Menu

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

Chat

Discussion in 'Toys forum' started by Edward"Sezer"Hands, Aug 17, 2007.

Share This Page

  1. Ages24

    Ages24 Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    leaks your not the only one. ;D
     
  2. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
  3. markingz.

    markingz. Banned

    • Messages: 908
    • Likes Received: 1
    whats up wooney,whats new, made any sick sketches latly or no
     
  4. TheToy

    TheToy Elite Member

    • Messages: 1,252
    • Likes Received: 0
    You're only a step away from Woony's skill...
     
  5. markingz.

    markingz. Banned

    • Messages: 908
    • Likes Received: 1
    yo the toy, yur shits lookin fly now, couldnt agree more with the shit talk on here though, so pointless
     
  6. TheToy

    TheToy Elite Member

    • Messages: 1,252
    • Likes Received: 0
    Thanks.

    Yeah. It's pretty lame. Watching these people have e-battles over who's gettin' up more when no one freaking paints in this forum...
    Lol.
     
  7. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    no one but you heheh lmfao

    but i never said i paint i do hit marker taggs tho lmfao
     
  8. TheToy

    TheToy Elite Member

    • Messages: 1,252
    • Likes Received: 0
    Weak paints a lot.

    I'm not calling people out directly. But for a toy forum, more people should be practicing. Sure ain't gettin' into the big boy threads if you don't practice...
     
  9. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    i would paint but i can get my hands on eny

    plus i only know of one spot and its kinda hot boy
     
  10. Ages24

    Ages24 Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    i dare you and woony to battle me

    dont judge a book by its cover
     
  11. TheToy

    TheToy Elite Member

    • Messages: 1,252
    • Likes Received: 0
    Yo, you were making fun of Woony's lack of typing/grammar skills.

    You also have zero grammar skills...

    This isn't about graffiti...

    Duh...?
     
  12. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    no fuck it he wants to battle us then lets roast on this nigguh

    he juss called us out you cant let him skate with that
     
  13. Ages24

    Ages24 Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    oh lol i though leaks was angry because woony talked too much shit, nevermind.
    yeah i suck pretty hard at english

    EDIT

    bring it nigguh
     
  14. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    you say that like i am post to be scard of you i seen you shit its pooppy
     
  15. Ages24

    Ages24 Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    pooppy? lol grow up kid. lets make it a battle, keep thetoy out of it cos i aint mad at him, you wanna battle? fine. Throwup battle you decide the word, let vargrant set it up
     
    Last edited: Feb 23, 2010
  16. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    ight the word is shag and i is gonna take a lil bit for me my camra is broken
     
  17. Ages24

    Ages24 Senior Member

    • Messages: 58
    • Likes Received: 0
    thats good because i am on a small trip for 3 days.
    pm it to vagrant, hell set it up.
     
  18. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    ight well im done i juss gotta fix my camra
     
  19. weakfingers

    weakfingers Elite Member

    • Messages: 1,268
    • Likes Received: 0
    lol, troll beef. Ages considering you said that was your best peice for the round robin battle, a have low expectations
     
  20. woonybomber

    woonybomber Banned

    • Messages: 1,142
    • Likes Received: 0
    hahha but i waznt trolling man
    ahha
    yeo his peice in that shit sucked ass