beaner.
     
  5. CANADIANA

    CANADIANA Senior Member

    • Messages: 249
    • Likes Received: 0
    im heading into Boston in like 15 days. Anybody wanna tell me some nice spots to get flicks? Or is it like Montreal style where theres shit all over? Im going to be downtown around the TD Banknorth center....i think its on causeway street maybe? if that helps.
     
  6. y-brik

    y-brik New Member

    • Messages: 1
    • Likes Received: 0
    yo i saw you and jazes throws in arlington and shit....whats with that "n". not trying to start beef or anything...just wonderin
     
  7. NLM06

    NLM06 Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 0
    yo i heard spek is fone?/
     
  8. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    na dude nose is fone and spek is regs
     
  9. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    na dude nose is fone and spek is regs
     
  10. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    na dude nose is fone and spek is regs
     
  11. NLM06

    NLM06 Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 0
    nah no way,regs gotta be owl no? maybe spek is nose and fone?
    i seen fone throw up spe kand nose and circle T,gotta be the same dude same style same paint
     
  12. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    word bro sounds reasonable but what about kesh/serio that dude is nice isnt he circle T too?
     
  13. NLM06

    NLM06 Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 0
    i think so ,i think once you do thirty tags in boston you can be in circle t thats what a friend told me,so few more tags i can be down.but that serio/kesh guy is dope he also writes okto i think he is better with the name okto.
     
  14. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    yeah isnt he from providence i heard he goes or went to RISD or something, dudes pretty good paint alot of burners that have arrows with the TF dudes
     
  15. NLM06

    NLM06 Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 0
    yeah i heard about that rhode island school of art or whatever,heard alot of those TF guys go there i bet thats how they met,they must be rich going there lol
     
  16. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    na dude i heard they all have basketball scholarships but dude they dont come close as good as those RB cats
     
  17. NLM06

    NLM06 Member

    • Messages: 33
    • Likes Received: 0
    nah rb is deff dope,but yo man i gotta go to bed i gotta drive from maine to boston tommrow,because imma go ''pay the rest of my dues'' so i can be finally down with circle T,just three tags!! plus i got this new apple green paint i wanna try,later man be safe.
    -SpEcS One
     
  18. pabl0h

    pabl0h Member

    • Messages: 26
    • Likes Received: 0
    aight man peace

    hit me up on AIM bro


    kN0wS3BrCr3w
     
  19. wootb

    wootb Senior Member

    • Messages: 122
    • Likes Received: 0
    you guys are fucking gay

    "'pay the rest of my dues'' so i can be finally down with circle T,just three tags"

    "i think so ,i think once you do thirty tags in boston you can be in circle t thats what a friend told me,so few more tags i can be down.but that serio/kesh guy is dope he also writes okto i think he is better with the name okto."

    you cant be serious if you think all of that is true..... fucking herbs
     
  20. bean_one

    bean_one Senior Member

    • Messages: 212
    • Likes Received: 1
    my n? flavor happened to it.



    and i'm pretty sure that convo. was sarcastic.

    ... i'm hoping, atleast.